Hoe is het verder gegaan vandaag, met zn flessen en bijvoeding? Even een dikke (((((((((knuf))))))))))) voor jou hoor!
Hee meid, Echt jammer dat Tim zo slecht wil eten (vandaag). Ben je al naar bed of heb je nog een lijstje van wat hij precies gehad heeft? Jadyn heeft qua eten ook haar dagje niet. Ze slaapt ook wat meer. Ze mag nog 1 voeding, maar heeft vandaag nog maar 445 cc op en ongeveer 1/3 potje fruit. Is dat meer dan Tim? Sterkte ermee, meid. Kan me voorstellen dat je er even verdrietig van bent.... liefs
Qua voeding niet. Maar qua gezelligheid en slapen deed ze het prima vandaag! Perfect lieverdje vandaag! Bij mijn ouders zelfs geslapen van half 4 tot 6 uur ongeveer. Normaal slaapt ze nooit rond die tijd. Vreemde bedden dwingen? Hihi
Ja, hoor.....dat is geen probleem! Ik hoop alleen niet dat we vannacht een slechte nacht krijgen en dat ze om half zeven alweer komt!
Hmm... bedtijd hier. Anders kan ik er morgenvroeg niet uitkomen Fijne avond all en slaap lekker voor later! Bis morgen!
Hoi iedereen! Kijken wat ik onthouden heb van het teruglezen... @Divi; ik gebruik rijstvlokken met vanille van Bambix, gewoon met Nutrilon.(nog geen opvolgmelk trouwens maar denk dat dat niet veel uitmaakt) @Pooh: mmmmmmm dat klinkt lekker! Veel succes morgen! @MJ: fijn dat Jadyn het zo goed doet, ook op het kvd enzo! @Mamanona; ik denk niet dat het persoonlijk bedoelt is of dat iemand een probleem met jou heeft hoor meid! Ik snap dat je het aantrekt en dat het ook niet fijn is dat sommige mensen NOOIT posten bijvoorbeeld, maar ik snap ook wel dat Pooh zegt dat het errug druk is en dat het dan soms vergeten wordt.(zo bij mij ook) Maar denk niet dat iemand een probleem heeft met jou hoor, jij bent net de populairste van ons! @Emma: dikke knuf meid!Hoop dat je goede tips krijgt, ik kan je helaas niet helpen! Wel leuke foto! @Mamavanjordy: heel veel sterkte! Zo, dat was ongeveer wat ik onthouden heb...en ik kan het niet op de bv steken, dus ik hou het op ontzwangeren-geheugenverlies! Love You All!
Nee hoor. Waren bekertjes van nutrilon ofzo... werd gratis uitgedeeld bij de Jongegezinnen beurs vorig jaar. Tis alleen erg handig dat-ie twee oortjes heeft aan de zijkant .
EMMA: Mamavanjordy: Lucia: nee hoor dat populaire valt wel mee....heb net uit PetrouwareBron vernomen dat ik opdringerig ben
**Nona ruimt dr zooi op, hangt de sleutel naast de deur... ik sluit niet af ,want volgens mij zijn er nog mensen hier..... nona loopt met een gemengd gevoel weg .... wat moet ik hier nu weer allemaal van denken..... slaap lekker lieve meiden!**