Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Goedemorgen e Kosters

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemorgen!

Heb vannacht een record van meer dan 5 uur achtereen kunnen slapen! :whistle:

Jadyn dronk om 22:00 en toen weer om 04:00. Helemaal geweldig. Ik voel me er nog niet fitter door ofzo....hmmmm.

Fijne dag allemaal!

Ik zal mezelf en mijn huis eens even opkuisen, want mamanona komt op de Senseo!

bye bye

3. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    @all die moeten werken: werk ze vandaag!

@Pooh, hier is het standaard wakker liggen de dag voordat we moeten werken :( Hopelijk heb je vannacht een beter nachtje!

@mama1984 wat lief van die client zeg!

@DS, Eekje en Mamavan Jordy: Ik gebruik de onderkant van de voetenzak (de rest kun je eraf ritsen) Dat ligt ook net even wat gemakkelijker

@Sabbe: Jeej, wat vervelend dat Jesse weer zoveel last heeft. Arm manneke. hoop dat de dermatoloog iets voor hem kan betekenen!
    Voor jou: Beterschap!

@MJ; En, is de kleine Jadyn lief geweest vannacht?

@Emma, hoe is het met jou? Moet steeds aan je denken en dat ik het zo erg vind dat Tim niet wil eten!

Als ik verder nog iemand vergeet, sorry

4. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Lees het nu pas! Goed zo Jadyn!

5. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    @Mona, kun je haar vroeg in de avond niet even in bed leggen? Dus om half 4 een fles, rond 5 uur warme hap, dan een uurtje naar bed en rond 8 uur de laatste fles. Het is maar een idee hoor! Hier werkt het prima. Al merk ik wel dat Jens steeds minder slaapt. Dit slaapje vervalt ook als eerste denk ik.

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @e kosters: De onderkant van de voetenzak,... mmm ja, dat lijkt me ook wel een slim idee. :) Ik zal het eens bekijken...

7. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Het idee heb ik gepikt van mijn tante! Ik vind het ontzettend handig. Weet niet welke wagen je hebt maar onze voetenzak zit met drukkers vast, hij kan dus niet schuiven. Heb hem er standaard inzitten. Als het dan koud is, hoef je alleen de rest eraan te ritsen!

8. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Zo, ga er even 1 in bed leggen en douchen!

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Wij hebben de Quinny freestyle.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Goeiemorgen! ;)

Veel succes aan alle werkende mama's op deze grijze maandag!

En veel plezier voor dfe mama's die bij elkaar gaan senseo-en! ;)

@MJ: Wat flink van Jadyn! :D

11. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Mogge meiden,

Nona, wat lijkt Alysha veel op Jamilia zeg. Je kan echt heel goed zien dat het 2 zussen zijn!

Ik lees dat een aantal beebjes slecht eet. Zou het aan een sprongetje liggen o.i.d., want Fenne heeft er ook helemaal geen zin meer in. Fruit en groente gaat wel, maar de fles is een drama! Ik maak nu van 1 fles pap en die geef ik op een lepeltje en dat gaat er dan ook aardig in. Volgens het CB is ze de fles zat en moet ze gaan leren om uit een beker te drinken (geen tuitbeker, maar een gewone beker). Ja hoor... voor de vorm 1 keer geprobeerd, maar er zat overal melk behalve in haar mondje natuurlijk. Nu ben ik voorzichtig aan de slag met een tuitbeker, waarbij ik de melk iets verdik, zodat het er niet zo hard uitstroomt. De resultaten zijn wisselend. De ene keer duwt ze hem meteen weg en de andere keer neemt ze een paar slokken. Maar het houdt niet over :cry:

Verder voor iedereen die moet werken vandaag: werkse!

Ik ben vrijdag bij de Arbo geweest en mag in ieder geval tot half oktober nog niet werken, omdat hij eerst wil kijken hoe zwaar de revalidatie is. 9 september ga ik daar mee beginnen. Ben heel benieuwd.. Ik zie er naar uit, maar ik zie er toch ook wel een beetje tegenop, omdat ik denk dat het zowel lichamelijk als mentaal heel pittig gaat worden.

Ik kom strakjes nog wel even kijken!

12. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb geen idee hoe de voetenzak daar in zit. Maar volgens mij moet het altijd wel lukken

13. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ja dat is wel een goed idee maar soms slaapt Tessa zo goed dan is het sávonds vaak een half uurtje in de box.. Want vaak slaapt ze van 13.00 tot half 4 a 4 uur dus ja dan heeft het geen zin om haar in bed te leggen sávonds en dus is ze heel moe en wil graaaaaaaaag de fles om 19.00 hahah dus soms zit er ook maar 3 uur tussen snap je dan word het zoveel en als de fles van 16.00 eraf mag dan kan ik haar dan een rijstewafel ofzo geven of een liga en dan om 17.00 warm eten en dan rond half 7 7 uur de fles.. Nou goed in ieder geval bedankt voor je tip hoor! Word wel mee gedacht he

X

14. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ik snap m! Jens slaapt ook vaak tot half 4 maar ging meestal braaf slapen om 7 uur hihi. Omdat hij dit ook steeds minder doet, krijg ik denk ik hetzelfde probleem als jij. Het is van half 4 tot 8 wel heel lang. Hij krijgt om half 6 zijn groenten. En als hij niet slaapt, zal hij ook vroeger zijn fles willen denk ik. Hmmm :(. Maar even kijken hoe het gaat lopen!

15. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    ja het is soms ff puzzelen vandaar dat ik maar gewoon de groente laat staan.. Dat komt vanzelf jij ook succes ;)

16. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Thanks!

Wat is het rustig hier

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Nona is er niet....

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    zou dat het zijn :) :) :)

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    piep!

ik mag morgen om 16 uur met jesse naar t ziekenhuis

ow ja, en de verse worteltjes zijn klaar. Nog eventjes afkoelen en dan eens zien wat hij er van vindt :)

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Wat fijn dat je zo snel mag komen! Succes met de worteltjes! Fototoestel in de aanslag?

Deel Deze Pagina