Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)

Ik ga mijn best doen.....dinsdagavond :p.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier tot 2:00.... maar weet aan mijn kant wel waarom. Samantha wilde niet slapen. Maar waarom zij niet wilde slapen... :(.
    Ze was netjes om 21:30 naar bed gegaan. En werd om 23:30 dus klaarwakker.... :(.

3. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Foei Samantha! Je moet wel goed slapen 's nachts!

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Van prenatal zelf. Tis een inleg waar ze dus op liggen/zitten. Lekker zacht, en ze liggen net ietsie hoger, dan lijkt de boel niet zo groot :).

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij prenatal zelf. Tis een inleg... maar daardoor liggen ze net iets minder verloren :).
    Je kunt ook een voetenzak gebruiken, als de hele bovenkant eraf kan.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :), vertel net dat dat ook kan. Alleen hebben wij dus (nog) geen voetenzak. De inleg van prenatal is 17,99, dus dat gaat wel :).

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Daar kan het mee. Dat las ik elders op het forum :D.

8. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    ja ik las het stieken mee :)
    Die inleg is idd niet zo duur. En het is net even wat meer dan de onderkant van de voetenzak. het ligt er natuurlijk wel aan welke wagen je hebt en hoe je kindje is.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had hier een filmpje van staan. Gaat erg goed. Ik zou de melk niet verdikken voor een tuitbeker. Onverdund krijgt Samantha er geen melk uit.... Tuitbeker is weer andere zuigtechniek dan borst of speen. Vandaar eigenlijk advies gewone beker.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Slank.... broeken zakken makkelijk af.... :).

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga weer even wat doen. ;)

12. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    haha, hier het tegenovergestelde maar volgens mij hebben we het daar al wel eens over gehad!

Succes met wat je gaat doen!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik ga proberen om het netjes weg te zetten
    maar kan niet garanderen dat het lukt

naar CB geweest
    ik kan wel gillen pffffffffffff
    maar ok .. de gouden tip is ........ HONGER LATEN LIJDEN DAN KOMT HIJ WEL EEN KEER !!!!!!!!!!!
    hij is 90 gr aangkomen in 3 weken ... en dan is dit de oplossing
    na alle moeite die we gedaan hebben

tja dankzij DIVI haar tiplijst heb ik nog wat dingen voor kunnen stellen en dat is ook ok maar zelf had ze geen idee.......
    nouja wat is dat dan
    ja het hele verhaal bespaar ik jullie maar maar ik ben nu nog 100x meer frustrie dan gister zeg maar..
    de strijd ga ik niet meer aan met tim .. idd wel of niet eten en anders volgende voeding .. stoppen met bijvoeding en over op opvolgpap daar zit meer in ! zo zie ik het nu

woesdag naar de arts ... kijken wat die zegt
    ik vroeg nog naar tanden maar ff voelen wilde ze niet en sprongen zijn maar ach en zucht ............ dus.......................

daar hou ik het maar ff bij

ben wel ff lekker uurtje gaan wandelen met tim om frustie er wat uit te gooien en heb al een uur aan de telefoon gehangen haha

gelukkig is tim wel erg happy vandaag en die lach maakt het weer ok

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ben wel zelf verse hap aan het maken voor tim !
    bloemkool met aardappel dat lust hij uit potje ook dus dit is handiger !
    kijken wat hij doet ...........

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier ook maar t was niet echt n succes.
    Eerst wou hij helemaal niet. Dan er heel veel water bij gedaan dat het echt vloeibaar was dan wou hij wel een paar happen. Maar niet veel

16. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Jeetje meis, wat een vreselijke r*t mensen daar op het CB! Doen ze eerst zo moeilijk en komen ze met dit... Daar help je toch niemand mee.
    gelukkig heb je de arts nog, hoop dat hij iets voor je kan doen!
    succes met de zelfgemaakte hap, hier is verse bloemkool favoriet!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou de bloemkoolhap ziet er toppie uit !
    ik heb een kilo bloemkool en een kilo aardappels gekookt bij elkaar gegooid en 200 cc melk erdoor en het ziet er net zo uit als een potje !
    zit wel met 2 kilo eten met een kind dat niet wil eten haha maarja is het gelijk voor een maand hihi
    hoeveel geven jullie ? kan ik een aantal in lepels aanhouden of ongeveer 200 gr ofzo.. ik heb een rot weegschaal dus het is ongeveer werk dan
    staat nu af te koelen ik ben benieuwd ..

en ik ben mijn grrrrrrrrrrr gehalte aan het laten zakken
    maar geloof niet dat ik het lijnen vol ga houden.. ik ben een echte emo eter !

18. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@DS: Misschien was ik er even vergeten bij te zeggen dat Fenne ontdekt heeft hoe ze zo hard mogelijk met haar armen en benen kan zwaaien, vandaar dat het echt geen doen is om met een gewone beker aan de slag te gaan, want de melk vliegt echt letterlijk door het huis :D
    Ik heb trouwens een tuitbeker zonder antilek en als ik dan de melk niet verdik dan spuit het er echt uit en met verdikte melk gaat het wat beter. Antilek wil ze ook niet uit drinken, want daar moet ze net als de fles aan zuigen en dat wil ze dus niet meer. Maar tips zijn altijd welkom hoor :thumup:

@Emma: Soms zijn ze er bij het CB zo goed in om je een rotgevoel te geven! :cry:
    Ga op je gevoel af meid en als je het echt niet vertrouwt, maak je gewoon een afspraak met de huisarts! Knuf voor jou

19. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@Enna: Succes trouwens met de bloemkool!

20. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Emma: van zo'n antwoord word je ook niet vrolijker. Ik hoop dat de arts jij betere info kan geven.
    Hopelijk eet Tim die lekkere bloemkool wel straks. Bloemkool is hier overigens het enigste (tot nu toe) dat absoluut niet gesmaakt wordt. Volgende keer doe ik er tomaat bij (das haar favoriete groente) zodat ze ook bloemkool leert eten.

Deel Deze Pagina