ik heb hem een hapje laten proeven en hij ging in ieder geval niet over zijn nek haha slaapkop moest ik wakker maken en hij heeft nu fles met opvolgmelk op ! geen danoontjes dus meer en om 4.15 mijn bloemkoolhap ! ik heb echt veel hapjes nu voor hem haha maar als dit werkt ga ik lekker meer zelf maken !
@ Emma gelukkig dat het in ieder geval erin ging maar nu wacht je dus tot vanmiddag wat ik begrijp.. jeetje wat onaardig zeg op dat bureau ik dacht dat ze er ook juist waren om tips te geven maar helaas en geven ze je een naar gevoel nou lekker doen wat jezelf denkt dat goed is toch.. En krijgt hij nog wel 4 flessen? En dan nu met opvolgmelk? ben wel benieuwd hoe anderen het doen nl.. x
dan krijgt hij vanaf vandaag nog 3 flessen en een hap groenten van 200 cc ik mag hem ook nog tussendoor een keer fruit aanbieden maar laat dat maar ff zitten tot het weer beter gaat wat ik heb begrepen is dat ze van opvolgmelk maar 500 cc per dag nodig hebben ipv de 1000 van nu ! maar wel een hap erbij dan ... is wel een verschil maar wel meer rust zo in de toko ! ben ook benieuwd wat hij gaat doen .. maar weer ff afwachten .. kan wel zien dat die opvolgmelk vetter is ofzo..
ik heb trouwens nu 9 happen bloemkool .. voor 3 euro klaar.... anders ben ik 2 euro per dag kwijt ..... wat een verschil ik ben alleen niet zo'n keukenprises ! maarja wat kan er mis gaan....
@keukenprinses Emma: Er kan inderdaad niet veel misgaan... Wij hebben zo'n baby-cook (stomen en fijnmalen). Daar moet je gewoon water in doen en groentjes en aanzetten. Heel praktisch! Wij maken elke dag vers (nu ja, enkel in het weekend en tijdens de vakantie, want Jana krijgt verse groentjes bij de onthaalmoeder).
Oke nou ja dat is zeker een verschil maar als er dan meer rust nou dan ga je daar voor toch en hoe laat geef je dat dan? De flessen zeg maar.. Nou en Tim is toch ook bijna 6 maanden dan mag dat toch al.. Ben je in 1 keer opgestapt of moest je de voeding mengen? Voor mij ook allemaal nieuw hahha.. En de bloemkool heb je mooi weer een voorraad Fijn toch en dat meng je dus ook met melk dat wist ik niet hoor. Enne het scheelt je een hoop geld zeg goed bezig!
ik weet niet of het nodig is de melk maar wordt het wel super smeuig van ! net puree met bloemkool dan haha en heeft hij ook gelijk nog wat melk binnen niet veel maar toch he ! en ik ben in een keer overgestapt hebben ze niks van gezegd dat het anders kon ofzo... zo'n stoomding klinkt ook goed maar doe je het dan nog prakken of door de blender... heb ik nu wel gedaan omdat dat lekker vloeibaar is ! tja ik probeer ook maar wat hoor..... hierna probeer ik maar een andere groente en kijken of hij dat dan ook wil .... rustig hier vandaag zeg ! nona en MJ aan de senseo en veel werken ....
Hallo Emma die baby cook heb ik ook je stoomt de groenten met wat water in het mandje. Nadien doe je de groenten in het potje daarvan en mix je het. Het is een alles in een toestel. Echt heel handig
Emma, klinkt lekker wat je gemaakt hebt. Als Tim dat niet lust! Die melk hoeft idd niet maar zoals je zelf al zegt, dan krijgt hij daar ook iets van binnen. Ben benieuwd dus ik kijk straks even of hij het gegeten heeft.
klinkt inderdaad erg handig. Ik doe alles met de staafmixer. Dat lukt wel maar met aardappelen krijg je dan zo'n plakboel.
ja daarom melk erbij doen dan gaat het prima met de staafmixer moet je de mixer wel in het eten laten haha ik hield hem iets te hoog......... keuken is inmiddels weer schoon ...... en eens kijken of verse voeding goed bevalt anders is dat misschien ook iets voor ons die stomer want wij eten op verschillende tijden en is wel makkelijk voor ons zelf ook en super gezond natuurlijk !
heb je een site ofzo waar een beschrijving op staat ? en wat het ongeveer kost ......... ziet er nl toppie uit !
Haha, dat had ik hier met worteltjes, dan weet je het wel Ik heb ook even zitten snuffelen en zag dat ze best duur zijn. Op MP worden er ook maar 2 aangeboden.