ben lekker RTL Boulevard aan het kijken .... eindelijk weer eens wat op tv ! en tim is huilerig .. op tijd naar bedje vandaag dus !
Hey meiden, was aan het bijlezen, maar het waren bijna 30 pagina's! ik stop nu maar bij 1754, schiet niet op. Zie dat ik van alles gemist heb, jammer zeg! Zie alleen maar verwijderde berichten, maar weet meteen waar dit over gaat haha, smullen! Sorry, maar dit was te verwachten natuurlijk haha.
hey meid ! zo wij hebben elkaar mis gelopen he ! maar we zijn er weer hoe is het met je internet ? kan je weer goed on-line ... en weer aan het werk zeker .. altijd jammer na een leuke vakantie ! jammer dat je niet veel foto's hebt ... ik had sjanzende nino graag gezien en hier gaat het wel weer...... erg rommelig geweest tim weigerde te drinken ... was erg niet leuk en zwaar vermoeiend ... het is en blijft een schatje hoor !
nou meiden tim lag te klagen haha ik dacht die heeft slaap en honger... tja wat wil je kind krijgt ineens nog de helft aan voeding nu en idd honger ! 230 cc opvolgmelk in een teug op hij ligt lekker in bed slaapt nog niet maar is tevreden kijk ik snap die mensen bij CB wel hoor vandaar dat ik daarstraks maar ff beschaafd wat weg heb gezet maar toch blijven hun adviezen soms raar en tegenstrijdig maar goed ik ben bek af .... hihi ik snap mijn ouders nu ook beter als ze zeggen dat je pas weet wat het is om ouder te zijn als je echt mama bent ! manlief zal ook wel blij zijn als hij thuis is en alles is weer wat beter gegaan ... morgen is het zijn beurt hoop dat het dan ook ok gaat ...
en kook je door ook voor jezelf in of niet ? en als het klaar is doe je het dan prakken of nog met een staafmixer fijn maken ofzo.....
he wat vervelend zeg. ik had vandaag een prelogopedist over de vloer ivm voeding, is dat niet iets? bij mij werd vergoed. ben deze week nog vrij, volgende week werken helaas. Er ligt er een te krijsen hier naast me dat ie niet meer mag typen, sjongejonge wat een aansteller haha.
nou ze wilde wel ff bellen van het CB donderdag of het beter ging maar ik heb er woensdag al een afspraak met een kinderarts staan voor zijn gewicht ... tja vandaag maar weer pampers 3 gekocht haha zo kan hij daar nog lang is he ! en geen aanstellerij daar ! hij mag best wat typen hier haha en wat zalllllllllllig dat je nog vrij hebt !