lieve meiden ik ben bek af na deze dag ik ga tv kijken en bankhangen man komt ook al thuis dus ook met hem ff bijbeppen misschien nog tot straks !
@Emma: wat goed van Tim. Zo flink eten. Meiden, even een vraagje: mijn ouders gaan binnenkort naar Zierikzee en omdat de melk bij jullie in NL veel goedkoper is dan hier in Belgiƫ zou ik ze even op pad willen sturen . Probleem is dat ze met de bus zijn en dus niet vlug ergens naartoe kunnen rijden. Kent er iemand een winkel in Zierikzee waar ze Nutrilon AR 2 melk verkopen? Er zou een Kruidvat zijn: kan je daar deze AR melk kopen?
@Emma: Ja, op site van kruidvat had ik ook al gekeken, maar daar staat enkel de 'kruidvat'-voeding op. Of ik heb niet goed gezocht...
Samantha was vandaag ook vervelend, tijdens het verschonen in een ziekenhuis (was met mijn moeder mee). Ze heeft zo hard gegild dat mijn moeder op de wc-duer klopte omdat ze even dacht dat mij wat was overkomen....
Verdikkie, ik ben aant zoeken waar jullie het over hebben, maar kan het niet zo snel vinden! Waar gaat dit over? Ikke schieuwnierig!
Hey lief dat je dat vraagt! Was eigenlijk wel heel erg leuk en egzellig! Mja het is ook wel luxe, want ik gaf sam om 6.45 BV en daarna terug op bedje gelegd en ik hoefde alleen voor mezelf te zorgen en toen ik ging lagen mijn twee mannetjes lekker op bed! Deze week wel 5 dagen werken (terwijl ik er nu dus maar 2 zou moeten) maar dat heeft te maken met introductie en dat ik mentor ben van 1e jaars. Ik heb er wel weer echt zin in! Wat fijn dat Tim zijn melk nu lekker opdronk en je bloemkool gegeten heeft! Ik duim voor je mee dat hij het steeds beter gaat doen en ons CB hier
Hey meiden, ff teken van leven van mijn kant .. Net klaar met werken, morgen weer een slaapdienst.. Kijkers vonden de 2 kleinere kamers te klein.. En de servicekosten te hoog (idd, dat is ook zo..) Donderdagmiddag weer kijkers.. van mij mag er nu wel een bod komen .. Ga proberen een beetje terug te lezen, al wordt dat misschien wat lastig met 40 blz.. Liefs
hmm, wat is het weer rustig! Zuurtje, hoe is het met jou? Pooh en Eekje, fijn gewerkt vandaag? Oh zie het al Pooh, het was leuk! Divi: Had het nog met mannetje over onze laptop. Hij wist niet waarom deze zo snel is. Het maakt wel uit welke programma's dat je gebruikt. Als je van alles het nieuwste hebt, kost dat meer geheugen en kan hij langzamer worden. (mijn moeder heeft hier last van!) Typenummer kan ik niet terugvinden Er staat op: EasyNote Skype edition. Er zit vanalles op wat ik nooit gebruik zoals een ingebouwde webcam en skype (bellen via internet) Je moet je denk ik gewoon goed laten informeren en bij veel winkels gaan kijken!
Wat jammer Miekje. Ik snap dat je op een bod zit te wachten! Hoe lang heb je het nu te koop staan? Een vriendin van mij heeft haar appartement al een jaar te koop staan en zelfs geen kijkers gehad. Zo frustrerend!
t staat nu volgens mij bijna 2 maanden te koop, hihi, mag nog niet klagen hoor! Met donderdag erbij zijn dat de 4e kijkers.. Alleen jammer dat onze buren ook hun app te koop hebben staan, voor een spotprijs Is wel 1 met een kamer minder, dus minder groot.. Maar toch, niet zo leuk!