Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Nou, je hebt best veel kijkers gehad al zeg. Kan me niet voorstellen dat het dan heel lang gaat duren. En een kamer meer kan net het verschil uitmaken hoor. Dat vinden veel mensen toch wel belangrijk lijkt me.

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hey bijna naamgenootje

Hier is alles ok. Ik heb nergens meer last van en mijn mannetje heeft nu 2 weken vakantie. Woensdag ga ik naar mijn zus. Haar dochter is mijn petekindje en ze gaat volgende week naar het 1e leerjaar. Ze krijgt van mij een boekentas met heel wat toebehoren. Zal ze enorm blij mee zijn. Ze wilde zo graag een boekentas van Mege Mindy en die krijgt ze ook samen met heel wat andere Mega Mindy spulletjes. Potloden, stiften, meetlatten, klevertjes voor op de schriften en rond de gaatjes, mappen, turnzak, pennenzak, 2 mappen , scherper, gum. Dat was het zo een beetje geloof ik. Ga er wel nog 2 pakken koekjes insteken.
    Kan ik eindelijk eens iets voor mijn petekind doen. Ze is nog niet zolang definitief terug bij mijn zus, ze was in een pleeggezin en mocht haar nooit zien.
    Ben enorm blij dat ik haar nu kan zien wanneer ik wil zonder het eerst aan te vragen bij de jeugdrechter. ;)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Miekje is er veel prijsverschil op jullie huisjes :(:

4. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Jeej, dat was ook niet leuk! Verwen haar maar goed, maar daar heb je geen moeite mee zo te lezen :)
    Fijn dat het beter met je gaat en ook heel fijn dat je mannetje vakantie heeft. Geniet er maar lekker van!

5. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hihi, idd we hebben zeker niet te klagen hoor! En we hebben ook nog geen commentaar gehad over de verkoopprijs waarvoor het te koop staat.. Die is wat aan de 'hoge' kant, komt mede omdat er een hypotheek ingelost moet worden he.. en we zitten nu randje/kantje qua onderwaarde (ivm de hypotheek). mijn lieffie heeft t appartement nl alleen gekocht, voordat wij samen waren, en heeft een 100% aflossingsvrije variant.. dus niet handig nu.. Maar goed we zullen zien..

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Heb ik inderdaad geen moeite mee, alleen kost het verschrikkelijk veel geld. Nu ja ze gaat maar 1 keer voor het eerst naar het eerste leerjaar hé. Ze moeten nu niet gaan denken dat e ieder jaar een nieuwe boekentas krijgt hoor.

Vandaag ook een boekentasje voor zoonlief gekocht, eentje wat je kunt afwassen. Is toch handig nu ze nog wat ongelukjes hebben.

Genieten zal ik zeker doen, zijn we volop mee bezig. ;)

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goed, het bijlezen lukt niet echt..
    Wel iets gelezen over 'verwijderde berichten' door de mods..
    Schijnbaar zijn er dingen gebeurt/geschreven tijdens mijn afwezigheid die niet zo lief waren? Goed, hoop dat alles weer oke is?
    Of mis ik nu echt de rode draad?

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee is helemaal juist.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey ik vlieg snel voorbij

boja jammer van je hele verhaal haha nu weet ik nog niet hoe het met je gesprek is gegaan vandaag ... gaat het allemaal een beetje lukken met nino en bijvoeding .... en wat een rot internet heb jij zeg
    nou man zit aan een biertje en ik aan een wijntje .. ff zin in en omdat tim zijn fles op heeft haha .. niet om iets te vieren dan durven we niet aan !
    Pooh wat een drukke week dan .. ai ai gelijk vol in het diepe dus
    nona hoe is het gegaan bij de ikea ? alles getekend ?
    Miekje al 4 kijkers is niet gek en ik zou liever wat meer betalen voor meer ruimte ! vooral in een appartement !
    zuurtje wat super van je petekindje ! en wat ontzettend lief van je ! jij bent en blijft SUPERZUURTJE ! en mega mindy is echt HOT !
    en wat lekker dat je man ook vrij is !
    Eva hoe is het allemaal met jou meissie ?

zo ik ga weer ff naar man terug hihi

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Okey dan! Scheelt weer!

11. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Dat zou inderdaad wel een beetje te gek worden! Ik verwen mijn petekindje door hem gewoon vaak op te halen en dan iets leuks te doen. Hoeft dan helemaal niet zoveel te kosten. Hij krijgt van zijn peetoom wel altijd heel veel, maar die heeft ook veel geld. Ik vraag me af waar hij blijer mee is!
    Wat bedoel je met ongelukjes? Lekkende bekers enz of een echt 'ongelukje'? Wanneer de kindjes op school een ongelukje hebben, doe ik het altijd in een plastic tas.

12. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ja, die aflossingsvrije hypotheek lijkt fijn omdat je vaste lasten dan niet zo hoog zijn maar uiteindelijk heb je er niet zoveel aan. Ben blij dat wij dat niet gedaan hebben. Maar ach, het komt wel goed joh!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik bedoel beide soorten ongelukjes. Ik doe dat ook altijd in een plastic zakje maar je weet nooit hé wie wat doet ;)

14. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Emma, wat lief dat je ook aan mij denkt tijdens al dat 'gedoe' met Tim!
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat heel goed. Jens heeft even een tijdje niet zo lekker in zijn vel gezeten maar dat lijkt nu zo goed als over gelukkig. Hij heeft nog wel momenten dat hij slecht slaapt. Heeft hij van zijn moeder want ik slaap ook niet zo diep en ben snel wakker. Vooral aan het einde van de nacht komt er om de zoveel tijd een schreeuw uit zijn kamertje. En vanaf een uur of 5 half 6 ligt hij al te brabbelen. Gelukkig blijft het hierbij dus ik heb niets te klagen hoor!
    Oh ja, hij heeft eindelijk door hoe hij van een lepeltje moet eten. Werd tijd na 5 weken! Verder wordt er nog niet gerold. Meneertje speelt veel liever met de labeltjes van ál zijn speelgoed. Het labeldoekje is dan ook een succes! Als hij 's ochtends borstvoeding krijgt in bed, heeft hij er geen enkele moeite mee om op zijn zij te komen maar in de box vind hij het blijkbaar wel prima zo op zijn rug :)

Sorry voor het lange verhaal!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ** zo ik ga slapen ... ik heb een kamer geboekt hier in het huis want ik heb een wijntje op .... lekker makkelijk ik loop de trap op en duik onder de dekens .... oh nog wel ff tanden poetsen ... troep heb ik al opgeruimd !
    ik wens iedereen nog een fijne avond en zalige nacht en doe het licht op mijn kamer uit ....***

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meid ben blij dat het zo goed gaat ! hier komt het ook wel weer goed daar ben ik niks bang voor
    en wat goed van de lepel ! het is echt wennen he ! maarja mama is veel zachter en fijner ! en dat rollen komt wel... zodra hij het kan is het handjes vol haha dus geniet nog maar ff
    dikke knuf

17. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Slaap lekker Emma!

ow sorry, misschien sliep je al en heb ik je nu wakker geschreeuwd.

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Natúúrlijk komt het bij jullie ook allemaal goed! Je hebt al zoveel geduld gehad, dit overwin je wel! Dat kunnen niet alle mama's zeggen hoor!

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Emma
    Balen dat Tim zo weinig gegroeid is in 3 weken tijd.Heel begrijpelijk dat je het even had gehad.
    Dikke knuff meis

:idea: mamanona
    Zit je nog bij de Ikea :(: :(:

:idea: MJ en Mamanona
    Leuke foto van Alysha en Jadyn

:idea: Pooh
    Drukke week dus.Fijn dat het werken ook wel weer bevalt.

Verder weet ik het niet sorry

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Meiden, ik duik mijn bedje in!
    als er nog iemand is tenminste

MamaNona, wilde wachten op je om te horen hoe je gesprek was bij IKEA! Er is misschien nog een klein kansje dat je vanavond hier komt Ik zie het morgen wel!

Deel Deze Pagina