Nou, dat viel mee toch? Hahaha, moet zo lachen om de laatste regel van jouw gedicht! Goed gedaan! Doen we niet elk avond hoor..
Nou, ik ga gelijk weer. Ga ons manneke in bedje leggen, wordt een beetje vervelend. Er is toch niemand volgens mij. Ik kom straks nog wel een keer voorbij vliegen!
GOEIEMORGEN! ! ! ! ! Jamilia is @ skool die vind het daar niet cool die wil graag weer naar huis want daar is alle pluis ik heb haar daar gelaten het zal haarheus wel baten alysha ligt in bed gewoon met dikke pret ik wou nu mn huisje doen dat kost me tenminste geen poen anders ga ik toch weer shoppen en wederom mijn kofferbak vol proppen ik moet nu gaan kom straks nog kijken of er meer berichtjes staan! whahaha
haha ach jaaa doe t na is vet stoer! dat ge-ouwehoer! ik ben pleiten ff de was aan de waslijn smijten Bah word nu wel flauw whahaha
het lijkt wel sinterklaas met al dat gerijm en gedicht en ik moet je eerlijk bekennen, ik ben er nu ook voor gezwicht.
oww wicjuh jij bent stoer! jij doet mee aan het ge-ouwehoer! nu ga ik echt wat doen mn huis moet toch weer in fatsoen!
Wat een prachtige gedichten en rijmen ! en GOEDEMORGEN ALL ! Demi fijne vermaanddag al een half jaar oud ... meid wat gaat het snel ik ben al erg bezig geweest ben hier snel voorbij gereden met mijn auto want ik ben al weesten shoppen bij de prenatal ! gaaf jassie voor Tim ... lekker warm voor de winter en als we naar center parks gaan want is toch aan zee he ! tevens een warmhoudbord maar help hoe werkt dat .. ja warm water er in doen maar dan het eten apart opwarmen in de magnetron en overtassen of lauw water in dat bord doen en het water mee verwarmen ofzo ........ ahhhhhh hoe doen jullie dat verder een beker voor tim om uit te leren drinken ! hihi vind het van kleine Samantha zo stoer en misschien een manier voor tim .... en plastic slabben ook daar heb je weer keuze in pfff ik heb ze alle 2 maar gekocht de hardere voorgevormde en de plastic meebuigdingen haha en zo ben je weer arm he ! moest wel ff slikken ik moest voor tim al bij de grotere kindjes kijken voor een jasje ....... au au de tijd gaat te snel meissies nu ligt tim op bed te mokken maar hij moet nog ff slapen hoor ! en ik moet gaan werken om 12 uur pffff heb er al een dag opzitten
emma: wat heb je nou gedaan? de prenatal kan alleen van jouw bestaan! gelukkig was de prenatal gisteren niet open dus die kon ik mooi voorbij lopen! HOPELIJK EEN GOEDE DAG VOOR MR.T !