Was zeker even gezellig.. Had een weekendje vakantie .. Miekjebeeb (ja Divi,zie je wel..) was bij oma/opa het weekend.. En Miekje ging samen met Miekjeman zaterdag op de motor weg. zondag met de auto eerst naar Zeewolde (was een Indonesisch feest of zoiets) en daarna doorgereden naar Harderwijk. Miekje wilde nl vissie vissie eten... Vandaar.. Ja, heb je adres niet.. Dus wordt wat lastig om op de koffie bij je te komen...
Klinkt leuk! Gezellig gehad? Enne.. H'wiek is zo groot niet ... je had gewoon iemand naar Wicjuh moeten vragen
********** BEGIN EGOTRIP ********** Pffff gelukkig slaapt Alysha even weer,ze heeft een hele pot kip,rijst,worteltjes op en nog geen 3e voeding,allemaal een beetje vroeger dan gepland,dus ikke doet hopen dat ze even lekker lang slaapt,iig nog een uur ofzo,dan kunnen we even spelen,dan kan ze lekker in bad/onder de douche en dan hoppa een fles erin en linia-directa @ bed Nu hopen dat t ook werkelijk zo gaat..... ********** EINDE EGOTRIP **********
dat soort dingen moet je niet hier vertellen... dadelijk ben ik dr weer s een x en dan HOPPA sta ik bij je op de stoep TSUNAMI eten
das nog maar afwachten hahahaha (grapje BOJA ) jij maakt er een 2 maanden plan van..... hahahaha maargoed wat staat,dat staat :dance
Ik wou nog grasmaaien,ja wou ik gisteren al,maar t gras is nog steeds te nat.... Pfff en ik irriteer e eraan dat t zo hoog staat en vooral achterin de tuin (wat nog niet af is) aan dat onkruid! bah bah her echter ook geen zin om dat onkruid nu weg te gaan halen ow ik heb lekker muziekje opstaan... reggeaton mix is dezelfde als dit http://www.youtube.com/watch?v=rP44UOi0qx4
Wat lees ik? Zit iedereen te rijmen. En met dichten zinnen te lijmen. Ik keek op de kalender en zag Vandaag is mijn tweejarige trouwdag Manlief helaas aan het wek in rotterdam Dus een romantische ochtend komt er niet van. Straks lekker twee biefstukjes bakken Kunnen we toch gezellig samen smakken Had ook stokbrood met kruidenboter willen eten Maar die ben ik bij de bakker vergeten Om het goed te maken, en voor het gemak hebben wij na het eten wel gebak Hopelijk komt manlief snel thuis Dan duik ik nog even achter het fornuis
dag meiden, Ik ben 12 bladzijden lang niet geweest zie ik. Misten jullie mij al? Ik ben/was hartstikke ziek. Gisteravond begon het en tot vanmiddag half 2 heb ik 9 x overgegeven. Heb een virusje te pakken denk ik. Vriend ook, precies hetzelfde. Jadyn is gelukkig wel fit en heeft vandaag een dagje bij oma gespeeld. We halen haar zo op. Heb nu net een cracker op, ben benieuwd of die erin blijft zitten. liefs MJ
Jee wat is het hier vreselijk stil vind het zelfs een beetje kil Vind het heel erg jammer hoor Ik moet er ook alweer vandoor Papa maait voor mij het gras Komt mij even goed van pas Ik ga mn collages maken hoop dat ik menig lachspier kan raken Ook de cake moet nog de oven in ow...ow...ow.... wat heb ik een zin! Nou dit was het dus... Jullie krijgen allemaal een dikke kus!
Whahaha neeee, ik heb me nog ingehouden... eerst maar laatste kolfbeurt voorbij laten gaan, en dan ga ik me onwijs uitleven op die grote volle bak met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk tsunami!