Hoi Meiden, Ben al weer een poos niet geweest. Blijf het lastig vinden om lekker mee te kletsen. Lukt me niet altijd om er de tijd voor te vinden. Zal even een klein updateje geven. Jasper doet het prima! Hij rolt van rug naar buik, houdt zelf zijn fles vast en doet verwoede pogingen om te staan. Strekt constant zijn beentjes als ik hem op til en op mijn schoot of op de aankleedtafel wil leggen. Sinds vandaag zijn we een groentehapje aan het proberen. Hij moet nog wel erg aan de smaak en het gevoel in zijn mond wennen. Maar verder was het dolle pret. Vooral als je lekker bubbels kunt gaan blazen met die lekkere worteltjes in je mond. Oh en met mij is ook alles goed hoor. Groetjes Maranka
En nog een vraagje erachteraan ( ) : Ik zie ook nog wel eens papflessen langskomen; moet dit? En moet je hier mee beginnen dan, of hoe zit dit?
hey wicjuh wij zijn begonnen met tussen de flessen door in de ochgtend wat fruit te geven en tussen fles 3 en 4 wat groente en zo wat op te bouwen pap geven we al een tijd niet meer maar dat wilde tim niet ... en pap moet niet hoor ... ze zeggen dat kids er lekker de nacht op doorkomen maar gelukkig doet tim dat zonder ook al ! nou is tim niet het beste voorbeeld nu geven we niks meer tussendoor maar al wel opvolgmelk en om half 5 een warme hap van 200 (die gaat nog niet op en we zitten pas op dag 2 hoor )
Tim is natuurlijk een verhaal apart Maar zijn jullie meteen met zowel groente als fruit begonnen? Ik ga dat sowieso apart doen, ivm allergie-gevoeligheid.
tja wij moesten alles maar gelijk gaan geven vond ik ook beetje overdreven maar goed je luisterd er naar he ! en dat is hem denk ik ook beetje te veel geworden dat dacht ik toen al... een kind dat niet eet nog meer geven.... nouja weer wat geleerd ! dus in de ochtend kreeg hij fruit en in de avond wat groente en na verloop van tijd smiddags een danoontje en van alles at hij een beetje maar niet van harte hoor ..
ik wist niet dat je opvolgmelk moest opbouwen... voeding hier is bijna op, dus moest nieuwe halen en heb alleen nr 2 gehaald... begrijp ik goed dat ik dus ook maar nog 1 moet halen? Nino is nog geen 6 maanden, maar volgende week wel, dacht dat kijkt niet op een paar dagen. Vroeg het gisteren nog aan de pre logopedist en die zei dat ik wel meteen met 2 kon beginnen nu ik ook met bijvoeding begin. Nino heeft vandaag voor het eerst groente gekregen, half potje bloemkool en hij vond het wel lekker geloof ik. Bijna alles opgegeten. Heeft wel kwartier daarna al een fles gekregen en die ging ook helemaal op
boja wij zijn ook in een keer overgestapt ! tim heeft wel wat harde ontlasting maar het is natuurlijk ook ff wennen en idd die week maakt niet uit ! en ik heb nog een volle bus 1 staan en die geef ik wel weg ofzo ... de nr 2 voed beter en onze ukkies kunnen dat wel gebruiken he !
Oooh, doos! Bonnen altijd bewaren Gelukkig is prenatal niet zo moeilijk en mag je het waarschijnlijk zonder bon ook nog wel ruilen. Ja Boja gaat 1,5u heen en 1,5 uur terug rijden voor een bakkie senseo haha, ach ja, je moet toch wat he
hier liep een MEGA SPIN door de kamer manlief heeft hem gekild ! pfffffffffffffffff ik kreeg er hartkloppingen van ik wouw een grappig plaatje zetten maar zie alleen nog maar meer engerds brrr dat doe ik jullie niet aan
Gefeliciteerd DS! En alle andere dames gefeliciteerd met jullie dichterstalent! Ik waag me er niet aan!
Nee. Eerst alleen gegeten, trein vertraging. En nog voor we de gebakjes konden eten kreeg ik diarree... . Ik zit dus met slapende Samantha op bed, en manlief kijkt tv.
whaahahahah. ja Miekje is echt een muts soms..bewaar dingen die niet bewaard hoeven te worden, gooi dingen weg die ik moet bewaren... enne, das wel een duur bakje senseo dan, hihihi.. Mag hopen dat Nona haar bakkwaliteiten heeft laten gelden....
ach meissie toch ........... wat verveldend en jammer van het wekeind over doen ! als het lekker weertje is gezellig met gezinnetje aan de BBQ ! knuffie voor jullie
Ik ben vandaag begonnen. HIj kreeg altijd al nutrix in de fles van ongeveer 19u, dat heb ik nu verplaatst naar de ochtend. s ochtends krijg hij nu een bordje pap, dus met lepeltje eten ipv drinken uit fles. Zit wel meteen 2x zoveel nutrix in anders is het te waterig. Verder geef ik hem nog 4 flessen daarna (was altijd 5 flessen, maar nu is 1 daarvan dus bord pap geworden) en dan heb ik hem rond 3u dus voor zn fles een half potje groente gegeven. Ga sowieso 3 dagen dezelfde groente geven (wij zijn nogal van de allergien zeg maar en ninootje heeft ook eczeem) en dan ga ik na die drie dagen nog door met dezelfde groente omdat ik hem dan 's ochtend een fruitje erbij ga geven. Als ik meteen een andere groente doe en fruit en hij is allergisch dan weet je weer niet waarvoor. Ik weet dat het lang gaat duren op deze manier voor we alles gehad hebben, maar ivm de allergien doe ik het toch maar zo. Hier vervangt het dus nog geen fles, maar ik ga er vanuit dat hij dan vanzelf gaat doen. Als hij meer van de groente gaat eten, ga ik er vanuit dat hij vanzelf minder van die fles gaat drinken.