Iehlllllllllllll de jongeren hier roepen me ook altijd voor dat soort dingen.. Ben er zelf al geen fan van... Maar ja, moet toch een beetje 'stoer' overkomen naar de jongeren hier he...
** gaaaaaaaaaaaaaaap poeh ik heb slaap.... ik ga tukkie doen ik ruim mijn troeppie op van vandaag en ga lekker slapen fijne avond nog meissies WELTRUSTEN ****
hhah Alysha kan ook de nacht doorkomen,maar wj doen het erbij in ( de vanille smaak) omdat ze als ze het ruikt ee grote glimlach geeft.... denk dat ze t lekker vind hihihihi ik ben gewoon toen ze 3 mnd was met een potje worteltjes begonnen... niet dagelijk,maar wel iedere x wat andes en na 2 weken gewoon smorgens fruit ( voor de 2e voeding,die schoof dan iets op) en dan tussen de 3e en 4e voeding ,rond etenstijd ( 17:00- 18:00) de warme hap.... ik ben nu bezig om te kijken of ze de 3 fles (gedeeltelijk) kan laten vallen omdat ze de laatste steeds niet op dronk..... snappie?
oh gelukkig, wilde al morgen naar de winkel rennen om nog een pak te halen haha. nou dan doe ik gewoon meteen nr 2. Ik wil de ochtendpap waar nu nutrix inzit ook vervangen door bambix ochtendpap met fijne granen. misschien vindt tim die ook wel lekkerder dan nutrix? nutrix smaakt nergens naar en heeft ook niet zoveel voedingswaarde geloof ik en nino drinkt/eet er wel minder door omdat het meer vult. dan kan ik hem beter iets met granen geven waar hij nog wat aan heeft. vraag me sowieso ook af hoe dat gaat als hij naar het kdv gaat volgende week. dan is het helemaal niet handig om met een bord pap in de weer te gaan s morgens, maar goed, scheelt niet zoveel tijd met een fles moet ik zeggen. ik las dat miekje geloof ik zei dat ze bij het kdv geen potjes geven? hoe moet ik dat dan doen? als ik werk en niemand kan het eerder ophalen, kan ik pas om 18u daar zijn. moet ik hem dan zn fruit en groente gaan geven, dat kan toch niet?
hihi, ja hier ook op deze manier.. appel/peer/banaan is nu duidelijk (dat lust hij en geen reactie) wortelen vind ie niet lekker, bruine bonen wel... Nu nog sperciebonen/bloemkool proberen.. Ons schema is 8uur: fles 210/7 10uur: fruit 125gram 13uur fles: 210/7 (vaak niet leeg) wil rond 16.30/17.30 zijn groente gaan geven en dan halve fles er achteraan 20.00: papfles 210/7 met 4 nutrix.. Dit is ong het schema wat ik heb, als hij niet naar t KDV gaat... En ook hier gaan we meteen overstappen op opvolg nr 2.. Nagevraagd bij het CB, het was geen probleem. dan worden de flessen wel weer kleiner 180/6 (tenminste dat gaan we proberen, dat staat nl op t pak)..
da's jammer! wil je wel oppikken hoor, ga toch al een wereldreis afleggen, dus dan kan dat er ook nog wel bij haha, maar neem aan dat je dan nog moet slapen. misschien heeft nona een bed over
hahahah heel makkelijk hoor je gaat de a1 op.... rijd door tot afslag raalte,dan rij je gewoon helemaal door bordjes raalte volgen.bij de benzine pomp nog rechtdoor bij de rotonde rechts 1e rechts aan t eind recht dan bij de brievenbus link en dan in de bocht naar links ga je rechts en tadaaaa je bent er
ach, hier ook. ik ben zo'n 'wie wat bewaard die heeft wat' doos en nu is bijvoorbeeld mijn sony cyber shot kapot, half jaar oud ongeveer en nu kan deze doos de bon niet vinden... was geen apparaat van een tientje zeg maar... echt weer iets voor mij helaas
op dit moment durf ik niet zo te gaan stunten met zijn voeding ik hou het eerst maar ff op drie flessen en een warme hap en dan later weer eens bambix ... rade ze ook aan bij CB maar tja ... die hebben wel meer top adviezen haha ik wil ook gana proberen hoor maar eerst weer alles op de rit thuis ! en hier geen probleem met het overstappen naar nr 2 ! die is wel een stuk vetter hoor dat merk je wel ... en ik plaats geen eng plaatje zo voor het slapen haha
Is op elk KDV verschillend volgens mij.. Maar bij mij doen ze t dus niet.. Nu alleen hopen dat ik t wel voor elkaar krijg.. maar das alleen omdat Julen een flexkindje is..( idd hij is heeeeeeel flex, whahahaah)
ik doe al flessen van 180 + 6, heb nooit meer gedaan maar ben gewoon bij 5 flessen gebleven. als ik hem meer geef komt het er gewoon weer uit denk ik, dat past niet in zijn maag haha.