hihi, had ik nog niet verteld, maar mijn roze samsung ook al na paar maanden. speciaal aangeschaft toen ik zwanger was om er ook goeie foto's mee te kunnen maken... is al toen nino net geboren was en wij nog in het ziekenhuis waren echt kaduuk gegaan, het scherm dan (alles of in spiegelbeeld of in vier vlakken verdeeld) en ben er nog steeds niet mee terug gegaan...
ik vergeet gewoon fles te maken, slechte mama ben ik . ga snel doen, misschien tot later en anders ben ik morgen bij nona wel online
Meiden, ik ga nu mijn bed hier opzoeken.... Nona: je hebt PB Boja: mocht je morgenochtend nog denken, afslag Almere kan nog, dan gewoon doen..Nona heb wel contactgegevens, hihihihi.. enne, snel die fles ff geven he..... All: slaap lekker!
Zou eigenlijk uur geleden al slapen..... volgens voorbeeld van Wic Ach... ik lig al sinds half negen. Telt dat ook? Samantha eet inmiddels al weer. Zodra ze klaar is, ga ik naar bed.
@Miekje: Sllaap lekker @Boja: Ben wel gegaan, maarze weigeren reparatiezonder bon .Copie bon is nu ook al drie weken onderweg.
stoere babygirl heb jij! hahah deed alysha bij MJ zo van t kleed op de houten vloer... vond ze niet leuk hihihi ( ja kleine A dan,want de hoofd deed boem op de grond)