ik denk dat ik maar ga niemand komt mij na mijn dochter is weer wakker die kleine arme stakker die heeft t nogal benauwd, komt door de verkoud ik ga er dus gauw heen, was hier toch nog maar alleen ik pak de sleutel en sluit goed af ik ren naar kleine A op een draf!
*Zoek achter de sleutel die MamaNona in alle haast heeft achtergelaten. Gevonden! De koffie staat op, er is warm water voor thee én chocomelk.* Goede morgen allemaal! @MamaNona: hoe gaat het met kleine A vandaag? Nog veel last van de verkoudheid?
goeiemorgen allen! gisteren bevestigd wat we al wisten he atopisch eczeem. Maar in heel erge mate. Was wel wat geschrokken, want de zogezegde melkkorstjes die we er elke avond afhaalden, waren dat niet, maar ook eczeem. Dus arme jesse moet nogal pijn gehad hebben. Ni moeilijk dat ie s nachts z'n hoofdje open krabte. Maar goed, met cortisone moet het snel wat beteren en na twee weken moeten we terug. Maar nu was jesseke om uur zo aan t huilen en hij had weer gekrabt... Ik had ook nog maar één keer gebruikt gisteravond. Hoop dat t gauw zo betert. Fijne dag allemaal! Grts
Goedemorgen allemaal, Vannacht was een stuk betere nacht dan de vorige. En dan heb ik het niet alleen over Jadyn. Wij hebben zelf niet overgegeven en zijn alleen van Jadyn wakker geworden. Zij heeft maar 1 nachtvoeding gehad om kwart over 4. Ik heb haar net @KDV gebracht zodat vriend en ik nog even uit kunnen zieken. Ik mis haar nu al . Ik eet nu mijn eerste boterham weer. Ben benieuwd of hij blijft zitten... @Sabbe: kan je Jesse geen krabwantjes aantrekken? Of sokjes over zijn handjes? Dikke knuff voor jullie. Echt vervelend van zijn eczeem. Hopelijk wordt het snel beter. xx MJ
hier om 4.15 mj, hij kan z'n knuffeltje zo niet goed vastpakken en wordt er onrustig van. Hij is ook al gewoon van z'n vingertjes te gebruiken he
hey Sabbe wat jammer dat het erger is dan je dacht maar hopelijk heb je nu de goede zalf en gaat het snel werken mega knuf voor jullie MJ gelukkig dat je nacht beter was ... en 1 voeding is toppie ! en lekker nog beetje uitzieken .... toch nog knuffie voor jullie DS hoe is het met jou ? was je gebakje nog lekker en wat stoer van kleine S van haar rollen ! wat is het toch een topper Boja de melk nr 2 is niet dikker ... wel vettiger... dus denk dat je misschien toch moet blijven verdunnen .. het schuimd wel op de een of andere manier .. en have fun vandaag ! Nona have fun met Boja ! hou ons op de hoogte en lekker smikkelen van de cake ! en wat was er nu op SBS6 gister dat zo vies was Divi waar ben je meid ik mis je al een paar dagen .. of lopen we elkaar mis... eekje ik neem lekker een bakkie warme chocomel dan haha Thanks en hoe is het met jou ? Tinusje hoe is het met jou meid ? Eva hoe staan de zaken bij jou meissie alles ok ? Miekje haha je wil stiekem ook vandaag he ! naar nona ! ik ook hoor.... maar kan helaas niet en ik verdwaal ook altijd zit ik weer jankend achter het stuur enzo .... nou hier een goede nacht en tim wakker moeten maken om 8.30 volgensmij was hij beetje erg moe van de afgelopen dagen ik ook hij heeft vanochtend in een keer zijn fles op .. nou gaat de ochtendfles altijd ok dus heb ik hem 230cc gegeven ! dat zit er in ieder geval al in straks naar KA ben benieuwd
meiden kijk dit eens http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=107664 zij was eigenlijk ook een maart mama volgens mij ...... hoe vreselijk
Ik was er stiekem al even om 8.00 uur maar nog niets laten horen MJ: een goede nacht gehad gelukkig. Is echt niet fijn om zo ziek te zijn.(sorry voor de rijm!) Sabbe, is even niet leuk zeg om dat te horen. Maar nu weet je gelukkig wel wat het is en kan er snel iets aan gedaan worden. Hoop dat het zalfje snel werkt! Emma, ben ook erg benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen. Leef helemaal met je mee meid. Neem aan dat je het straks wel even laat weten hier. Succes. Als ik zo lees, lijkt het nu wel iets beter te gaan, niet?Enne, lekker kunnen slepen tot 8.30. Dat is wel fijn. MamaNona, hoe is het met kleine A? Hier gisteren op bezoek geweest bij een zwangere vriendin. Is nu 1 week over tijd. Spannend! Mag ik straks weer zo'n klein hummeltje knuffelen. Kan haast niet wachten. Verder toch nog maar wat potjes voeding ingeslagen Bij Kruidvat in de aanbieding! Is soms toch wel handig. Had laatst iets uit de vriezer gehaald en de aardappel die er doorheen zat, was helemaal gaan klonteren (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen). Ik had wel goed gepureerd. Nou...met stukjes krijg ik dus echt niet naar binnen! Het was steeds kokhalzen. Hij vond het wel lekker en deed steeds zijn mondje open. Arm manneke! Dat was het wel denk ik
Ja, echt vreselijk zeg! Las het gisteren ook maar wist natuurlijk niet dat zij eigenlijk ook een Maartmama was...
ja.... ik heb laatst nog met haar zitten PBen stom toevallig ...... maar wat een narigheid..... met Kleine A gaat t trouwens goed,die is naeen warme nacht ( 38,6) een LUUFnachtje weer van het roggelen af..... ze ligt nu weer lekker te slapen!
Nou, dat is wel heel erg toevallig... pfff, ik denk steeds maar aan de kindjes die zonder papa verder moeten...en ook aan haar natuurlijk. Je zult je man maar verliezen zeg, vreselijk. Fijn dat het beter gaat met kleine A! Om het maar weer eens over iets leuks te hebben.
zo hijg hijg puf puf hier wordt hard gewerkt eten al af voor vanavond veel gespeeld en geknuffeld en tim al in bad gedaan hij ligt nu op bed ! had erg slaap maar ligt nog te mokken... hoop dat hij gaat slapen want vanmiddag moeten we er om 3 uur zijn en dan mist hij zijn slaapje ook al ik moet eigenlijk ook nog ff voor een kado vanmiddag maandag begin ik in een nieuwe functie en mijn maat op het werk ook ... we gaan uit elkaar en ze heeft me in alles zo gesteund de afgelopen jaren ! ik wil echt iets kleins geven nu denk ik aan een mok omdat ze koffie drinkt ! bloemen is zo overdreven wij eten vanavond macaronie stroganof mijn favoriet en tim heeft in de wipstoel op de aanrecht aanwijzingen gegeven haha tjeeeee wat erg zeg van nathalie... ik kan haar zo niet terug halen dat ze met ons heeft meegeschreven maar ik ga gelijk ff condoleance wegzetten wat verschrikkelijk ... zijn geen woorden voor ik kan wel janken als ik zulke dingen zie ... brrr Nona gelukkig dat het wat beter gaat met lieve kleine A zo klein en ziekjes is nix DS groot gelijk van je gebakje haha lekker van genieten ! Eva ik laat het zeker weten ! maar ik verwacht niks ... kijk tim helemaal allerlei enge en misschien pijnlijke onderzoeken aandoen wil ik ook niet .. hoe minimaal het ook is hij komt aan... en is een super blij kind .. ik heb er meer last van dan hij ! en stiekem gluuren ja ! haha of was je nog niet wakker om 8 .... ik geef ook nog vloeibaar.. stukjes is hier ook geen succes ... zonde voor je schatje haha
Zo Emma, jij bent al actief geweest zeg. Ik was wel wakker om 8.00u. Eventjes beneden geweest met Jens want die had geen zin meer om in het grote bed te liggen. Normaal blijf ik daar 's ochtends met hem knuffelen tot hij weer naar bed moet. Ik snap dat je geen onderzoeken wil. Is zo zielig voor een klein beebje. Maar misschien heeft de kinderarts wel gewoon tips. Of misschien halen ze die onzekerheid weg! Oh, meneertje is weer wakker, even halen en fruit geven hoor.
ja dat hoop ik dus ook maar vorige keer was de tip bijvoeden ... was te proberen natuurlijk ! de oplossing is het niet en hoe stom het ook klinkt ik denk dat het minimaal aankomen gewoon bij tim hoort anders was het al niet 3/4 mnd nu zo ... maar ik sta voor alles open ! en eten hoort een mooi moment te zijn met je kind geen gevecht ... schijnbaar waren man en ik ook zo moeilijk met eten als baby .... is nu ook nix meer van te merken haha vind het wel ok dat ze toch ff extra in de gaten houden ! en misschien is de opvolgmelk en een groentehap al de oplossing ! er is meer rust nu hier in huis ....