doei meiden tot straks en het is TE stil hier ...... zouden ze allemaal aan senseo en cake zitten hmmmmm duim voor me !
Hey meiden Emma: succes bij de KA.. Ja, de mijne zou vrijdag bellen (ivm uitslag bloedtest van Julen) maar heeft niet gebeld... Ik zal zo eens een telefoontje naar het Ziekenhuis doen.. MJ: voel je je al weer wat beter? Hoop dat Jadyn het goed doet op het KDV vandaag! Tinusje: Wat een fijne baas heb je! Das goed geregeld, super! Enne, lekker hoor een weekje vakantie.. Kan Miekje niet mee? hihihi Eva: Zo, aan t gluren geweest vanmorgen, hihi.. Zit Jens ook altijd wat onder t fruit als hij dat heeft gegeten? Ik hou Julen echt niet schoon, na hapjes van een lepel... Wat lief zeg van opa/oma dat ze hun kleinzoon even kwamen halen! Mamanona/Boja: Lekker aan de koffie en cake? DS: heerlijk naar huis! mama1984: Sterkte bij de TA, ik ben er ook geen ster in.. Hou er niet zo van...Enne, je hebt al een drukke dag achter de rug! All: Julen heeft vanaf 5 uur vanmorgen lopen spoken... Dus kreeg op mijn werk een sms van Miekjeman dat hij thuis was gebleven met Miekjebeeb...Net met Miekjebeeb even de stad in geweest, wat spulletjes gekocht en t jasje geruild.. Kon! Super service van de prenatal.. heb maar maatje 86 meegenomen, aangezien maatje 80 niet veel verschilde met maatje 74 (die we gingen ruilen ).. Verder bij de kruidvat dat schattige koffertje van Elmo gekocht (Ikke is helemaal GEK van Elmo), dus die moest mee... Nog wat rompertjes bij de Hema (zulke leuke!) en een vestje bij de V&D (had nog een waardebon).. Wat rompertjes bij de Wibra en zo klaar is Julen weer (voorlopig..) Nu ligt Julen op bed... Ben benieuwd.... Liefs!
Hé Miekje! Het is inderdaad wel lief van opa en oma dat ze Jens komen halen. Ze vinden het ook zo leuk om hem te zien. Jens zat eerst ook helemaal onder het fruit maar sinds een weekje of 2 eet hij wat netter, Het even van een lepeltje gaat nu ook beter. Soms zit hij wel met zijn handen in zijn mond en zit dan helemaal onder. Hij heeft ook uitgevonden hoe hij moet spetteren met zijn tong. Als hij worteltjes eet, kun je maar beter even wegwezen dan Slordig zeg, dat ze je niet gebeld hebben voor de uitslag! Ben benieuwd. ga je vandaag nog bellen?
He Eva, Hier kun je je idd ook maar beter bergen. Zwapperende handjes net op t moment dat t lepeltje voorbij komt.... Het zit nog net niet op de muren, hihi.. Ja, ga zo ff bellen met de Kinderpoli.. Manlief zei dat ik eerst had moeten bellen vrijdag en dat de arts dan ging kijken of ze tijd had om mij te bellen.. Nou dat vind ik wel een beetje raar?! Heb ik ook niet zo begrepen.. Maar goed, we zullen er eens achteraan gaan..
hee meiden, Hier gaat het redelijk. Ik heb weer gewoon gegeten en het zit er allemaal nog in. Ook niet misselijk. Alleen veel hoofdpijn en verder heel loom. Heb net een paracetamol geslikt, dus het moet beter gaan. Ik heb het KDV al gebeld om te vragen of Jadyn wakker was, want ik miste haar zo. Vind er niks aan dat ik thuis ben en zij daar. Maar mevrouwtje sliep nog, dus haal ik haar straks op... Doe ik nu nog ff wat in de huishouding, kan ik straks lekker met haar knuffelen. Heb haar bodywarmer geruild. Vanuit een ander filiaal komt maat 74 (!). Die is er vrijdag. @Miekje: wat vreemd dat je nog niets van het ziekenhuis gehoord hebt! @Emma: moest jij vanmiddag naar de KA? Hoe is het gegaan? liefs MJ
Hoi Hoi Zoo wij zijn weer terug! Het viel gelukkig allemaal mee De verstandskies dat wist ik al wel dat die eruit moest... die wilde de tandarts er de vorige keer liever nog niet uithalen toen ik zwanger was...Dus die is natuurlijk nu binnenkort aan de beurd. Verder was er idd een stukje van mijn kies af wat dus een gaatje is... En verder niets aan de hand ...ben er blij van! Brrr over 2 weken dan gaat het gebeuren maargoed... dan is dat ook weer klaar.. Ben dus niet de enigste die het eng vind Ons kereltje vond het allemaal nog wel een beetje eng...hij keek rustig mee met wat ze bij mama deden maar zodra de tandarts tegen hem begon te kletsen dan werd hij heel verlegen... Hij zat bij mij op schoot..maar wilde liever niet dat ze gingen kijken...Dus dat doen we een volgende keer. Het is voor hem ook echt de eerste keer dat ze ook bij hem zouden kijken dus is ook wel logisch dat hij het nog liever niet wil. Hij kreeg wel een leuk cadeautje omdat hij het toch goed had gedaan Daarna meteen de boodsschappen wezen doen en nog gesnuffeld in het winkelcentrum...heb een truitje gekocht voor 5 euro... dat kun je niet laten liggen dan he
Hey meiden! wat een rust hier! Hier was het gezellig,tot dat ik accuut ziek werd... Boja is rond 3.20 weer vertrokken,helaas al ... ze zat ook met de spits,maarja was gewoon jammer! ik was echt niet op dreef en er kwam geen zinnig woord uit me,probeerde het nog,maar schoot niet op vind t nog erg ook,rijd ze zo'n end,word ik accuut niet fijn! Ik heb verhoging/koorts (38,7) en doe aan 2 zijdige uitgifte,niet erg fijn.... zo met een emmer op de wc hieronder snel even een fotootje van Nino die het tijd begon te vinden dat Alysha hem eens aan ging kijken ik ha er vandoor en weet niet wanneer ik terug ben.. heb dit bericht ook in 3 x getypt liefs Nona
Nona: Beterschap meid.. Zit je ook niet mee net nu er gezellig visite komt!! Oehh over 2 weekjes terug naar de tandarts.. brrrrrrr.. Succes alvast.. En wat leuk dat ze dat zo doen met kleine kids..
Helleu meiden! wat is dit nou? Zieken aan het vallen? Faylinn had een uurtje terug diarree ... 2x achter elkaar een broek vol op het KDV (geen idee hoe dat was) en thuis hoor ik dr weer bezig, dat was echt wel dunnig. En de 3de x, dus gewoon aan de dunne. Griepje of tandje? Verder ben ik het zat. Kom thuis en er lag her en der in huis een spuugplek van 1 van de katten, grrrr... ik had mn scrap/fotobewerkspul niet opgeruimd en lag er dus 1 foto op z'n kop in de troep gloeiende gloeiende. Vannacht slecht geslapen, naar gedroomd. Irritant is dat .. hield me wakker terwijl ik niet meer wist wat ik gedroomd had. Bahbahbah. Goed... genoeg geklaagd. Faylinn ligt lekker even te tukken, die was mega-moe. Ik ga zo maar aan het eten beginnen! @ nona : beterschap! @ MJ : fijn dat het weer beter gaat! @ Rest : don't know anymore. Sorry...
hey meiden hier terug van KA ... nou van tim zijn gewicht dat wisten we al dus daar ging ze ook niet op zagen ofzo ... ze bekeek het van de posi kant en gaf mij ook een posi gevoel ! binnen nu en 3 mnd moet het wel beter gaan maar omdat tim zo actief is en al erg ontwikkeld ! (haha glunder van trots) vond ze het echt niet nodig om door te sturen.. ze zouden me nu toch gelijk wegsturen (goh nona ! wij hebben er een die al vooruitdenkt) hij is ok gekeurd en we moeten idd lekker opvolgmelk gaan geven en bambix is beter voor gewicht dan melk ... dus 1 maaltijd per dag pap ! en savonds warme hap geven en dan nog wat fles na als hij het niet helemaal op heeft ik bij kruidvat potjes gehaal nou mond ging op slot .. dus de bloemkool gepakt dat heeft hij op zitten VRETEN en nog iets van 80 cc melk erna op ! kijk zo praten we haha was echt een super lief vrouwtje die arts en over een maand moeten we terug komen omdat hij alleen in lengte groeit.. zijn hoofd is ook niet goed meegegroeid ! maar als ik zo kijk zit dat in de lijn hoor hij heeft nou eenmaal niet zo'n groot hoofd ! tim ligt nu lekker op bed maar wil niet slapen hihi ben nog ff weesten shoppen weer maar voor tim een super leuke oranje bodywarmer gekocht haha wel maat 74 die valt groot uit ! miekje maar 86 ai ai ... doet gewoon beetje pijn he ! en heb je al gebeld? nona en boja wat jammer van de visite maar wel een super foto ! en nona beterschap meissie ! mama gelukkig viel het mee ! en je mannetje is dapper geweest hoor MJ gelukkig dat het bij jou weer wat beter gaan en kan me voorstellen als je thuis bent je je meissie bij je wilt hebben eva hier ook soort van blazen of pruttelen haha normaal wel grappig maar met eten ff niet zo ff macaronie opwarmen ben blij dat ik al gekookt had ! pff wat een drukke dag
emma: Fijn dat jullie een slimmerd hebben! en t gat goed komen! dat voel ik gewoon! wic: scrapper de pep..... das niet fijn! hihih moet je je zooi ook maar opruimen Miekje: nou als ik nu ziek ben,dan hoop ik de 20e wel beter te zijn ow brr kheb t zoooooooooo koud ik ga denk ik zo maar naar bed!
Tuurlijk mag je mee Miekje! We gaan naar Rabbit Hill van Landal Greenparks. Hebben een 6-persoons stacaravan, dus plek zat! Fijn dat je er weer een beetje goed gevoel over hebt Emma! Niets zo vervelend dan je zorgen maken over je beeb! Nona: STERKTE (jij zet er dan altijd van die leuke plaatjes bij, maar ik heb geen idee hoe dat moet, dus denk er maar een mooi beterschapsplaatje bij ) Hier ook wapperende handen tijdens het eten. Ben blij dat de bekleding van de wipstoel in de wasmachine kan, want het is iedere dag chaos (ik moet er stiekem ook wel om lachen ) Hoe warmen jullie trouwens je flesjes/potjes? Ik warm het water (zonder de poeder, dat doe ik er later in) voor de fles en de groentepotjes altijd in de magnetron. Maar in de lounge was een topic dat dit zo slecht is. Moet ik het nu anders gaan doen of me er weinig van aantrekken? Graag jullie advies!
Tinusje nou meid als mijn magnetron kapot gaat heb ik een probleem moedermelk is idd beter van niet en verder maakt het geen zak uit ! mijn kraamhulp deed het en in het ziekenhuis deden ze het ook ! nona lieffie ga lekker naar bedje ! diep onder de wol jij boja ben je al weer thuis ? Wicjuh idd toppie tim haha miekje heb je al gebeld het is ineens zo stil is het wel ok ?
Lieve Emma, Wat fijn dat het zo goed is gegaan met het eten vandaag! En dat de KA je snapt en begrijpt en niet meteen een heel medisch circus opstart.. Wel fijn dat ze Tim extra in de gaten houden! nee meis geen zorgen maken hoor! Hier is niets aan de hand.. KA heb ik gebeld, maar was er niet meer.. Dus morgen moet ik opnieuw bellen.. pfff schiet niet op zo.. Tinusje: Yeahhhhh ik mag mee, gezellig!Enne nog gefeliciteerd met de eerste tand van Fenne! Mamanona: Ja, idd je hebt nog ff de tijd om uit te zieken voordat ikke langskom... Maar hoop dat je je snel beter voelt! Dit is ook niks! MJ: wat fijn dat t beter gaat met je! En Jadyn heeft dus een goede KDV dag gehad! Fijn! Okey ik ga weer verder met schoonmaken, morgen kijkers en ik heb morgen mijn eindgesprek, dus ga me ff voorbereiden.. Liefs
Miekje: succes morgen nogmet je eindgesprek! en hoop voor je dat de kopers ter plekke de vraagprijs bieden! ik ga nu naar bed heen.. eerst ff douchen enzo.. doeggg