Even snel want ik moet zo iemand knippen (jaja, mijn bijverdienste) Emma, wat fijn dat de dokter je een goed gevoel gegeven heeft! MamaNona, beterschap. MJ heeft je aangestoken. Zul je zien, is Boja straks ook ziek... Miekje succes en balen dat de arts er niet meer was. Nu weet je nog niets! Mama1984, gelukkig viel de tandarts mee! Poezen: hier spuugt er ook één regelmatig. Echt smerig! Potjes: gewoon op warmen in de magnetron hoor. Ik vind het allemaal gezeur. Straks mag niets meer.. Heb er een nieuwe hobby bij!: Heb vanmiddag een schilderijtje gemaakt voor op Jens zijn kamer. Was de eerste keer dat ik het probeerde en hij is best leuk al zeg ik het zelf Zal er binnenkort een foto van maken. Morgen weer werken. Gelukkig kan mannetje Jens een keer wegbrengen. Hoef ik niet om 7.15u al in de auto te zitten. Jippie! Een fijne avond allemaal! Liefs (sorry, vanavond denk ik geen gedichtje)
hey eva knip ze Nona lig je nu nog niet in je bedje ! stouterd DS nouja waar gaaaaaaaaaaaat dat over .. lekker ongevoelig van die meid Miekje succes morgen met eindgesprek en de kijkers
Wahhaah ja lekker jong ding he? Hihi , enneh we hadden lekker taart. Sneeuwster en appelkruimel, met slagroom
Hier wel elke keer bij ons avond eten een beetje groente, en nu dus ook sinds aantal dagen rond 11 a 12 u fruit
haha moet niet geloof ik maar wij geven Nora als laatste fles voor de nacht aan afgekolfde BV met rijstebloem erdoor. Dat vult net nog ff meer en daar slaapt ze dan ook lekker op
moest nog aan je denken, reed daar pas tegen half 12 maar lees dit bericht nu pas. jammer, dat half uurtje had er dan ook nog wel bijgekund (jij kon om 12u toch?) nou ja, volgende keer beter. misschien ga ik wel weer mee als jij gaat haha!
Hier ook eczeem maar de cortison zalf zet weinig zoden aan de dijk Nino maakt mij nog altijd zo'n 4x per nacht krabbend wakker Heel zielig voor het manneke. Dikke zoen voor Jesse!
hee Wicjuh: wij zijn ook sinds kort met bijvoeding begonnen. Eerst met groente (vanaf 16 augustus) en sinds kort geven we 's ochtends ook fruit. Meestal een half klein potje per keer. Gewoon extra, niet in plaats van een fles, maar tussen 2 flessen in. Het gaat nu steeds wat beter, maar Jadyn zit er meestal wel helemaal onder! En dan houd ik haar handjes nog vast bij een hapje geven hihi
Ben je meteen elke dag gaan geven, dus zeg maar 3 dagen achter elkaar een groente, dan weer 3 dagen een andere groente, etc? Die vraag komt eigenlijk omdat ik langzaamaan wil beginnen, eigenlijk af en toe wat wil geven. Maar vraag me af of dat wel handig is/fijn is voor Faylinn. Of ik idd niet dan gewoon meteen elke dag moet gaan geven dan. Kheb momenteel trouwens een ernstige verlaging van de melkproductie. Volgens mij komt mn ongi om de hoek zetten en is dat de boosdoener.. ik hoop dat het weer wat aantrekt!
mamanona! Word jij nu ook ziek? Het schijnt echt te heersen heb ik gehoord. Zal wel een soort virus zijn. Hier alleen nog vette hoofdpijn. Het overgeven enzo is gelukkig over..... Beterschap voor jou!
Ik heb tot nu toe bijna elke dag groente aangeboden ja. Af en toe een dagje overgeslagen. Niet altijd 4 dagen hetzelfde gegeven, hoor. Ook wel eens twee dagen hetzelfde (2x half potje). Fruit sloeg ik ook wel eens over. Wel meestal 2 dagen achter elkaar, omdat de potjes na opening 24 uur houdbaar zijn in de koelkast. Jadyn is vooral erg gek op bruine bonen met appeltjes. Mijn moeder zei dat ik dat vroeger ook zo lekker vond. Jammer dat je produktie even terug loopt! Hopelijk gaat het gauw weer beter. Ik heb nog wat harde knobbels in mijn borst. Ben nu 1,5 week geleden volledig gestopt met de BV. Wou het nog aan een lactatiekundige vragen. Volgens mij is kolven niet verstandig..... xx MJ
@ MJ: ja, zou je even hier op t forum bij de lk kunnen vragen. Ik zou het zo niet weten, heb je er last van?