Nou, ik zit een beetje met mn teruglopende bv in gedachten. Bij Rapley alleen moet ik ervan uit gaan dat Faylinn niet echt veel binnen zal krijgen in het begin. Bij bv is dat niet erg heb ik begrepen, maar bij fv moeten ze toch echt bijvoeding binnenkrijgen. (correct me if i'm wrong). Ik zit dus eigenlijk te spelen met de gedachte om het half-half te doen; regelmatig wat in dr handje geven/laten pakken, en daarnaast ook potje/eigen prakje. Klinkt dat raar?
Iets gevonden, Daisy, bij google? Is echt grappig, maar je moet wel ergens tegen kunnen ... Happy Tree Friends is/zijn tekenfilmpjes maar dus écht niet voor kids. Beginnen heel lieflijk, klinken ook heel lief, maar tis best ranzig (beestjes eindigen eigenlijk altijd aan gort). Wij liggen hier dus altijd in een deuk!
Nee hoor, staat in boekje dat meer ouders dat doen. En er staat dat Rapley ook geschikt is voor fles gevoede kindjes, mocht je over moeten stappen. (Toevallig vandaag gelezen ). Alleen bij bv-kindjes geef je geen drinken. Enkel bv. En bij fv-kindjes geef je bijv. water of ander drinken.
Hmm... kwam me al vaag bekend voor. Dan heb ik het wel een keer gezien. Soort plaagbeesten die steeds erger gaan plagen. Werd een soort grote witte knuffel gepest.
komt dat binnekort niet op MTV die serie ? heb wel van zo iets met poppen die vies zijn/doen gezien ! lijkt me lachen ... ik hou daar wel van
Goedeavond meiden, @E kosters, We zijn nu alleen ff aan het kijken naar een andere laptop. Deze laptop is echt de accu van leeg steeds binnen 5 min. Maar ja een nieuwe kost ook over de 100 @Wicjuh, Demi sliep ook een hééééle lange tijd in de box overdag. Ze wilde echt niet slapen in haar eigen bedje. Nou ik was daar niet zo moeilijk in, dan maar lekker slapen in de box, ja toch? Nu slaapt ze lekker in haar eigen bedje en merk toch wel dat ze het zelf ook erg fijn vind. Hoe gaat het met Faylinn? Ze wordt toch niet grieperig he? Geef haar maar een dikke knuf! Jij hebt dus ook een fotohobby? Gaaf hoor! @Miekje, ** ben ff aan het reageren van gister na mijn laatste bericht *** Maar heb de foto's gestuurd hoor naar je, heb je ze gezien? Hoe gaat het met Julen? Eet hij al iets meer als gister? Ahh lees dat Miekjeman vanaf 5 uur met Julen in de weer is geweest..... Gaat het inmiddels wat beter nu? @DS, dank je wel meis! En jij van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Aan mj haar reactie te lezen is het de topic die jij plaatste wel erg interessant haha, ik ga zo gauw ff lezen. @Maryjane, Hoe gaat het met jou? ben jij al een beetje opgeknapt? @pooh, Red jij het nog met zoveel werken> **** Nog 11 pagina's lezen en reageren, dus Divi is nog lang niet klaar! ***** @Emma, HOe gaat het met Tim? Mag ik vragen hoe jij Tim zijn schema nu hebt? En welke flesvoeding? (haha nieuwsgierig is Divi he?) Hey ik lees net dat Tim vanmorgen goed heeft gedronken! Goed zeg van hem, go Tim go Tim! Lees nu dat jij ook nog naar Centerparcs gaat, waar gaan jullie ook al weer heen? Ik ben blij dat het goed was bij de KA met Tim meis! @Boja, Opvolgmelk hoef je niet op te bouwen hoor. Je kan ook in 1 keer overstappen. Maar omdat Demi altijd zoveel heeft gespuugd wil ik het gewoon ff rustig aan doen. Ik weet ook niet hoe ze er op reageerd. Hoe was het vandaag bij MamaNona? Ahhh wat een leuke foto zeg van Nino en Alysha! @MamaNona, Wat lees ik nu? Ben je ziek? Jeetje meis dat heb jij weer, beterschap! En een dikke knuf. Heb jij ook sbs6 zitten kijken gisteravond? Dat was goor he dat huis! Niet normaal. Divi had nog ff twee tellen in bed liggen kijken. Maar werd er echt niet goed van, wat goor zeg! Wat een gave foto van Nino en Alysha zeg! @Sabbe, Jeetje meis vervelend van Jesse zeg! Ik hoop dat het snel verbeterd bij hem. **** Nog 3 pagina's bijlezen, ik ben er zo hihi **** @Tinusje, Gefeliciteerd met Fenne haar 1e tandje! Meiden vraagje, die bambix groeipap, kan je die ook via de fles geven ipv via het bord? ZOoooooooooo Demi is aan het rollen niet normaal..... We hadden haar gister en vandaag ff op ons bed neergelegd en rollen wat ze doet, van rug naar buik, van buik naar rug en weer terug, ze rolt echt links rechts links rechts haha...... Vanacht ook in haar bedje, ze ging om 1 uur hard liggen huilen we schrokken er alle twee van. Ahhh was ze op haar buikje gedraaid met slaapzak en al met haar hoofd tegen de spijlen aan van haar ledikant. Dus Divi ff haar speentje in haar mond gedaan en Divibeeb even goed gelegd en slapen weer....... We zijn gister overgestapt op Friso Comfort 2, maar wel rustig aan omdat Demi zo veel heeft gespuugd. Vandaag heeft ze 2 flessen gehad en morgen drie en overmorgen 4..... Maar het valt me weer op dat ze nu weer gaat spugen! Wat kan dat nou toch zijn? Ik heb ook het vermoeden dat ze overdag veel te veel slaapt. 's Middags van 16.00u tot de laatste fles van 21.45 wilt ze echt niet slapen. Af en toe is het echt gillen, huilen en krijsen geblazen hoor door haar....... Maar om haar na anderhalf a 2 uur weer wakker te maken zie ik ook niet zo zitten want dan is ze ook weer niet te genieten. Wat me ook opvalt, sinds 2 dagen is ze net een vis met haar mond open dicht open dicht open dicht. Het lijkt wel of ze honger heeft, vanavond deed ze het al 2 uur na haar fles.... Weet iemand wat dit is? Meiden ik heb nog wat potjes van Olvarit staan, Broccoli, Sperciboontjes en Bloemkool. Ik heb al jullie tips opgevolgd, door er wat fruit tussen door te doen, water erbij etc, maar Demi hoeft het echt niet! Omdat Demi nu 6 maandjes is krijgt zij 6 maanden potjes. Heeft iemand er interesse in? Nog een vraagje, jullie zullen wel denken DIVI met haar vragen! Op het potje van Olvarit staat dat je het max 24 uur kan bewaren en die van de kruidvat 48 uur...... Waarom? Jaja Demi is nu 6 maandjes en mama wordt er gewoon weer onzeker van, vind het ook weer allemaal spannend...... Bang dat ze TE veel krijgt, bang dat ze TE weinig krijgt.... Ow ow ow.... Overbezorgde Divi......
Ook rijstebloem (Nutrix) kan je gebruiken als eerste stap naar vaste voeding. Het hoeft volgens mij ook niet persee. Wij hebben het een aantal keren geprobeerd, maar Jadyn slaapt er niet langer op, helaas.
nou meiden tim slaapt lekker wat een toppie dag 230 ochtend 170 cc om12.30 125gr bloemkool en 100cc melk om 16.30 hij had geen honger om 8.15 maar toch 130 cc melk op en 2 lepels bambix ! nou ik vind het prima zo morgen gaat tim naar mijn schoonouders en ik hoop dat hij daar ook zo goed doet !
@ Emma : www.happytreefriends.com Staan allemaal filmpjes op die je kan bekijken (en voor wie het nog meer leuk lijkt, haha) @ Divi : ja, Faylinn lijkt nu overdag ook wat beter in bed in slaap te komen dan in de box. Nou ja, net zo fijn he?! Verder is ze trouwens wel in goede doen naast de dunne poep vanmiddag. Ze ligt nu te slapen, ben benieuwd of ze een gewone nacht maakt of gaat spoken.
Wij doen voor Demi ook 2 en een half tot 3 scheppen Nutrix in haar laatste fles, maar bij Demi helpt dit ook niets......
@ Divi : jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hihi, kende je ze al of heb je gezocht? Er zijn trouwens nog meer, hele leuke!
Heb ff plaatje gegoogeld van Happythreefriends hihi...... Heb het volgens mij 1x gezien..... Geeft toch niets als ze in de box slapen.... Ik kreeg toen wel een hoop commentaar, van ze wilt straks echt niet meer in haar eigen bedje slapen hoor! Nou echt wel! Ze slaapt als een roosje........ 's middags meestal 2 tot 3 uur en 's morgens anderhalf tot 2 uur..... en 's nachts ook heel de nacht.... Had jij dat niet dat je commentaar kreeg? Ben ook benieuwd hoe Faylinn het doet hoor. Als ze maar niet ziek wordt, vind je niet? Misschien net wat je zegt zitten er wel tandjes te rommelen. Hopen dat dat het is!
hey divi jullie kleine lieve demi dus ook al aan de rol ! haha hier ligt tim op een deken en rolt er zo van af hoor .. maar hoofd op de plavuizen vloer is dan weer minder.. van het spugen zou ik echt niet weten meidje ... ff CB bellen ... het kan idd overstappen zijn maar ik merk aan tim helemaal niks .. dikke poep had hij al er het komt er nog steeds uit ! ik heb toevallig net schema weg gezet maar CB gaf aan ongeveer ochtend een papje 150 met bambix lekker dik of een fles 10 uur een hapje fruitje 12/12.30 fles 200 cc 16.15 warme hap 200 gram of aangevuld met nog wat melk (dus 125 potje en nog 100 melk) 20/20.30 fles mag met nutrix of bambix de fles is niet meer het belangrijkste de papjes en fruitjes en groente is waar ze nu de voeding uit gaan halen ! info van jou was wel top ... ! en tim slaapt altijd al in zijn bedje .. ook wel eens vervelend want in de maxi ofzo slaapt hij ook bijna niet tja logeerbed maar overal mee naartoe ! en wij gaan nog een week naar port zeelande ! lekker eens weg met zijn 3e ! lijkt me zo leuk om het gezinnetje uit te hangen haha jullie toch ook nog ? oh dat vis gedoe heeft tim ook ziet er echt super leuk uit soms maakt het nog geluid ook hahahahahahahaha potjes heb je er veel ? tim eet eigenlijk alleen graag bloemkool .. en verzenden is ook al 6 euro he ! maar vertel vertel niet onzeker zijn meid ! we doen te erg ons best Boja wat sneu voor lieve nino dikke knuf ook voor hem net als Jesse Wicjuh ik ga zo ff kijken ! en hoop op goede nacht MJ tim wil die nutrix niet ... maar geef je het nu ook niet meer dan ?
Ik hoop idd dat het tandjes zijn, maar goed... een griepje komen we ook wel overheen neem ik aan Wel vragen, waarom ze in de box slaapt. Niet echt commentaar verder. Boeit ook niet. Als mijn kind wel in de box slaapt en niet in bed, is de keuze snel gemaakt... denk dat ik mn kindje beter ken dan any other he?