Jadyn wil het wel drinken, maar drinkt dan maar een halve fles. Ik kan natuurlijk ook een x Bambix proberen. Is dat eigenlijk hetzelfdE?
@Mj, Graag gedaan meis, was erg benieuwd hoe het met je was...... Ik hoop dat je weer snel opknapt! Ja ik had gekeken op de verpakking maar daar staat niets op of het in de fles kan.... Die bambix groei ontbijt is vanaf 6 maanden. Goed he van Demi... De laatste dagen kan ze ook zelf terug draaien. Binnen 1 sec ligt ze op haar buik en als ze het zat is dan draait ze zelf weer terug.... Bij Jadyn komt dit ook vanzelf meis! Demi begon op de een op andere dag te draaien. En binnen een paar weken kon ze zelf terug draaien. Demi slaapt 's morgens rond anderhalf a 2 uur. 's Middags slaapt ze ongeveer tussen de 2 en 3 uur. En 's nachts slaapt ze van ongeveer 22.00u tot half 9. Heb het pas geleden bij gehouden, maar ze slaapt zeker zo'n 13 tot 17 uur per dag Slapen jullie kindjes ook zoveel? Demi is gister begonnen met de 6 maanden potjes. Had voor haar andijvie met rundvlees van de Olvarit maar daar ging ze harstikke van Kokhalzen. Ik vond het ook zo vreselijk dik! Volgens MamaNona zijn die van de kruidvat iets dunner, dus ga morgen of vrijdag maar ff die potjes halen. ff proberen maar...... Heb nu nog een paar potjes wortels en tuingroente staan en die (vr)eet hihi ze wel........ Die spercibonen, bloemkool en broccoli vind ze echt totaal neits.... Pfff ben blij dat ik niet de enige bent die zo overbezorgd is... We kunnen elkaar een handje geven meis.... maar Jadyn doet het erg goed he de laatste tijd? Vind het zoooo heerlijk voor jullie! Super!
hey meiden hier ook een slaapkop weltruste meiden ! ik ben morgen werken maar savonds lekker vrij ! ** ik ruim mijn rotzooi op .. best veel maarja ook lange dag hier geweest.... goed hoppa alles in vaatwasser doekkie over de tafel en ik zwaai iedereen uit ! fijne nacht en ik spring over het hek .. voel me lekker jong en lenig vandaag...**
@Emma, haha vond het wel erg lief van je hoor dat je me mistte! Maar waarschijnlijk zijn we elkaar gewoon misgelopen op het forum. Want iedere dag reageer ik wel hoor haha..... Lieffie! Oh pff Arme Tim met zijn hoofdje op de plavuizen... Dat is niet zo leuk voor hem.... Wij hebben hier ook plavuizen en die geven niet mee hoor hihi hihi.... Ik kijk morgen even hoe het gaat met het spugen en anders bel ik eind van de middag of vrijdagochtend ff het cb. Ben benieuwd wat ze zeggen.... Net wat jij zegt misschien wel met overstappen te maken? Dus Tim heeft ook zo last van dikke poep? Dat heeft Demi ook! Echt een grote mensen drol Heeft Tim dat ook? Geef jij nu de bambix via het bordje of in de fles? Heb jij ook Bambix groei ontbijt voor Tim? Krijgt Tim ook de 200 gram groente weg? Mooi schema meis, die heb ik ff opgeslagen! Ga ik ff vragen aan CB of dit akkoord is! Kunnen Demi en Tim samen eens lekker eten hihi Ja wij gaan ook nog op vakantie, wij gaan ook naar Centerparcs, maar naar de Eemhof in Zeewolde! Heb er al helemaal zin in hoor, zooooo leuk! hihi Tim en Demi de visjes! Demi is echt net een vis hoor hap hap hap hap haha, Tim doet dat dus ook! ow ow..... Zie je ze passen goed bij elkaar hihi Wacht ga ff tellen wat ik nog heb staan qua potjes: * 2 bruine bonen met appeltjes (die vind ze ook niet lekker) * 1 bloemkool * 2 broccoli * 2 spercibonen Als je ze wilt overnemen ff pb'en en dan komen we er wel uit Nou dat kan je inderdaad zeggen, we doen te erg ons best haha..... en daardoor zijn we te bezorgd... en te onzeker.....
Ja tuurlijk een griepje komen ze wel over heen toch? Misschien hebben MamaNona en MJ Faylinn virtueel aanstoken? Nee ff serieus Divi, ik heb gehoord dat er een virusje heerst.... Hier bij ons in de omgeving zijn ook veel mensen grieperig aan de race en spugen.... Nou ik vind het ook hoor! Het is JOUW kind en JIJ beslist over haar toch? Als ze lekker slaapt in de box waarom niet?
hey divi ff snel de potjes gaat niet werken tim eet alleen de bloemkool haha de rest mot hij niet maar hij is gelukkig wel een bloemkool-lover en dat vis gedoe doet hij ook best vaak haha komt ook geluid uit en soms blaast hij er ook nog bij ! het zijn idd 2 leukerds bij elkaar ! en de tijden zijn ongeveer hoor maar zo werkt het hier het beste en de pap kun je ook op een ander tijdstip geven hoor om lunchtijd was ook ok of als laatste maar ik moet nog uitzoeken hoe het werkt haha ik heb alle 2 gekocht ik moest maar proberen hoop dat je meissie niet meer hoeft te spugen wat vervelend ik merk niks aan tim en hihi echt vies die poep nu haha had ook van mij kunen zijn .. en wordt volgensmij alleen nog maar ergen ze stinken ook veeeeeeeeeeeeeel erger haha nou ik ben maffen weltrusten !
hihi dus Tim is ook niet zo'n gevarieerde eter haha haha...... Van die 4 maanden potjes, lust Demi alleen de wortels en de tuingroente met rijst..... ow ow.... Geeft toch niet, ik hoop dat ik het aan iemand kwijt kan hihi..... Welke hebjij nog meer gekocht van die Bambix? Die avond pap? hahahaha Die Emma haha haha.... Lekker poepverhaaltje ook haha haha..... ow ow..... Slaap lekker wijffie!
Nou meiden volgens mij ben ik hier alleen nu.... Divi gaat nog ff wat opruimen en alles ff klaar zetten voor morgen en dan gaat Divi douchen en lekker naar bed! ehh voor diegene die mij missen op het forum.... Morgenavond ben iker pas weer, moet morgen werken. GElukkig ff de laatste dag en dan lekker vakantie vieren! Super! Heb er helemaal zin in! Slaap lekker meiden en tot morgenavond liefs Divi
Hey, hoop dat er nog iemand is en ik er niet uit vlieg weer. Ben steeds aan het bijlezen en dan zit ik weer zonder internet. Ik heb zoals ik eerder zei nu de opvolgmelk, dat kon volgens de pre logopediste, maar ik zie op het pak dat ze hier 3-4 flessen van moeten hebben. Nino zit nog aan de 5 flessen per dag (4 flessen en 1 bord pap) omdat wij net pas met de groente begonnen zijn. Gister ging dat heel goed die groente, maar vandaag bij nona blies hij alles via zn neus er weer uit . Kan het kwaad dat hij 5x de opvolgmelk op een dag krijgt? nee toch? (hoop ik...)
Goeiemorgen ja vond ik wel en hoor het ook van meerdere... Alysha hapt ook als een vis en zegt dan "hamm hamm hamm" Verder weet ik het zo even niet meer hoor,pff hang nu nog in bed met de emmer naast me,Jamilia kijkt tv,zij is superverkouden en ook niet fit,alysha wou de fles niet leeg drinken,ze liet van de 210/7 liet ze 80 staan.... gisteren de 1e 2 flessen niet leeg,dr potje fruit wel,de 4 uur fles wou ze helemaal niet ( ze heeft toen een half uur ontrootbaar zitten huilen bij mij op schoot ( toen ik op de wc zat met in mn andere arm een emmer ) ze heeft om 6 uur nog wel warme hap ( gemengde groenten) gehad en daarna de laatste fles om 7 uur ofzo ging redelijk... heb het idee dat ze niet echt meer op die fles geeft,maar meer op t "happe happe hamm' gebeuren....
goeiemorgen meisjes! Familie MJ is ook in the house! Vriend en ik zijn weer aardig fit, maar Jadyn is nog erg verkouden. Wou van haar 8-uur-fles maar 110 cc drinken! Dan straks maar een flinke fruithap. Halve grote pot van de kruidvat proberen. Nona: hoe gaat het met jou? Wicjuh: ben jij ook in de buurt? Hoe is het bij jou met die kinderstoel gegaan? Wij gaan ook voor de Chicco Polly. Weet alleen nog niet welke. Vind de Hawai ook wel leuk. Kon jij gewoon via de site van die duitse winkel bestellen? Hoe lang waren de verzendkosten? Heb je nog een site? xxx MJ
hey MJ ja t gaat hier bagger! moet wel wakker zijn voor alysha die nu naast me op bed ligt,dus vandaar maar even de laptop aan.... jamilia speelt wel op dr kamer en kijkt af en toe tv ,kan ik ff weer liggen,jaaa slechte moeder... hihihi maar ja... kan nu niet anders ik heb ook zitten denken aan die stoel,twijfel nog,maar zal het nog eens met willy overleggen... mn moeder vond die polly ook wel dtoer.... laat even weten voor je gaat bestellen.... misschien kunnen we m samen bestelln en scheelt t in de porto? ja kweet niet hoor