Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jammer dat je je nog zo rot voelt. Heb je al overgegeven? Gisteren zei je dat het bij jou ook van twee kanten kwam? Ik hoorde gisteren ook al dat dit virus heerst.
    Dat van die kinderstoel is prima meid. Laat ik weten. Moet ik eerst ff die site vinden! Of we vinden een andere leverancier die korting geeft bij aanschaf van 2 stoelen! Moet ons lukken, toch? Zal ik eens wat bedrijven gaan mailen?

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja ik heb ook overgegeven ja.... bah bah ..... ja dr heerst een virus,jij hebt mij besmet denk ik ipv andersom hihihi nu is morgen Boja ook ziek denk ik :(

ja ff onder voorbehoud he...moet wel een "okay" van willy krijgen ;)

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja ik had t laatst al gezien,maar als ik zo'n ( voor mij) dure stoel bestel wil ik die roze en ze hebben alleen maar de candy....

:rolleyes: misschien toch maar gewoon een kruidvat stoel erbij halen hoor,die ik voor Jamilia ook heb....

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

@ Emma, Eva en MJ: Dan blijf ik gewoon lekker de magnetron gebruiken. (Somige mensen kunnen in een topic zo heftig reageren dat ik meteen aan mezelf begin te twijfelen, zullen nog wel hormonen zijn.. :rolleyes: .

@Miekje: Succes vandaag!

@Divi: met een papspeen kan je de pap ook via de fles geven, moet je hem alleen niet te dik maken. Ik geef de pap trouwens via een tuitbeker. Was even wennen, maar dat gaat nu hartstikke goed.
    Wanneer ga je naar de Eemhof, ik ga er namelijk ook heen in oktober :D

@Wicjuh: Ene oor in andere oor uit, jij bent de mama!

@Nona: nog steeds niet lekker? Knuffel voor jou.

Fenne was gisteren niet in haar hum. Denk dat er een tweede tandje door moet komen. Ze was zo aan het jengelen dat we om 19.30 haar laatste fles hebben gegeven (i.p.v. 21.00). Deze heeft ze helemaal op en daarna hebben we haar op bed gelegd, waarna ze meteen in slaap viel en ze gewoon de hele nacht heeft doorgeslapen :confused: . Had echt verwacht dat ze nog wel een keer zou komen na die vroege fles. Kijken of dit trucje vanavond weer wil lukken, zou wel lekker zijn!

Tot straks!

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey Tinusje!

Kom jij dan ook bij me op visite als je bij de eemhof bent :p haha beloof ik niet ziek te worden :)

Fijn dat kleine F de hele nacht heeft doorgeslapen vanaf die "vroege fles" en waarom heef je de pap uit een tuitbeker eigenlijk?

Nou ik ga maar s een poging doen om me aan te kleden... heb vanaf 4 uur al niet meer gespuugd,heb alleen nog "reetrace' hihihi maar niet zo heeel vaak gelukkig...

er is ook nog braderie in t dorp en optocht vanmiddag en vanavond komen er optredens als Blof,Leave,Nick en Simon ,Kraak & Smaak en nog wat anderen....

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mj & nona

LIEF dat jullie 't vragen. Wij hadden dus een prima nacht, jesse had z'n eerste flesje vanmorgen om 8.30 (en laatsxte gisteren om 20 u). Is niet wakker geworden van jeuk. Zijn huidje ziet er al vele beter uit en zijn hoofdje is terug okee. Geen krabbetjes deze ochtend.
    Dus voorlopig lijkt de cortisone te helpen.

Ik dacht dat boja hetzelfde probleem had?
    Hier vind je nog tips:

http://www.babyallergie.nl/Index2.htm

Ik denk dat als het niet betert met cortisone, er een dieper liggende oorzaak is zoals allergie of zo...

Sinds jesse verse voeding krijgt (sinds maandag). Hebben we trouwens een erg mooi eet-schema, waar hij zich blijkbaar erg lekker bij voelt.

's ochtends 270 ml melk
    's middags patatjes
    's namiddags 2 stukken fruit
    's avonds 270 ml melk

En hij doet het er prima op!

Verder nog beterschap aan de zieken!

Hier sluimert het ook. Al dagen misselijk en darmproblemen maar niet echt ziek om te zeggen ik moet in bed.

Grts

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :confused: allemachtig....270 cc....volgens mij ontploft Jadyn als ik dat er uberhaupt in krijg...

Ik heb niet eens een fles waar dat in past volgens mij! :confused:

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    is dat alles wat hij eet sabbe? :rolleyes: hahaha ja mega veel melk.... :) maar wat weinig al voor zo'n ukkie....

ja alysha wil de 3e fles ook niet echtmeer hoor.... die zeurt net zolang tot ze warme hap krijgt....

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mjah ik heb altijd al grote eters gehad. Ik heb 300 ml flessen van tigex. M'n andere kids hadden ook al snel zo'n volle fles s ochtends en s avonds en twee voedingen erbij.

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee nona,

Heb ff gebeld met die baby's trefpunt en ze geven geen korting bij bestelling van meerdere stoelen. Dus ik bestel de mijne gewoon. Ok? Dan heb ik hem zaterdag! :whistle:

xx MJ

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mjah... Hij wil na z'n hapjes ni meer drinken en s ochtends en s avonds doet hij t voor niet minder dus jah...

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja tuurlijk is dat goed :D

welke heb je gedaan?

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

achjaaa als ie het zelf aangeeft.... is ook gewoon 4 voedingen eigenlijk.....

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    De Hawaii

Ben nog aan het betalen...

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier m'n ukkie, voor t eerst zonder korstjes of krabbetjes op z'n hoofd, of toch weinig (en zoals te zien genoeg spek ook :) )

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    en met de andere twee deugnieten

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja mss binnenkort na z'n middagvoeding een baby-yoghurtje geven of zo, deed ik bij de andere ook voor hun melkproducten

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hawaii ja zag er ook wel grappig uit ja.. en sabbe wat een schatje is het!

alysha slaaptt alweer 2 uur,die mag over een urtje alweer eten...'

jamilia maakt op de slapkamer de vreselijkste geluidenvolgens mij is ze met speelgoed op dr bed aan t slaan.... haha ik vroeg dr dr duplo op te ruimen,maar daar was ze t niet mee eens!

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    correctie :) wat een schatjeS :) :D

ja een toetje gaat er bij alysha standaard na t warm eten ook nog in :)

Deel Deze Pagina