Hier vragen ze of ze ook wel eens in de box speelt, terwijl ze al nee schudden . Ja, ze speelt ook in de box zeg ik dan. En dan zijn ze me toch verbaasd.
Ohhh Sabbe wat een schatjes! Super, zeg. Ik vind dat Jesse ook van die mooie wenkbrauwen heeft! Jadyn heeft geen wenkbrauwen. Ze is net wakker hoor ik. Vriendje had haar betrapt op wakker zijn...hihi....ze lag lekker om zich heen te kijken zonder geluid te maken hihi. Toch lekker geslapen vanaf half 10! Vanmorgen trouwens een halve pot kruidvat-fruit op! Joehoe! Ff meisje aankleden....
Samantha rolde gister heen en weer... . En ze heeft een bal gekregen van haar tante (klinkt zo leuk) = mijn schoonzusje. En ze had vrij snel door dat hij rolt. hebben we de bal over en weer gerold. was erg leuk .
Geen wenkbrauwen? Is het haar zo licht misschien op haar wenkbrauwen? Samantha ligt hier soms ook stil om haar heen te kijken . En dan loop je langs haar bedje, denkend dat ze slaapt. Kijkt ze je ineens aan.
uhm... Jesse slaapt al van bij zijn geboorte in de box, wel op een echte matras. Hij verhuist volgende week pas naar t bedje. Hij doet wel al een tijdje z'n middagslaapje in bed om te wennen en dat gaat prima... Ik heb nog geen commentaar gehad daarop. Spelen in de box vindt hij niet zo leuk meer. Hij wil alles zien he.
ze hebben alledrie erg uitgesproken wenkbrauwen en grote blauwe ogen met lange wimpers. Maar dat hebben pappie en ik ook dus...
ik ga me aankleden en net doen of ik niet ziek ben,kijken of mijn lichaam er aan mee wil werken! toy toy toy
Samantha slaapt sowieso wel in bed. Terwijl ze de eerste ong. 3 maanden van haar leven bij ons sliep. iedereen maar zeggen dat dat problemen zou opleveren. maar dat was dus niet zo. Ik liet haar overdag wel in haar eigen bedje slapen, en een keer sliep ze haar avondslaapje de nacht door.. dus lag ze nog in haar eigen bedje, en sindsdien slaapt ze in haar eigen bedje. In de box slaapt ze alleen als ik haar op de voedingskussen laat slapen. En sinds kort nu ik een boxkleed heb met plastic bovenlaag. En spelen doet ze dus ook in de box. ligt vol met knuffies, en ze kan de huiskamer en een deel van de gang overzien.
Ja, hier ook, en dan draait ze 360 graden in de rondte... . Terwijl ze een knuffel omknelt, die dus meedraait.
Ik ga weer even wat doen, terwijl ik op mijn patient en mijn moeder en Samantha wacht. Ja, ik ben weer oerstom geweest. Vanmorgen zowat verslapen... . En dus gehele kolftas thuis laten staan.... ](*,)