Voor de H&Mmers onder ons: CODE 8168 GEEFT RECHT OP 25% KORTING OP EEN ARTIKEL NAAR KEUZE \/ geldig tot 11-9-2008
Jadyn heeft natuurlijk wel wenkbrauwen, maar ze zijn idd licht. Ze heeft wel mooie, donkere, lange wimpers. Staat erg mooi bij haar blauwe ogen.
Goedemiddag dames Ik kom maar vlug even voorbijvliegen. Ik ga dadelijk naar kruidvat een eetstoel halen, zal straks foto maken en hem tonen. Tot laters.
Ja hier ook.Ik had ook op de site gekeken van kruidvat maar als je hem via internet bestelde dan betaalde je 106,75 euro
wij hebben hier 2 kruidvat winkels in de buurt, had al gebeld of zeer een aan de kant houden want die zullen zo wel uitverkocht zijn
ow ik keek ff in de folder vn kruidvat ,dat is zo'n soort chicco polly look a like ! ogh Alysha is heel druk aan d ebabbal en aan t draaien en in ene is t stil..... slaapt ze! nou maar ff @ bed brengen dan.... normaal is ze langer wakker.....
nou kben nu weer alleen.... de meiden slapen.... ik wil niet gaan dutten,want als ik dan net wegdut word er een wakker en ben ik zoooo duf!
dag meiden, Hier wou Jadyn maar weer 110 cc drinken! Weet niet waar ze last van heeft. Ze was wel hongerig ondanks het vele fruit van vanmorgen, maar meer dan 110 cc kreeg ik er absoluut niet in. Nu ligt mevrouw in bed en dat vindt ze ook niet leuk! Nahhhh....hopelijk valt ze gauw in slaap. Vanmiddag mag ze voor het eerst Liga! Schoonmoeder (die dinsdag op Jadyn gepast heeft) is ook ziek! We moeten nu appelsap en beschuiten voor haar halen! hihi...oh nee...niet grappig. xxx MJ