heee Iloon! Leuk filmpje joh! Dat is wel een ander badzitje dan wij hebben, hoor. Ze zit er een beetje voorover gebogen in, lijkt wel. De onze is volgens mij iets groter. Maar er staat wel tot 8 kilo/6 maanden op..... xx
hee skeet, de jouwe heb ik nog niet geprobeerd. Die bewaar ik nog eventjes. Ga eerst beginnen met Liga eerste stap. Maar die heeft ze nog niet gehad, want ze was een beetje sjaggie vandaag. Ligt net voor de derde keer in bed (vanmorgen 45 min geslapen en vanmiddag half uurtje).
hihihi ja hier ook slapers vandaag..... ja allemaal niet zo lekkers dus dan slapen ze wel hihi nou koekje vergaat niet hoor voorlopig dus .....
hier GEEN slapertje! Wel voor de derde keer, maar ze slaapt maar heel kort steeds! En koekje is idd nog wel ff houdbaar!
hallo meiden hier staat stoel nr 1 in elkaar, nog 2 te gaan. Ze zijn prachtig. Straks maar eens even uitproberen. Nona hoe gaat het nu bij jou : Voel je je al wat beter? Beterschap voor alle zieke dinnetjes, kindjes en dinnetjesmannen
jaaa zoiets,ik heb dievan mij 3 jaar leden ook bij kruidvat gehaald,voor 30 of 40 euro,die hebben geen bambino merk,maar zon rondje in de rugleuning..... die waren laatst nog hier bij de winkel ook voor die prijs,maar toen heb ik m nie gehaald alysha was net 2 weken toen ofzo!