hey meiden ben ik ook vanavond lekker niet werken joehoeeeeeee wat een super foto's zag ik weer .. en Redone GEFELICITEERD ! en krijg je nu ook die opleiding dan ? stoel is hier ook een chicco maar hij staat al weer boven tim verdrinkt er in haha ik zie hem er bijna niet in ! maar niet al te lang mee wachten want hij moet toch meer en meer naar vaste voeding ! we mogen zelfs een droog korstje bruin brood gaan geven kan hij al wat leren happer er op eten is gelukkig goed gegaan .. joehoe ! wat is het toch een schatje he ! gelukkig want anders vind ik het zo sneu voor opa en oma ! morgen weer naar mijn ouders .. duimen dat hij weer wil hij heeft vanochtend liggen huilen van de honger .. hihi fles zo op dus en vanmiddag 170 en vanavond 180 potje warme prak ! en 70cc melk achterop ! nou ben benieuwd naar de laatste maar hij heeft het al top gedaan ! de maaltijden zijn helemaal goed voor zijn gewicht zei de VK en fruit ook ! oh ja meneer heeft meer dan een half potje peer op ! ik durf het bijna niet te geloven maar goed na een paar slechte dagen komen vaak een paar goede dagen en zo om en om ik lees dat er meer kids zijn die er last van hebben ! zo ff snel kwartiertje man pesten en dan tim uit bed vissen !
Hey meiden, Thanks voor alle succeswensen! Gesprek ging goed, heb er een half punt bijge*luld*... Kijkers, geen idee, heb nog niks gehoord van de makelaar, als t goed is krijgen we morgen verslag van de bezichtiging (we hadden ff gebeld).. Dus helaas Nona: niet ter plekke de vraagprijs geboden... Redone: Gefeliciteerd! Helemaal super! Enne, das balen zeg van jullie auto! Hoest afgelopen? Maar wel een goed weekend gehad, en t gaat goed met de koe-tjes! Leuk! Hier lijkt t alsof Julen een beetje met Mister T gesproken heeft... alleen dan, dat Julen nu bij elke fles een flink gevecht met me aan t leveren is.. Wel honger hebben, niet goed drinken.. Lopen de kl#ten met de fles... Hij dronk gisteren ook 2 flessen niet goed leeg, met als gevolg dat ie vanmorgen om half 6 al honger had... Dus daaaaaaaaaaggggggggg schema's! Al is dat lastiger voor mij dan voor hem hoor... Kus
hey miekje wat top van je verslag ! en je half punt en wat shit van het eten ... raar allemaal zeg .. zou het een periode zijn ofzo ... hoop dat het snel voorbij is hier gaat het gelukkig weer beter !
Miekje, troost je. Hier hebben we nog nooit een schema gehad! Ons motto is 'Jadyn: elke dag anders'. De afgelopen dagen zagen er zo uit: Donderdag 28/8 1. 04:00 90 cc 2. 08:00 110 cc 09:00 100 gram fruit (geslapen van 09:30 11:00) 3. 12:00 110 cc (geslapen van 14:15 14:45) 4. 15:30 155 cc (geslapen van 16:00 17:00) 17:30 ½ potje bruine bonen met appeltjes 5. 19:15 200 cc Woensdag 27/8 1. 04:15 60 cc 2. 07:30 140 cc (geslapen van 07:45 08:45) 09:15 ½ potje fruit (geslapen van 10:30 11:20) 3. 11:30 170 cc (geslapen van 13:00 15:30) 4. 16:00 155 cc 18:00 ½ potje bruine bonen 5. 19:45 155 cc (20:15 in bed) 6. 23:30 155 cc 835 cc totaal We hoopten dat ze de nachtvoeding (of een andere) zou weglaten, maar in plaats daarvan drinkt ze haar fles gewoon niet leeg.
Goedeavond allemaal! Zo. een lange dag gewerkt. Ben moe moe moe. De kinderen waren vandaag erg druk en luisterden slecht. tja, zulke dagen heb je er ook tussen zitten. Sommigen moeten ook nog in het schoolritme komen en zijn aan het einde van de week (wanneer ik werk) helemaal afgebrand waardoor ze vervelend worden. Pff Sorry voor het egobericht! Redone: gefeliciteerd met je baan! MamaNona: ben je weer beter? (sorry, niet alles teruggelezen) MJ en jij? Verder zag ik een hoop leuke foto's voorbij komen en een leuk filmpje!
Heee Eva, geeft niks hoor, je egobericht. Ik vind het ontzettend knap dat je dit werk uberhaupt kunt doen. Pfff ik moest er niet aan denken van die kleuters! Maar zo denken veel mensen ook wel over mijn werk, hihi. Ik voel me gelukkig weer een stuk beter en ga morgen weer aan het werk. Is ook leuk, want ik moet op vrijdag lesgeven tot 15.20 uur. Dan zijn de kindertjes ook niet meer zo gemotiveerd! Maar het gaat vast wel goedkomen...
Haha, grappig dat jij zo over kleuters denkt. Veel mensen onderschatten het een beetje. Die denken dat ze alleen maar spelen. Niet dus! Het is wel druk hoor maar zo ontzettend leuk. Op deze leeftijd komen ze nog graag bij je zitten en knuffelen. En dan die leuke opmerkingen. Vandaag: "Juf, ik heb mijn schilletje (huid) geschaafd" Haha daar hou ik wel van. Wat jij doet lijkt me ook lwel euk. Mijn vader is al heel lang leraar op het VO en ik ben een paar keer meegeweest. Is wel heeeel anders! Enne die vrijdagmiddag pffff, zou er niet aan moeten denken. Wie wil er dan nog les!
@ wicjuh: he bah wat K** van de teruglopende productie. Hier gaat het wel weer beter dankzij de tips van jullie allen! Ik hoop ook dat het voor jou weer beter zal gaan.
mmm nee denk best dat dat wel kan, je kunt immers ook gewoon eigen prakje tussendoor voeen en ook wat neerleggen zodat er zelf gegeten kan worsden. En ze krijgen het eten best snel door, dus wellicht kun je dan relatief snel over op helemaal Rapley
Wat een knapperd is het toch! Jadyn lijkt een beetje op mijn zusje toen ze klein was! Heb hier een Jip en Janneke boek van mijzelf nog. Ligt half uit elkaar maar is nog steeds leuk om straks voor te lezen.
Klopt Nora slaapt ook niet veel langer maar ach ze vind het wel lekker haha dus geven we haar gewoon een beetje dr door. We zijn al begonnen met vaste voeding en doen dit er naast