Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Even een vraagje over voeding. Ik geen nu opvolgmelk, maar begin pas net met de 4 maanden potjes en daar eet hij dus heel weinig van... Vreemde combi eigenlijk toch? Kan toch geen kwaad hoop ik?

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Boja: Alysha krijgt bi ba boerderij toetjes.... zelfde als Jamilia.... is kwark spul en CB vond t prima.... hahaha nouja.ik heb gezegt dat ze ze kreeg, KAN MIJ HET BOUTEN WAT HUN ZEGGEN :) [​IMG]

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Bah, wat is het saai hier :(

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja maar kleine A van jou lust alles ;) CB heeft ook niet gezegd dat er geen suiker in mag hoor, wil ik zelf niet. Maar ja, het arme kind krijgt nu een 'non-combi' van opvolg met mini beetje 4 maanden potjes (ging vandaag gelukkig wel weer goed!)

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    gelukkig maar! vond het zo'n sneu gezicht! :( kzal eens kijken wat er in toe toetjes zit :)

mn moeder doet alysha nu nog een flesje, een 165 tje..... we waren om 7 uur naar de fles waren we dus het dorp in..... jaaa ik MOEST mee... nouja de reetrace ging goed en de ibuprofen heeft zn werk in mn hoofd ook gedaan,dus ik heb het gegokt en t ging goed..... toen moesten we van Jamilia nog wat eten bij de cafetaria..... ikke aan een stokbroodje filet :D hun allemaal aan de vette hap.... zelfs Alysha at friet :)

hier kijken ze verder "the godfather" en ik moet even foto's van mn moeders toestel op de laptop zetten.... :D

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou die lettertjes waren me te klein :oops: wat ik wel kon lezen was halfvolle kinder fruit kwark

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    haha! jij moet een bril 8)

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    heb ik wel hoor,maar had ik niet op!

nou hier nog ff snel een spammetje van papa en opa in de botsauto's :p

nou en dan ga ik n mn mams even de foto's laten zien! hahaha,jullie hebben de primeur!

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nog een voedingsvraagje (mn andere wordt ook niet beantwoord dus ik probeer het maar met een andere vraag nu :()

We zitten nu nog op 5 flessen (waarvan 1 eigenlijk een bord pap is). Als ik langzaamaan naar 4 wil (er vanuit gaande dat de potjes een succes is...) kan ik dan het beste die laatste fles steeds minder gaan geven of die wel dezelfde hoeveelheid houden en steeds een kwartiertje naar voren halen zodat hij dichter bij die fles van 19u komt en die eventueel iets later zetten steeds. Hij gaat meestal al iets na 20u slapen omdat ie overdag natuurlijk niet slaapt, dus wil eigenlijk dat hij rond die tijd een laatste fles krijgt en dan uiteindelijk door kan tot de ochtend.

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    :D

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hen een half uitelkaar liggend HEMA voorleesboek.

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey!

Idd MJ, de kleintjes laten zich mooi niet sturen! Gelukkig maar (alhoewel het erg fijn zou zijn als Jadyn lekker door zou gaan slapen!)
    Werk ze morgen!

Jadyn: een dikke kus van Julen, jij knappe meid!

Boja: ik denk niet dat t een probleem is. 4 maanden potjes en opvolgmelk 2. Hier zal t qua groenten waarschijnlijk t zelfde gaan. Met fruit heb ik nu de voor t eerst een groot potje van t kruidvat geprobeerd (nou ja, opa) en die ging er goed in.. Opa dacht zelf al, laat ik maar niet alles geven, hihi.
    De sperciebonen vond ie mwah, niet alles op (en das weer een potje voor 4 maanden)..

Vanavond had Julen na 110 cc papfles geen zin meer om te drinken (die 110 waren al een gevecht).. Heb toen van de overige voeding een papaje gemaakt, en een beetje liga er doorheen gedaan. En ja hoor... dat vond meneertje wel ok.. dus alsnog een volle fles binnen gekregen..

Nona: Lekker hoor dat kleine A zo goed al alles eet! Patat :confused: hihihi...
    Hoop dat je broodje filet erin blijft zitten..

Kus

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    voorleesboeken: die van woezel & pip.. Wat boekjes met een handpopje erin..
    Heb Ot en Sien (kerst en sinterklaarverhaal) gekregen van mijn zus (traditie..)
    Krijg t Jip en Janneke boek nog..

Enne een vriendin van mij is ook kleuterjuf, en we hadden t al over boeken etc, dus dat zit vast goed!

Zuurtje, hoest met jou?
    Mili: kan idd een tandje zijn!
    Hier nog geen tanden te bekennen, alleen hond achtige taferelen (bijten op slabbertje en dit zo 'vastgebeten' houden etc..)

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik merk hier aan Julen dat hij na zijn fruit (dat eet hij erg goed) hij een uurtje langer kan 'wachten' tot een fles. Soms een half uur.
    Ik zou idd de laatste fles (nr 4) verdikken met nutrix, of misschien eens Nutrilon goede nacht proberen (is vanaf 6 mnd).. Of kom je dan in de knoei met de HypoAllergene voeding?
    Je kan idd ook met de tijden proberen te spelen..
    Enne, als je iets verandert dan kan t wel een paar dagen duren voordat Nino het nieuwe schema doorheeft...

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    **Miekje gaat richting huis, ruimt haar rotzooi op.. Niet zoveel vandaag, ze is maar eventjes langsgeweest..
    We gaan proberen te slapen, Miekjeman ligt al te snurken, die hoort Miekje al van ver knorren.. Hopen dat Miekjebeeb vannacht weer gaat doorslapen.. Ben benieuwd..
    Werkze voor iedereen morgen, Miekje is vrij, ze moet van t weekend weer..
    Ik sluit alvast af, leg de sleutel op de gebruikelijke plaats en jumpt over het hekje heen..Truste**

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ** Nona komt aanrennen..... nee niemand meer....,hek zit dicht... MOOI! dan kan ik gelijk door naar huis en naar bed \:D/

SLAAP LEKKER ALLEMAAL!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

Sorry dames het is even druk druk met 5 dagen werken en introductiekamp enz enz, maar vanaf volgende week probeer ik het weer wat bij te houden. Nu dadelijk weer 100 km rijden en we zijn weer op locatie.

XXXXXX

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

zag mooie foto's van jadyn & bryan :)

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Boja
    Wat is het schema van Nino nu dan?Ik zou dan proberen dat hij de 4e fles met wat nutrix/bambix wil en dat hij dan doorslaapt tot de volgende morgen.En zo rond half 6/6 uur een warme hap.Ik heb ook geen idee want wij hebben daar nooit mee gezeten met Bryan.Hij kreeg vanaf 3 maanden nutrix door de 4e fles en sloeg toen vanzelf de 5e fles over.

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Emma

Ik ga idd de opleiding volgen.Hij duurt een jaar maar is wel te doen.Het is ook veel thuiswerk.Ik heb toen sven ook een baby was de opleiding doktersassistente gedaan en dat is ook gelukt en dat zal nu ook wel lukken.

:idea: Boja
    Ik ga nu in een verzorgingshuis werken bij mij in het dorp.Ik word dan contactverzorgende en dat is dat je heel veel dingen regelt voor je eigen bewoners.Ik ga op een groep werken met dementerende bewoners.Ik was waar ik nu werk alleen maar verzorgende en nu krijg je meer diepgang in je werk.en het scheelt me per keer een uur reistijd.

:idea: Miekje
    Ja de auto is even afwachten.Er blijkt heel veel stuk en bijna doormidden te zijn bij de motor.Wat precies weet ik niet heb er geen verstand van maar het kan nog wel even duren voordat de auto terug is.Alles uit de auto halen kostte een halve dag en alles er weer in zetten kost een hele dag.Zoveel kleine onderdelen.

Deel Deze Pagina