Schema was gewoon 5 flessen van 200. Beginnend rond 7.30 en dan ongeveer om de vier uur. In de fles van 19u 's avonds kreegn hij altijd nutrix, maar dan sliep hij niet langer op. De fles van rond 23u ging altijd bijna helemaal op. Nu krijgt hij op advies van de pre logopedist 's ochtends nutrix op een bordje ipv s avonds in de fles, maar verder dus nog steeds 5 flessen (of 4 fles + bord) in totaal. Nu zijn we net begonnen met groente potjes. S middag krijgt hij een half potje, maar zelfs die eet hij nog niet helemaal op. Vanaf vandaag wil ik hem 's ochtends ook fruit geven, hoop dat dat goed gaat. Alles schuift dan inderdaad iets op. Aangezien hij de laatste fles van 23u nog zo goed als helemaal leeg drinkt, lijkt het me niet dat ik die zomaar kan schrappen, vandaar dat ik hem rustig wil afbouwen. Zit eraan te denken om hem daarom steeds iets vroeger te geven, dan laat hij vanzelf steeds meer gaan omdat het dichter op die fles van daarvoor zit. Nu ineens een hele fles minder en 3 tot 4 uur langer wachten op de ochtend pap lijkt me te veel ineens.
Vanochtend was bord pap na 50cc weer huilen geblazen trouwens. Heb de rest maar overgegooid in een fles. We werden vanochtend ook pas om 9u wakker! Komt doordat hij de hele nacht weer lag te spoken en zichzelf lag te krabben, dus we vielen tegen half 7 ook pas weer in slaap. Denk dat hij teveel honger had om met de lepel te eten. Had misschien door moeten gaan, maar vond het zielig, hij was zo blij toen hij diezelfde pap in fles kreeg!
Oja Nona, we hebben ook meteen een loopstoeltje gekocht, vindt ie wel wat hoor! Ga ook een dezer dagen de kinderstoel van Ikea halen, hoorde van een vriendin dat haar kleine in al die dure stoelen voor geen meter zat en die van 12 euro van Ikea was ideaal zei ze!
@miekje, denk dat dat inderdaad niet goed is ivm de hypo allergene voeding. heeft julen nergens last van met dat soort dingen? die heeft toch koemelkallergie?
heb je al eens op die site gekeken? Mss vind je daar tips... Jesse krabt nu vele vele minder al. Hij moest deze ochtend wel om 4.30 een fles omdat hij wakker geworden was...
@ Sabbe, heb snel even gekeken bij de dingen die je er tegen kan doen, meeste doen we hier al. Heb hem wel opgeslagen de site, kan ik later nog even alles lezen. Ik ga even douchen en straks krijgt nino voor eerst banaan. Spannend! Vanmiddag kennismaken bij het kdv... Hopelijk tot later. Fijne dag meiden!
*Huh, zit het hek nou echt nog dicht? En is iedereen er overheen geklommen? Zal ik dan maar de sleutel halen? Wil niet met mijn kolftroep over het hek heen moeten klimmen... Opent het hek* GOEDEMORGEN!
Goeiemorgen! Nou BOJA mooi dat ie het stoeltje wel wat vind was hier ook al wel te merken... race kever Stoeltje van Ikea.. jaa Alysha zit er ook heel mooi in,maar Willy wil m niet... hahaha 12 euro een stoeltje en 3 euro een blad erbij,die opblaasverkleiners die ze erbij hebben kosten ook geen drol ,maargoedddd wat hij wil,dan wil ik een POLLY zo of t een of t ander.... hahahaha Ik heb hier de beide meiden alweer in bed liggen.... A om 10:15 en J om 10:30 ben benieuwd hoelang ze slapen! Het is hier een bende .... gisteren nix gedaan en ik word nu gek! overal ligt wat vooral veel stof! Meiden Fijne Dag... Als iemand zich verveelt.... Kvoel me stuk-ken beter en ben gewoon thuis
ga efkes m'n venteke bloemkool en broccoli voeren en daarna andere kids eten geven en dan afwassen en dan strijken en dan bad in dus euhhhhh... Tot vele laters!