Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    haha haha ja moet eigenlijk rustig aan doen en relaxen he..... maar ja dat kan ik niet haha....

Ahhhhhh echt?
    Van 2.5 :confused:
    Kan hij wel? Wat zegt ie allemaal tegen Jamilia dan?

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag meisjes,

Hier MJ vanaf haar werklocatie. Het is hier doodstil, volgens mij ben ik de enige die hier nog rond hangt. Moest ff m'n mail lezen en voice-mail afluisteren (nog niet gelukt trouwens). Stap zo in de auto. Dan nog ff langs de bakker en de winkel van Jadyn's maatje grotere bodywarmer. En dan is het lekker weer weekend!

Ik het nog SHOCKING NEWS trouwens. Vannacht was het weer drama met Jadyn. Gisteravond half 11 had ze alweer gedronken en toen kwam ze 's nachts alweer om 2 uur en toen alweer om 5 uur. Het gaat voor geen meter die nachten. Overdag laat ze meer tijd tussen de voedingen dan 's nachts. Ik krijg haar zonder te voeden dan ook echt niet stil! Vorige week heb ik haar een uur en een kwartier laten 'mopperen'. Ik was bang dat ze echt honger had en misschien wel die 'Forte' voeding moest, dus belde ik vanmorgen het CB. Die mevrouw heeft mij heel lief uitgelegd dat Jadyn inmiddels GEwend is aan haar nachtvoeding en dat heel prettig vindt, maar dat ze nu toch eigenlijk wel teveel krijgt. Met bijna een liter flesvoeding en dan ook nog een half potje groente en een half potje fruit.....Daar ben ik het ook wel mee eens, hoor. Omdat we verder eigenlijk alles al hebben geprobeerd, moeten we haar laten huilen. Dat was toentertijd ook al het advies van de kinderarts, maar we konden het niet over ons hart verkrijgen. Maar afgelopen nacht hadden we de buik er zo van vol! Vriend en ik zijn het nu eens dat we het dit weekend serieus gaan proberen. De deuren gaan dicht en de babyfoon uit. Dan kan ik haar nog wel horen en ik mag ook wel om het hoekje kijken van mezelf, maar ik mag haar niet gaan voeden! Ohhh ik zie er zo tegenop! Maar we moeten echt van die nachtvoedingen af, want we houden het echt niet meer vol. En Jadyn heeft het helemaal niet nodig! Ze kan ook geen honger hebben dan is mij verzekerd. 23:00 laatste voeding en 6.00 uur eerste voeding vind ik prima, hoor.
    Wish us luck! We'll need it! :(

Ik spring nu in de auto op weg naar m'n lieve vriendje en meisje. Vanavond kom ik ff weer kletsen.

liefs MJ

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ow dat ze uit de speeltuin moet omdat hij de speeltuinbaas is en weet ik er allemaal van...

Pfff gaat Jamilia me lopen fucken dat Mity weg is,ligt die hond gewoon in de bench.... :evil:

nou ik ga ff @ msn kijken en dan ga ik me zo maar eens in het eten verdiepen!

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: MJ
    Heel veel succes vannacht en hopelijk duurt het niet lang voordat ze het door heeft.

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    meis wat vervelend!
    had je hele verhaal niet gelezen! :oops: sorry!

Voor vannacht:

7. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ha meiden.

Ben ik weer ff. Heb zoals gewoonlijk alleen de laatste 3 pagina's gelezen, dus mocht ik iets gemist hebben...

Divi: we gaan in een 8-persoons huisje (met mijn broertjes en zusjes en aanhang, echt superleuk), maar het type weet ik niet meer.

MJ: Heel veel succes. Mocht je het echt bijna niet meer trekken vannacht, blijven denken dat het voor haar en jullie het beste is. YOU GO GIRL(S)!

Ik heb net met vriendinnetje een high tea gehad en zit echt propperdepropvol... Fenne was mee en is heel lief geweest. Zij heeft haar eigen high tea gehad met een flesje melk en een baby-rijstewafel hihi.

Knuf aan iedereen!

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ga niet terug lezen sorry.

MJ: balen weer van je nacht. Hopelijk vannacht beter. Lijkt me echt moeilijk ja. Een kennis van me heeft dit ook een keer gehad, hun kregen toen ook het advies om te laten huilen. Ze hebben 2 of 3 nachten (weet het niet meer precies) er echt mee gezeten. Maar toen was het daarna over. Hopelijk werkt dit bij jou ook.

Mamanona: wat een pestjoch zeg. En dat al met 2,5. Je zou die kinderen.

Divi: wat vervelend zeg met het oppassen. Ai een ingegroeide teennagel.

Hier is alles goed.

Yannick heeft nu dit schema: (als ik werk)

6.00 uur: bv
    9.30/10.00 uur: fruit (200 gram)
    12.00/12.30 uur: bv of fles van 200 cc
    Tussendoor diksap/water en liga
    16.30 uur: groente (200 gram) + danoontje of yoghurt
    19.30 uur: 220 cc bv uit fles en 2 1/2 schep nutrix

Wil het fruit en de groente dadelijk zelf gaan maken. Vind die potjes belachelijk duur. En zo leert hij alvast wat met de pot mee eten. Hebben jullie ervaring met de babycook? Ik heb op marktplaats op eentje geboden. Nieuw vind ik ze veel te duur.

Vandaag in de wacht gezeten (gisteren laatste dag in mijn gezinnetje), maar niet gebeld. Wel voor een aflossing voor morgen. Nog 2 daagjes.

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Bedankt voor de lieve, bemoedigende woorden.

Ga mezelf zo eerst ff moed in shoppen.....

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden ik ben ook weer thuis
    WEEKEIND !
    joehoe en gelijk BBQ te pakken voor zondag haha
    mijn pa en ma wilde het graag ff man overleggen maar ik vind het top !
    Tim heeft vanavond heel potje warme hap op ! geen fles erna als toetje want 200 cc warm is dan genoeg en dan wil hij savonds geen fles ! ik ga vanavond bambix avondpapje proberen ! hij is nu om 6.30 wakker .. volgensmij van de honger ...
    raar hoor nu ineens wil hij (godzijdank) wel !
    maar we blijven voorzichtig
    ben wel moe was rare dag op het werk ... er zijn er een aantal boventallig en dus ontslagen en meisje wat bij ons weg moet was droevig en ik neem dinsdag haar stoel over ... tja....

ff snel
    mamavanjordy potjes zijn idd duur ! vers fruit wil tim nog niet en de potjes gaan eindelijk lopen maar ik wil ook steeds meer zelf gaan doen !
    tinusje lekker hoor ook op vakantie ! en leuk groeppie en zalig een high tea mmmmmm
    MJ meid sterkte ! ik hoop zo dat het goed mag gaan ! ik zal voor jullie duimen .. zal idd niet meevallen maar hopelijk is het snel een doorslaper dan....
    Redone wat top van je baan en volgensmij ben je een slimme meid dus die opleiding komt echt wel goed !
    Nona laat je niet kennen ! wat nou een 2.5 jarige de baas laten zijn haha
    en kleine J mag je ook niet pesten
    Divi knuf meid ... wat vervelend van je schoonouders .. ai ai en super van je man dat hij voor je kleine opkomt !
    geniet toch maar van je vakantie ! en ben je al klaar met pulke haha
    Pooh heb je lekker weekeind... na een drukke week
    Boja hoe is het met nino gegaan vandaag ? met zijn voeding ... je vroeg iets over 5 voedingen .. tim zit op 4 maar nino is ook maar klein zal dus best wel mogen toch .. zolang de potjes nog niet op gaan is het nog maar bijvoeding hoor !
    en zit je weer zonder internet ......
    en voor all een dikke knuf !

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jipppieeeeeeeeeeeeeee! \:D/ \:D/ mn stoel is binnen!

\:D/ \:D/ \:D/

Wic is blij!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

nog niet gebruikt, net door buurtjes gebracht die m aangenomen hadden vandaag. Faylinn speelt momentreel letterlijk draaikont op schoot, die ga ik zo eerst naar bed brengen.

Maar hijs moooooooooooooooooooooooooi :D

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Heeee wat super voor je Wic!

Ik krijg hem morgen! :whistle: \:D/

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007