wat een leuke plaatjes ! en filmpie ! ik was ff Mr T doen die heeft 200 cc met half avondpapje van bambix en half melk op 170 zo gedronken en daarna nog dikke bambix gemaakt en die heeft hij van de lepel op ! hopelijk slaapt hij dan vannacht beter... wel knap van hem ! gewoon in de wipstoel gegeven en hij deed helemaal niet moeilijk ! wich idd morgen ff foto met je meissie erin !
hoe is het met kleine A ! en met grote J ... is ze dat kereltje van 2.5 al de baas hahaha ik las dat het met jou zelf ook weer goed gaat ? TOPPIE
Alysha gaat wel goed hoor,ze krijgt smorgen een fles.tussen de middag een x en smiddags fruit en dan met t avond eten de warme hap + toetje en 'savonds een pap fles ,maar de flessen drinkt ze op de 1e na niet leeg.... maargoed.... ze klaagt niet,dus ik ook niet Jamilia is Roan de baas.... hahaha is goed gekomen ik voel me al weer beter ja
Beetje wel wat jengelig en wat andere poep dan anders en ze heeft een rode wang aan die kant dusss tja denk wel een tandje.
SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe wat zijn die mensen bij hollands got tallend weer SLECHT WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA roef en marianne zijn er ook ! hahaha