meiden ik ga jullie uitzwaaien man komt thuis die krijgt ook wat aandacht haha fijne avond en misschien gluur ik stiekem nog ff om het hoekje hoor !
hahaha nou je hebt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat leuks gemist hoor ! en ik dacht nog wel aan je toen ik het weg zetten haha
Emma, wat fijn dat tim weer goed eet zeg, gaat echt de goede kant op he! Nino vandaag bijna een half potje 4 maanden banaan op. Vond ie wel wat hoor! Maar die bloemkool gaat niet meer zo goed als dag 1 Hij is klaar met bloemkool vrees ik...
Oja, Nino gaat maandag een uurtje wennen op het kdv. Van 10 tot 11... 's ochtends eerst naar het CB. Hij hoeft geen prikken dan toch? Weet het niet meer...
nou ik ben al een maand bezig met bijvoeding en eindelijk komt er nu wat schot in ! heeft lang geduurd maar blijf volhouden al is het maar een hapje per dag ! zolang hij nog op 5 voedingen zit is het echt geen probleem als hij niet wil en het komt dan wel tim doet nu echt zijn best ! ik heb er ook een fles afgehaald misschien komt het daardoor .... arts heeft aangegeven dat fruit en groente veeeeeeel meer voeding bevat en dus sneller is voor aankomen in gewicht !