Slaap lekker! Ik ga Nino laatste fles geven. Normaal om 23u, maar hij lag pas om 22u in bed (kwamen van verjaardag) dus we lopen iets uit. Ach ja, moet kunnen toch... Misschien tot later!
achjaaa voor 5 euro kan je het helemaal nog eens proberen toch. als Jens het er goed op doet.... nou laat je het nog weten wat je hebt gedaan? doeggg x
en de laatste (voor nu), jaik wou er al eerde rmee stoppen,maar kwam deze nog tegen en d8,die moet ik nog ff doen! hihihihi
jajjaaa ik sluit wel af.... ** ik pak de sleutel.doe t hek op slot,hang de sleutel op de plek en ga naar huis.... er ligt er een in bed op me te wachten..... **
* MJ komt aan gesprint.....grijpt de sleutel, opent het hek, zet de Senseo en de waterkoker aan en gooit een pak lekkernijtjes van de plaatstelijke bakkerij op tafel en roept hard GOEIEMORGEN* Zo.....de eerste terror-nacht zit erop. En we hebben het overleefd. Ik weet niet meer precies hoe lang Jadyn gehuild heeft (goed teken), maar het was veel . Om 6 uur mocht ze van ons drinken, maar toen sliep ze. Tot kwart voor 8 . Om 8 uur heeft ze gedronken, maar dat ging voor geen meter! Ze wou maar 135 cc in totaal! Ze is nu ook wat huilerig en heel verkouden. Straks maar lekker aan de fruit.... FIJN WEEKEND ALL
Go MJ en MJ-man! \/ Goed hoor, jullie kunnen het! Even doorbijten voor de kleine meid (en voor jullie natuurlijk!), maar ook zij kan het!
Ohja : Goedemorgen all, en fijn weekend! (hier beginnend met hoofdpijn, maar dat komt vast ook wel weer goed)
Gezellig... er ligt er hier 1 in de box lekker te babbelen te gen Pooh (knuffel) en Koe (knuffel), hihi. Beetje in Koe z'n neus aan knijpen enzo, en Pooh van de ene kant van de box naar de andere kant aant hevelen .. ach ja, je moet wat te doen hebben he?
Oh ja : Wic heb nieuwe TSUNAMI gemaakt! Betere structuur, stuk minder koffie (vorige was echt teveel maar was de eerste keer...smaakte overigens wel heerlijk). Ik heb net even geproefd : jammie!