Goedemorgen MamaNona, jij was gisteren lekker op dreef met die foto's haha. MJ: \/ =D> Wicjuh; Je bent niet meer alleen! Of ben je alweer weg?
Hier klote nacht gehad en net met de pap van bord was weer tranen met tuiten. Stug doorgegaan tot er 80 met lepel in zat en toen maar weer in fles gegooid en toen was ie weer helemaal gelukkig...
Nu wil ie hier ook posten, maar heb gezegd dat dat niet mag. Hij probeert nog steeds verwoed bij de toetsen te komen.
Goeiemorgen Hier een klap vannacht om 3 uur.En een gehuil ineens,bleek bryan door zijn bed gezakt te zijn.Een schroefje was afgeknapt. Heb verder niet veel geslapen.
Wil je zelf persé dat ie met lepel pap van bord krijgt? Waarom niet gewoon per fles, als Nino daar helemaal gelukkig van wordt?
Jij bent ook meteen weer weg he? Ik was maar ff schappies gaan doen ... Tis lekker weer aant worden! (hoofdpijn is nog niet weg helaas) Vanaaf/eind van de middag gaan we voor het eerst groente proberen bij Faylinn ...jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh in de stoel! \/ Papa eerst thuis benne, die wil er natuurlijk bij zijn, haha. Nou ja, kan het mooi tussen de laatste 2 flessen in. Zal dr vanmiddag ook ff in de stoel planten en fotootje schieten.
hee Wic! Het is vandaag idd stoeldag! Hij is er nog niet, helaas. Vol verwachting klopt mijn hart! Heb je voor mij een recept van tsusnami?
Gewoon doen! (dat laatste he?) Ben benieuwd of je ook met een kar vol daar weer weg gaat, zoals gisteravond op het nieuws... @ MJ : ik ga ff pakken! Recept volgt!