en dat met dit weer ... ben bijna klaar ! en het gaat idd wat beter maar ben nog voorzichtig met juichen want kan zo weer pet zijn !
jaaa echt leuk ik denk dat ik het zitje er ook maar weer op ga maken... maar vandaag nog niet.... moet t dorp nog in en daar is het hartstikke druk dus we houden t gewoon nog even op de maxicosi vandaag! kheb honger.... nouja zin.... mn sultana mexicaansekruiden was lekker,maar niet genoeg ! ik ga ff voedsel zoeken
hihi zoek ze ! en kleine A geen honger ? tim ook niet echt 60 cc over dus maar danoontje erbij gegeven die was bijna op ! haha en wouw Wat zit Bryan al mooi in de wagen ! en FIJNE VERMAANDDAG lieve Bryan !!!!
nou ik d8 dr bambix te geven,maar Mw wou niet van een lepel,dus ik de papspeen op de paarse fles en hoppa put in de fles en ik d8 ff te flessen.. nou niet dus.... ik een gewon fles gemaakt,van 135 en uiteindelijk was er nog 50 van over ofzo.... nouja ik leg dr in de ox,ging de fles omspoelen en ze sliep al in de box! heb dr maar in bed gelegt.... hahah ze is natuurlijk helemaal van slag door dat uurtje eerder wat ze vanmorgen kwam
haha ja net of ik nooit buiten kom he ! nou vooruit dan ketting los van de aanrecht en weg ben ik haha en als ze slaapt zal ze geen honger hebben en anders hoor je haar zo wel pap is toch wel ff wennen voor de kids he ! nou ik ben huppelen tot zo
Oh ik ben me net dood geschrokken! Jadyn stikte bijna in een kruimeltje Liga. Oh vreselijk....ik schrok me rot joh. Ze zat er lekker aan te sabbelen en toen lieten er wat kruimeltjes los die nog hard waren.... Hoe doen jullie dat?
zoooo oe was ik dus hahah kon niet eens meer schrijven hahah. Klopt ik bedoelde slapen ja hihi gelukkig was jij nog wel wakker
Wuahhaha ja was bliksembezoekje Ben net lekker ff de stad in geweest met Nora. Zooo dat meissie gaat snel. ik had haar handjes vast op t aankleedkussen en dan trok ze zich al een tijdje op tot zit mareh ze ging nu ineen keer door tot staan Woeps hahah heeft ze van mij ik was ook overal snel mee hihi
@MJ : ik geef precies dezelfde liga in de hand hoor. Blijf er wel bij en hou t in de gaten, of ze niet een te groot stuk in dr mond krijgt.
daarvoor geef ik die koekjes.... die kruimelen niet als ze zich verstikt dan doen ik dr gewoon op dr buik op mn arm en op de rug kloppen... en anders als t blijft zitten kan je gewoon je vinger achterop de tong drukken dan kokt ze t wel weer uit.....