de potjes van olvarit gaan wel maar ook nog niet alles hoor ! ik ben nog vanalles aan het uitproberen .... en dan maar kijken wat hij wel of niet wil ik probeer het wel een paar keer want vaak is het wennen en ik zit ook binnen ... met kippenvel haha wij hebben een koel huis ... en ik had de prak met de staafmixer gemaakt en was super vloeibaar maar nu niet zo meer dus ... hmm zal kijken wat hij wil want staafmixer hoeft nu ook niet per see meer he ! en ik had avondpapje en dan uit de fles idd 180 water 4 scheppies van dat spul en 3 scheppen gewone melk .. dat ging top vanavond dus 5 scheppen spul en 2/3 scheppen melk ! en tim is nu al een boefje ! stiekem naar nona rijden .. daar op de bank hangen en dan nog zuipen ook ! tssssssssssssss wacht maar tot zijn vader thuis is vanavond hahaha
Nou ik ben d weer... heb mooi ff van de Jumbo danoontje toetjes meegenomen voor de meiden... was in de aanbieidng 2 duo pakken voor nouja niet veel whahaha Alysha had beetje zin in eten toen we terugkwamen en die heeft zo'n 200 gram rijst,kip en worteltjes op en een lekker toetje! kan ze mooi rond 18:00 de 3e fles en dan eventueel als we thuis komen vanavond ook nog een fles.... misschien.... als ze wil .... .... ze ligt nu in de box dr tenen op te eten..... hihihihi
hey hey! fijn dat je even langs komt en dat alles goe dgaat daar hopen dat in december natuurlijk ook goe dis met jullie bollewagenhapsnoet hihihii,maardaar gaan we wel vanuit Hier is alles ook goed,Alysha is de jongste van het stel hier,maar doet driftig is alles mee en eet al vanaf dr 3e maand potjes enzoen tsja en patat en huzarensalade en gebakjes vanMJ en ja nouja eigenlijk alles dikke knuff aan Jayden
Is die groente van de Kruidvat ook zo dik dan? Ik had ook al goedkope potjes gehaald van de plaatselijke supermarkt (Boni). Die zijn ook al zo dik. Vindt Jadyn ook niks, hoor. Lief dat je altijd zo uitgebreid op iedereen reageert! xx MJ
Vanmorgen had ik Demi fruit van Olvarit gegeven, de 6 maanden potjes, met Pruim, Abrikoos, Peer en Druiven en dat vond ze wel lekker. Het eerste hapje was ff een vies gezicht trekken maar daarna smikkelde ze het lekker op. De 6 maanden groente potjes van Olvarit is uitspugen en blazen haha.... Ik moet toch zo als mannetje thuis is ook nog ff boodschappen doen en dan ga ik die ook eens meenemen die Bambix avondpap.... Die nutrix helpt toch niets, misschien deze? Ja alle kindjes vinden Nona harstikke lief. Demi zat er ook gister..... Maar stiekem zijn ze wel die kiddies want ik heb Demi helemaal niet gehoord dat ze Tim had gezien en gesproken. Ow ow het begint nu al haha haha haha Volgens de foto heeft Demi haar gedragen haha...... Het geven van fruit en groente probeer ik ook de eerste dagen het zelfde te geven anders hoeven ze het nooit....
owja over de buurvrouw dat gekke wijf dat is heir 2 weken na mij komen wonen en aangezien de tuin toen nog een ergere t*ringzooi was als dat het nu is wouden wij die grote coniveren eruit en een schuttign erin..... ik gevraagd aan haar hog buuf, wil jeook een schutting? kunnen we mooi samen doen maar ja dat wou ze wle,wou alleen nix betalen ja nou die zon ging bij mij niet op dus ik heb de zaag gepakt en heb de coniveren aan mijn kant helemaal kaal gezaagd ( over een lengte van 20-25 meter ) nu 1.5 jaar later heeft ze in ene een kereltje in de tuin aan t werk die dr de boompjes eruit haalt dus ik op krukje over de schuttign heen ff aan haar gevraagt of ze nu dan ook nog even voor de schutting ging betalen EN DAAR GING HET HEEN ....... maargoed voor eind van de week komt ze geld brengen zo niet dan hebben we zaterdag een hele grote tuin,want dan haalt paps de schuttingen eruit.....
Jullie hebben echt de leukste buurtwinkels in de buurt, Jumbo, Aldi.... Dat hebben wij niet.... Voor de Jumbo moet ik 10 km rijden en voor de Aldi ehh weet ik niet eens... Zoooo echt een vreetzakje he Alysha.... Ze eet zo goed! Echt beter! Alysha zijn je teentjes lekker? Heb je nog meer honger?
@Mj, Geniet er maar lekker van hoor vanavond. Neem maar een flinke neut dan slaap je lekker! Balen dat de kinderstoel nog niet binnen is! Zo ver ik weet brengen ze toch wel pakketjes rond op zaterdag? En op maandag komt dan bij jullie wel de post? Anders moet je misschien wachten tot dinsdag.... Balen zeg! Echt goed zeg van Jadyn dat ze nu lekker drinkt! 200cc goed zo meisje! Steek Demi eens ff aan haha Nee hoor doe maar geen liga meer! Ik vind het ook Onkoekjes haha..... Bij Demi viel die ook verkeerd met als gevolg met me vingers bij haar in de mond om alles eruit te vissen... Nou dat doet Divi niet meer. Het fruit van de kruidvat vind Demi echt ook goed te doen. Normaal met Olvarit was het steeds zure gezichten trekken maar met die van de kruidvat niet. Ehhh ik weet niet precies welke ze voor 4 maanden potjes hebben. Ik geef nu de 6 maanden potjes fruit aan Demi. De groente vanaf 6 maanden meot Demi nog behoorlijk aan wennen. Ik doe er een lepel water bij en dat roer ik goed door voodat ik het opwarm. Anders is het ook zo dik. En daarvan gaat Demi kokhalzen als het zo dik is. Met dat water erbij gaat het eigenlijk wel goed. Dank je wel meis! Ik vind het altijd wel leuk om op iedereen te reageren. Het is wel een klus maar is wel leuk. Knippen, Plakken, Knippen, Plakken hihi.
je hebt groot gelijk ! opschieten met die doekoe en anders eruit halen eens kijken hoe snel ze er zal staan ! en geld lekker iets mee doen om haar ff jaloers mee te maken haha