neeeeeeeeeeeeeeee en stoute tim heeft inmiddels bekend dat hij idd de navigatie ingeschakeld had en op de auto pilot naar jullie was ! ze hebben flessen melk op zitten zuipen en aan de bambix koeken gezeten en ze doen dit schijnbaar wel vaker bij jou...............
Maar ik ben wel ff blij nu. Demi heeft ruim 100gr 6 maanden potje groente op, Kip Rijst en Wortelen! Maar haar ontlasting blijft maar dik niet normaal. Nu is een konijn er jaloers op! Allemaal kleine keutels. Dus geef haar maar weer die druppels kijken of dat werkt.
haha haha hahaha haha haha Demi heeft volgens mij geen melk gehad bij mamaNona, maar red-bull, die was gister niet in slaap te krijgen gisteravond haha..... En die bambix koeken, herkenbaar volgens mij, vandaar dat ze vandaag weer zo slecht haar flesen op drinkt! Foei Foei mamanona!
nou hier poging kruidvatpotjes mislukt eerst mij eigen prak nou dat was niks ... helaas al mijn moederliefde in de prullenbak toen kruidvatprak ... nee kokken toen bruine bonen met appel van olvarit .. met pijn en moeite paar happen daarna zijn favo bloemkool maar gegeven en omdat ik al 4 potten verder was gewoon een liddel toetje ! hij ligt nu te stuiteren op zijn speelkleed ! haha tim heeft ook dikke kak ..... maar komt er wel goed uit ! de arts heeft aangegeven als hij 100 gr prak op heeft dan nog 100 cc melk geven ! en knap van haar hoor !
wij hebben C1000 (toendestijds de grootste van overijssel) aldi AH & jumbo ,die laatste is in plaats gekomen voor de super de boer.... alysha ligt nu heerlijk te slapen,die laad zich op voor de salsa vanavond
thnxs meiden hij gaat inderdaad als een speer, op het Cb zeiden ze: hij is wel erg vroeg hoor met tandjes krijgen. Ja hallo en nu dan.... denkt ze dat ik ze ff terug ga duwen ofzo.... als zo komen, komen ze hoor..... En ik kreeg de mededeling dat ik helemaal nietmet fruithap had mogen beginnen, dat mag tegenwoordig vanaf 6 maanden nou ammehoela er staat 4 maanden op die potjes ja nee vanwege allergieen zei ze ja nou meneer eet ze gretig op dus ik ga er niet nu ineens mee stoppen.... En nog een nieuwtje die ik helemaal ben vergeten te vertellen...... ik behoor sinds afgelopen dinsdag tot de working mama`s. ik heb een sollicitatiegesrek gehad van hooguit 10 minuten en ik was meteen aangenomen Aanstaande woensdag is mijn eerte werkdag ik kijk er nu al naar uit
DAT IS ALYSHA DR LIEVELINGSETEN en dat keutelige heeft alysha ook hoor..... die konijnenkeuteltjes..... of een drol van keuteltjes hihihih heb niet t id dat ze er last van heeft,dus geef dr dr ook nix voor .....
Hallo meiden, @ Boja: Julen heeft veel gereageerd op de bijvoeding in t begin. Op advies van de KA zijn we vers fruit gaan geven.. etc.. Nu gaat t goed, en eet hij op t moment fruit (appel/peer/banaan/perzik) zowel vers als potje. Groente vind ie worteltjes niet lekker. maar gisteren een potje van kruidvat (6 mnd) gegeven met groene groentes, aardappel en rundvlees en dit ging er goed in.. Dus t is ff zoeken geweest, maar t lijkt nu alsof hij er geen last van heeft.. Balen dat Nino nog niet goed van de lepel wilt eten (de papfles)..Succes! @ Eva: gefeliciteerd met je vriendin (Tigo).. Stoer hoor, bijna beginnen met brood! Enne, Julentje heeft ook enorme spekbenen, er zijn wat broekjes die hij nooit heeft aangekund, vanwege de smalligheid van deze breokjes.. Ook truitjes die wat krap zitten bij zijn armpjes zijn ongedragen weer de kast uit gegaan.... @ Opvolgmelk: hier geven we vanaf morgen (het laatste pak 1 is bijna op) pepti 2.. Ja erg duur (meer dan 20 euri) maar we krijgen t vergoedt, dus dat scheelt.. @ Jadyn: zeg lieve jadyn, ik vind jou heeeeel lief.. Enne misschien wil je wel iets voor mij maar vooral voor jezelf doen, lekker door gaan slapen! Das zoooooo lekker! Kus van Julen @ MJ: succes met aankomende nacht, zoals je kunt lezen heeft Julen al gesproken met Jadyn, maar of t helpt? Ik duim voor je dat Jadyn door gaat krijgen dat ze lekker kan gaan slapen. @ Wicjuh: mmmmmmmm, jammie, jammie lekkerrrrrrrrrrrrr... T is zeker al op? @ redone: bryan door t bed gezakt. .pffffff wat een schrik zeg! Enne Bryan: gefeliciteerd met je 5 maanden!! @ DS: ennnn al in de auto gestapt? aan de rechterkant achter het stuur? Die auto rijdt geweldig! Ja, ben een kenner.... hihihih.. @ Mili: zow, Nona gaat snel! staan! gekkie.. @ Divi: ach, ook demi heeft dus minder trek.... Hoop dat t snel betert, en wat een gezoek en geprobeer soms met wat ze wel/niet lekker vinden! Nog een beetje genoten van de rust thuis... @ Jettjuh: wat fijn dat t zo goed gaat met jayden! En idd misschien een geluk bij ongeluk met de extra ader.. Gefeliciteerd met je baan.. wat ga je doen? leuk zeg, dat je meteen bent aangenomen! @ Nona; wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen! Enne, grrrrrrrrrr, wat een buurvrouw zeg! Zeg, was Julen er ook vrijdag? ben ff benieuwd! Enne, Julen vindt de peer/ananas en perzik ook errug lekker! @all: KA heeft terug gebeld, nadat ik gebeld had gisteren 9voor de 3e keer) Uit bloedonderzoek is niks gekomen (qwas al voorspeld die onbetrouwbaarheid).. Maar omdat t nu weer goed gaat hoef ik pas terug te komen in dec met Julen.. De CB verpleegkundige had ook al gezegd dat t toen wel eens honger had kunnen zijn, ivm dat hij nog geen liter kreeg/ julen best een flinkerd is/ en erg actief, en nu hij bijvoeding krijgt en er niet meer veel op reageerd is t weer een heel vrolijk mannetje geworden.. Dus toch waarschijnlijk een huilperiode geweest en misschien wat hongerig geweest (als ik me dat bedenk voel ik me wel een beetje schuldig.. Schema van Julen was beetje raar vandaag: 8.00: 210/7 10.00: 175 gram fruit 14.15: 210/7 en dus rond half 6 krijgt ie nu 125/150 gram groente en 1/2 fles.. dan rond half 9 nog een papfles... Ach, zo bouwen we de fles ook goed af.. hij komt niks tekort (qua gewicht en spekkies bedoel ik dan he..) Nu weer aan t werk, bah!
vergeet ik Emma en zuurtje.....(en misschien nog meer ) Sorry! Goed he, die fles van Mister T.. hoop dat ie alles lekker blijft oppeuzelen.... Hoe gaat t met Ynse Zuurtje?
Ah wat zonde zeg! Heb je nu nog wat in de vriezer van je eigen prakkie? Dat zou ik ook doen hoor, dan maar de bloemkool, wat hij wel lekker vind ja toch? dan krijgt hij toch iets van groente binnen. En hoeveel dikke kak (hihi) heeft Tim perdag.... Ik geloof dat ik nu van Demi vandaag al 5 of 6 luiers met kak heb moeten verschonen. 't Komt er wel uit maar wel dik net klei
zo echt beter hoor. WIj hebben hier alleen C1000, maar daar ga ik nooit heen. 4 km verder op de ah daar gaan we altijd heen of soms de hoogvliet 5km verderop..... Gaat ze mee vanavond?