tim heeft vandaag al 3x gekakt en gister 4x haha dat hoort er dus ook bij man zei al zo blijft er helemaal nix van hem over haha en ik had bloemkool gemaakt en toen ik hem net had gemaakt vond hij hem lekker en nu uit de vriezer niet meer...... raar he ! is precies hetzefde ... tja 2 potjes bloemkool achter elkaar gaan geven kost lekker duur ! nouja het is nu nog wennen dus nu mag het nog haha en ik heb nog 6 prakkies staan haha
Gefeliciteerd met je nieuwe baan meis! Leuk! Niet luisteren net wat MamaNona zegt naar dat CB. Ik ga er alleen heen om te wegen, meten en advies, maar zeg overal ja en amen op.....
Jaaaaaa hihi. dat zei jij..... Misschien heeft Alysha gister Demi ff aangesproken op die meeting? Af en toe moet Demi wel heel hard persen dus geef maar weer die druppeltjes ervoor. Heb nu 2x 3 druppels gegeven en daarnet had ze heel sneaky gepoeperd........ Dus het werkt toch wel een beetje. Goed dat Alysha er geen last van heeft!
geeft nix en ik hoop ook dat hij lekker blijft eten ! blijf maar duimen en wat goed van het ziekenhuis ... lekker ff niet naartoe dus ! eet hij nu meer dus ! nou prima toch ! en meid dat kun je echt niet weten hoor ! en werk ze meid ........
ik geef die druppels elke dag en tim kan wel eens lekker zitten dauwen hoor maar krampen ofzo heeft hij niet !
Ja Demi heeft nu ook ineens minder trek. Maar voor de rest is ze harstikke lief en ondeugend. Dus denk toch dat ze er genoeg aan heeft. De kiddies hebben elkaar gister gesproken op de geheime meeting bij MamaNona en toen hebben ze afgesproken om de mama's te gaan pesten om minder te gaan eten Meis ik denk dat je je niet schuldig hoeft te voelen, ook al begrijp ik je heel goed! Wel heel goed dat je pas in dec terug hoeft te komen en gelukkig dat er niets aan de hand was met hem! WEl ook een heel mooi schema voor Julen! Nu nog aan het werk?
Goeieavond Girls! Moet een hoop teruglezen zie ik. Zal tussendoor even proberen te reageren! Was er vanmorgen even maar zijn toen onverwachts lekker naar de stad gelopen.
Dat hebben ze ook afgesproken hoor op die meeting van MamaNona. Zullen we eens lekker veel gaan poepen haha... Nee las op het forum dat het met die opvolgmelk te maken had en met de bijvoeding. Dus het zal wel goed zijn, maak me om die kak niet druk. Hoe kan dat dan dat ie het uit de vriezer niet meer lekker vind? Ja inderdaad het is precies hetzelfde ow ow die Tim...... Twee potjes geven is inderdaad duur hoor..... Wortels lust hij niet? Zonde van je prakkies zeg! Gemaakt uit liefde en hij lust het niet.... Ow ow Tim tim tim..... je gaat toch teveel viritueel met Demi om hoor, die is net zo eigenwijs haha haha
Dat is goed dat hij geen krampjes heeft! Demi heeft daar ook geen last van gelukkig. Gebruik jij ook nog die kidnicol of zo iets? Of gebruik jij die andere nog?
nou, eigenlijk niet! Heb 2 rompers met lange mouw gekocht en wat dingen bij kruidvat. Verder lekker op terrasje gezeten. Was heerlijk met dit weer!