Oh, en ik heb mijn 500e gemist. Was vanmorgen! Nu ga ik echt even teruglezen of geven jullie mij een samenvatting
Idd, hier net aan t werk (slaapdienst) tot morgen 12.00uur..... Ja, ben ook erg blij dat hij pas in Dec weer terug hoeft, Het gaat echt goed nu met hem! Dus Miekje is helemaal blij! Julen krijgt zakjes van de KA ivm ontlasting, maar kan natuurlijk ook weer eens de VSM drupjes proberen (is toch homeopathisch en geen medicijn..scheelt weer) Emma; veel knuffelplezier met je mannen Nona: oke, dus Julen was er ook! mmm drakensteintje is het! Is ie er zo tussenuit gesneakt! Jij ook veeeeeeeeeeeeel plezier vanavond... Zit ik hier met dit mooie weer op kantoor ( = in een huiskamer..), blehh.... het terasje waar EVA het over had klinkt me veeeeeeeel beterrrrr in de oren! Divi: Zo, gefeliciteerd met je aantal berichten.. Gebruik je nu Kindicol (of zoiets...)
@ Redone: Dat was wel schrikken zeg! Moet er niet aan denken. Gelukkig heeft ie er niets aan overgehouden. Enne Gefeliciteerd met Bryan @ De kindjes die niet goed eten: je moet wel je bordje leegeten en je flesje leegdrinken hoor! Anders maak je je mama veel te ongerust! @MJ: Is de stoel al binnen? Ik had laatst wat water door een potje dikke voeding gedaan en dat hielp best goed! @MamaNona: Niet zo'n ruzie maken hoor! Nou, je hebt groot gelijk. Is lekker makkelijk voor haar.. Nu móet ze echt betalen hoor! Hoop dat je een hele leuke avond hebt @dorp. We horen het wel @Wicjuh: Lekker zeg. Het water loopt me in de mond als ik die foto's zie @ Miekje: Dankjewel voor de felicitatie. Hier precies hetzelfde met die dikke benen. Is zonde van de leuke broekjes. Koop nu alleen nog maar met een rits en knoop of met heeeeeel veel elastiek. Er kwam niets uit de test? Mooi zo. Hopelijk is er echt niets meer aan de hand! Werk ze. Hoe lang moet je nog? Ben je morgen wel vrij met het mooie weer? @ Emma, inderdaad wel weer iets voor de kleine hihi. Maar deze had ik echt nodig. LIGA: Heb vandaag een pak gehaald, maar ik lees dat ik beter andere had kunnen nemen
Oh ja MamaNona: Heb die van Kruidvat genomen!! Scheelt echt heel veel en nu is hij de opvolgmelk van nutrilon niet gewend. Die opvolgmelk (nr2) is trouwens altijd 4,95! Heb nog een paar proefzakjes van Nutrilon liggen. Kan ik mooi vergelijken
Goede avond lieve meiden. Hier gaat alles super goed. Ynse eet en drinkt super goed. Meestal gaat er een 200g fruit of groentehapjes binnen en een 250cc melk (als ze uit een flesje krijgt) Ik geef enkel nog 's morgens en 's avonds bv. Overdag wil ze niet of heb ik te weinig. Krijg het ook niet meer omhoog de melkproductie, maar ik heb er vrede mee genomen. ze krijgt dus nu 1. bv 2. fruit of groente 3. fruit of groente 4. flesje melk of melk met bambix met het lepeltje ( dikker papje) 5. bv Vandaag hadden we iets geprobeert waarvan ik dacht nee dat mot ze echt niet hebben maar toch heeft ze alles opgegeten. 100g fruithap met bambix vanille (vanaf 4 maanden) en vanille melk van blédinna ( vanaf 4 maanden) gesmuld dat ze heeft, heel het kommetje leeg oh ja ik was nog iets vergeten te vertellen: we waren maandag winkelen en we hadden pampers nodig. In de rek stond een doos die aan een kant helemaal stuk was. We hebben er 6 euro korting voor gekregen (doos die stuk was) + nog eens 2 euro korting van een klevertje op de doos. In toaal dus 8 euro korting op een doos pampers die iedereen maar liet staan omdat hij stuk was. Vandaag zijn we nog naar de speeltuin geweest hier in de buurt en morgen zijn we ook weg dus ik zal er 's avonds wel weer zijn ('s morgens kom ik misschien ook nog even langs.)
Eva: moet tot morgen 12.00uur. daarna lekker vrij. moet ma/di en woe ook werken.. Liga, die van 4 maanden (eerste stap) doe ik verkruimelen met een vijzel en dan maak ik dan met 60cc pepti en wat nutrix tot een papje. Dat gaat erin als KOEK, hahahaha... Uit de hand krijgt Julen t alleen als ik er bij ben, en dan moet ik idd vaak zat wat uit z'n mond vissen... Wat een heerlijk mannetje heb je Eva.. Leuke foto's! En die beentjes, heeeeeeeel herkenbaar! Hier letten we idd ook op de broekjes als ik die koop, of ze wel wijd genoeg zijn voor zijn bovenbenen.. Maar dat doen we ook met truitjes, aangezien die ook niet te smal moeten zijn, Hier had ik ook eerst kruidvat extra care, alleen toch kreeg Miekjebeeb de KMA, dus toen moeten overgestappen op de Pepti. had toen van een oom al gehoord dat Kruidvat indezelfde fabriek word gemaakt en eigenlijk bijna t zelfde is. Alleen maakt Kruidvat er geen reclame over/voor, dus is t goedkoper. Ja zou fijn zijn als de KMA ook klaar zou zijn, kan heel goed dat hij erover heen gegroeit is, maar omdat we nu pas net zijn gestart met bijvoeding ga ik dat nu niet testen. Laat m lekker overgaan op pepti 2 en als alles goed loopt dan test ik wel weer...