nee, je bent (nou ja Nino) is er eventjes vanaf tot 11 maanden, dat is dan de BMR prik.. 7 maanden geen prik..
ja daar kwam emma mee, was voor mij ook nieuw, maar klonk best logisch eigenlijk. Nino krijgt tegenwoordig ook 6 scheppen nutrix, dus kan waarschijnlijk de 6 scheppen bambix ook wel hebben. Hoe gin ghet met sam?
Hier trouwens ook blij met het CB.. Met de verpleegkundige dan, niet met de arts.. Die stelde nl voor om de laatste prikken (die van 4 maanden, die Julen kreeg toen hij 5 maanden was omdat hij achterliep met prikken.. was druk op t CB) maar uit te stellen omdat Julen toen aan t huilen was.. Goed dat deed hij toen hele dagen, dus heeft Miekjeman toen mooi gezegd: doe die prikken maar gewoon.. Toen ik dit vertelde aan de wijkverpleegkundige, schrok ze ervan dat de arts dat had voorgesteld.. Enne, door de verpleegkundige is er snel gereageerd op t huilen vanwege de KMA en ze heeft goede adviezen, begint niet over t gewicht etc. Zij kijkt dus wel naar het kindje en niet naar t 'gemiddelde'.....
Ik heb die ontbijt pap met granen gekocht. Dat avondpapje had ik ook gekocht, maar heb ik teruggebracht. Zit al opvolgmelk in nameljk en ik moet hypo allergeen hebben, dus heb ik niet aan. Die granen ontbijt pap moet je zelf opvolgmelk in doen, dus die wil ik gaan proberen ipv de nutrix. Maar ja, ineens is het steeds huilen geblazen. Vanochtend banaan ook, eerste paar hapjes vond ie heel lekker en daarna huilen echt dikke tranen. Vond het zo zielig! Snap er niets van. Vannacht was (zoals elke nacht al maanden lang) dat hij weer aan het krabben was en ik wordt daar meerdere keren per nacht wakker van en dan sta ik naast zijn bedje zijn armen en benen vast te houden en vaak slaapt hij dan wel door en kan ik ook weer naar bed. En dit herhaalt zich dan een paar keer per nacht, maar daar kan ik wel mee leven. De laatste week ongeveer is hij alleen steeds niet te stoppen, dus blijft hij zich los vechten als ik hem vast hou, zo vermoeiend en zo zielig. Ben hier een paar uur per nacht aan kwijt
ach lieve Boja toch.. Nino krapt zich gewoon wakker (en jou ook..) Ben je al naar de HA of KA geweest hiervoor? Want dit is natuurlijk niet goed, ook niet als alle middeltjes die je al geprobeerd hebt niet helpen... Knuff!
ja met de pap dat is waar die avondpap is al af .... en die kan in de fles .. weet het niet van de ochtendpap maar lijkt me wel is ongeveer hetzelfde al nutrix alleen zitten hier al vezels in en daar kunnen ze goed op groeien ! en fruit is hier ook niet echt een succes maar ik geef het niet op ... ben ook al een maand aan het klungelen hoor ! en ai ai meid ik wist niet dat de nacht zo erg was joh ! tuuuuuuuurlijk heb je dat voor je lieffie over maar wel vermoeiend hoor ! dikke knuf voor jullie
haha, nino dat hele eind stiekem alleen gereden? heeft ie dan ook zelf zn luier verschoond deze keer bij het benzine station?
hihihi, ik lig helemaal in een deuk. zie het helemaal voor me, stiekem aan de flessen melk en bambix koeken
ik ben ook een beetje bang dat hij allergisch is en daarom zo huilt, maar ja, dan zou zn uitslag nog erger moeten zijn lijkt me. vers fruit is waarschijnlijk beter, maar ook dat is hier weer lastiger omdat je dat bijna niet zo smeuig krijgt als de 4 maanden potjes. jakkes, ik baal nu nog meer van dat rot gehemelte zeg! ik wil ook zo graag leuke hapjes voor mn schatje enzo.
Oke. Doe je nu dan de eerste voeding s ochtends op deze manier? Misschien heeft ie wel teveel honger en duurt het m te lang met lepel? Probeer beetje mee te denken hoor ..
Ben ik de enige die nog op 5 flessen zit en dus nog rond 23u wakker maak voor laatste fles? Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd hier. Zal maandag ook wel op mn kop krijgen van het CB dat ik zomaar overgestapt ben op opvolgmelk, nou deze lijkt hij beter te drinken, minder van te spugen (zonder jbpm) en van de pre logopedist mocht het. Tsja,nu nog de groente en fruit erin krijgen... Maar me stiekem nu ineens toch wel druk dat ik het niet goed doe
neeeeeeeeeeee niet twijfelen aan jezelf ! en de opvolgmelk mag hoor ! over een paar dagen is nino toch al 6 mnd ! ik heb het ook gedaan en dat vonden ze een goed idee van me omdat kids daar minder van nodig hebben dus als het dan eens mis gaat krijgen ze toch genoeg voeding binnen en jij bent de mama jij merkt wat lieve nino nodig heeft en niet mutsen van het CB ! en met tim ben ik ook een maand aan de sjouw geweest en ik heb nu nog maar 2 smaken die hij wil eten .... het heeft echt tijd nodig meid en misschien nino net iets meer ..... het gaat toch goed met hem.... dus NIET AAN JEZELF TWIJFELEN mijn arts zei dat we soms juist TE GOED ONS BEST DOEN ! en dat is omdat je zo veel van je kleintje houdt ! !
Dank je wel lieverd! Ja KA weet ervan en de tubes Vaseline paraffine zijn niet aan te slepen hier. Blijf herhaal recepten halen bij de HA. Heb ook cortison voor hem, maar zn huid is al zo dun, ook door het krabben en daarvan kan je huid nog dunner worden dus smeer nu maar even alleen de vaseline. Wilde al eerder naar de KA, maar kan pas 30 september weer terecht en veel meer dan die cortison en vaseline is er volgens mij niet aan te doen Dacht eerst ook nog aan KMA, misschien toch laten testen.
Ach, het is al maanden hier zo hoor, alleen normaal hoor je me er niet over, het 'hoort' er al bij zeg maar, maar kan er gewoon vandaag ineens niet zo goed tegen ofzo, snap ook niet hoe dat ineens komt. Vind het ook ineens zo vreselijk dat ie niet makkelijk die hapjes kan eten zonder dat het uit zn neusje komt. Bah, ben er even helemaal klaar mee.
Meid, tuurlijk doe je het wel goed! JIJ bent zijn mama en bepaalt toch zelf hoe je het doet! Enne die opvolgmelk. Jens is ook nog geen 6 maanden en hier op het bureau zeiden ze dat we gewoon mochten beginnen hoor (het andere pak was leeg). Ze zullen toch niet moeilijk doen over die paar daagjes. En anders: ene oor in, andere oor uit hoor. De fles van 23u moet je gewoon een keer uitproberen. Anders weet je nooit of hij zonder kan...(de woorden van mijn moeder haha) Ik dacht ook dat Jens heel hongerig was omdat hij dan veel dronk. Heb er een week over gedaan om de stap te nemen (het voelde niet echt goed) maar meneertje sliep gewoon door tot de volgende ochtend. Sindsdien zitten we dus op 4 voedingen en eet hij de rest van de dag véél beter. Trouwens de opvolgmelk is ook veel voedzamer dus je hoeft echt niet bang te zijn dat hij te weinig krijgt. (sorry, denk alleen maar met je mee...)