meiden ik ga ook afsluiten ... bedtijd ! want morgen komt de automatische wekker weer he ! haha en nog ff gezellig met man bankhangen weltrusten meissies en voor ALL een DIKKE KNUF
ik had dat vorige week ook ben echt in bed gaan liggen met deken over me heen lekker partytje liggen janken was zooooooooooooo lekker werd ook ongi dus hormonen in de rondte hier ! denk maar aan jezelf meissie ! knuf
Haaaai kben er weeer! heeft e riemand een update ? ik ga mezelf maar ff drinken indoen en nog ff lekker buutn zitten ff beetje muziek luisteren vanuit t dorp..... hahahaha
Iedereen welterusten! ik ga zwelgend in zelfmedelijden een wasje opvouwen en nog beetje schoonmaken hier. knuf voor iedereen!
Slaap lekker! Ik ga ook nog even bankhangen en gezellig doen tegen mannetje. Is er niet echt van gekomen deze week. Spiek af en toe nog wel hoor
hihi, ik vind mezelf altijd te stoer daarvoor, maar ja, dat hou je maar zo lang vol he blijkt nu weer...
jep dat heb ik ook op de harde manier mogen leren maar soms is het zooooo lekker om je te laten gaan ! en we zijn maar mens he
het wa sgewledig hoor! ben een 10 liter emmer suikerspin rijker en jamilia een knuffel koe een kleine bal en een bal met 50 cm doorsnee rijker ben nu ff de mannen biertje pakken ik lees straks nog welweer knuffels voor jjullie en slaap lekker en tot straks c.q. morgen
@ Boja: Potverdorie Boja, nou word ik toch een beetje boos hoor! (met een knipoog) Wat nou act? Grrrrr... klagen hier, en advies blijven vragen! Daar zijn we toch voor, niet alleen om lol mee te trappen hoor?! Niet twijfelen aan jezelf, en idd .. gewoon uitproberen met die laatste fles. Ik kan me wel voorstellen dat je de pap dan in de ochtend doet en het rond dezelfde tijd wilt blijven doen, heel logisch. Moeilijk hoor. Enne : ik vind dat je het hartstikke goed doet! Zoals volgens mij Emma al zei: die onzekerheid en zorgen geeft alleen maar aan dat je veel van je jochie houdt en het best voor m wilt! Hier is de tsunami nog niet op maar veel scheelt het niet .... jammieeeee! Inboedel/bezoek (schoonzus en vriend, hihi) vind um ook erg lekker, dus hijs goed gelukt! En nu de kiekjes, hihi... Faylinn vanmiddag eerst gewoon even in de stoel gedaan :