En Faylinn vanaaf voor het eerst bio-worteltjes van olvarit: Dat vond ze dus echt nix! Hahaha Nou, morgen maar een nieuwe poging. Ze vond het trouwens wel geweldig om lekker met dr hand op het blad te meppen.
wat een superfoto's ! en ze zit er goed in zeg ! bij ons staat hij al weer op zolder tim zie je bijna niet haha en het is ff wennen he ! de bijvoeding voor de kids ... ze ziet er wel lekker oranje uit haha
zit ik er nu remie dan hmmm studio sport kwam dus ik dacht ik huppel nog ff terug maar die laptop moet ff update hoor ik wil GVD MSN ! nou dan ga ik weer man pesten weltrusten meiden
Ik was er stiekem ook nog af en toe! Maar ga er ook vandoor. Het is mooi geweest vandaag en morgen gaat de Jenswekker weer vroeg... SLAAP LEKKER ALLEMAAL! Morgen weer een nieuwe, hopelijk goede dag voor iedereen!
** dan sluit ik maar af ... anders jatten ze misschien al onze laptops nog ! en iedereen weet de sleutel dus de poort kan eventueel nog terug open ik ruim nog ff wat op ... doek over de tafel ... weltrusten ****
Dank je wel meis. Weet dat het mag, maar ik voel me zelf altijd het best bij doen of alles goed gaat want als ik er aan toegeef voel ik me klote zeg maar. Als ik doe of alles goed gaat, trap ik daar zelf misschien ook in Leuke foto's trouwens, mooi dat oranje gezicht
********* ff opnieuw meiden *********** Heb ik WÉÉR op iedereen gereageerd, wil ik Boja een hele dikke knuf geven doe ik knippen van TinyPic en plakken hier is alles weg..... Ik ga niet alles opnieuw doen hoor... Had verdorie op iedereen gereageerd!!! Pfff sorry meiden! @Boja, Jeetje meis, wat erg zeg.... Ik zou als ik jou was ff de HA opbellen maandag voor Nino...... En je doet niets verkeerd meis! Je moet doen wat jou het beste lijkt en niet naar het CB luisteren! Een hele dikke knuf voor jou: Ik leef met je mee meis, kon ik maar wat voor je doen! ***ff verder gelezen*** Ik zie nu dat je alles ff zat bent! Nogmaals kon ik maar wat voor je doen! Echt een hele dikke knuffel meis! @Redone, Ow echt dus wat wij vertellen over het niet eten komt jou bekend voor. Hoe is het dit bij jou Redonekiddie goed gekomen? @E Kosters, Nee meis je hoeft geen sorry te zeggen! Jij hebt gewoon het geluk meis met je stoere mooie vent! Ik ben blij dat alles bij jullie goed loopt! Echt waar.... Nogmaals geen sorry zeggen! @MamaNona, Hoe is het? Hoe was het feestje in dorp? Is je visite al weg? @Wicjuh, Wat een gave foto van Faylinn in de kinderstoel! Zooo maar als ik haar zo ziet is ze echt groter als Demi haha.... Nee vond ze de wortels niets?
Hihi... Twingo is geen SUPERGROTE auto... dus zat wel vol. Maar viel mee hoor. Het leukste vond ik de foampuzzelstukken voor Samantha. Kunnen we een grote speelmat van maken voor haar . Zoiets als dit, maar dan groter: Auto rijden was erg leuk... maar ook wel eng . Dit was de tweede keer sinds 11 jaar .
@ Boja en Emma de bambix groeipap was geen succes! De eerste 5 happen nam hij van het lepeltje en daarna echt niet meer. Ik heb het toen in de fles gedaan en dat wilde hij ook absoluut niet. Daarna heb ik een nieuwe fles gemaakt met nutrix rijstebloem en dat wilde hij wel. Ik heb nu van bambix melkpap appel en avondpap gekocht en ben benieuwd. Vanavond heb ik kant en klaar pyamapapje gegeven vanille met rijstebloem en die vond hij ook lekker. Ik ga even wat tv kijken...truste alvast! @ Boja, emma, divi en alle kindjes die niet alles lusten of moeilijk eten een extra dikke knuffel! Jullie zijn supermama's!
Ach, moest hij het niet? Ik ga er stiekem vanuit dat Nino dat wel lekker vindt dat groei ontbijt bambix. Ga het morgen maar proberen, misschien hebben we een succesje, zo niet, dan kan het er ook nog wel bij haha! dank voor de knuffel!