hihi bij Sam ook niet? Ik had vanmorgen bij Demi ook groeipap in haar fles gedaan maar dat was ook geen succes! Heb maar een nieuwe fles voor haar gemaakt. Ow die heb ik nog gezien die kant en klare dingen. Ook van Bambix? Ook maar eens halen haha..... Heb een hele kast vol staan met Bambix van liever lee haha haha..... Ik ben blij dat Sam het lekker vond. Als hij nou eens Demi aan steekt? Dank je wel voor het knuffeltje en dat je zei supermama's! Lief van je!
Hallo meiden Hoe is het hier? Ben net terug van een feest van mijn oom en tante... zijn 25 jaar getrouwd! Merk nog steeds dat ik niet echt tegen hele erge druktes kan... ik kan me dan niet concentreren en hoor vanalles door elkaar... Dit is tijdens de zwangerschap begonnen en nog niet over Maargoed zal vast een keer over gaan Onze kereltjes hebben het super gedaan... De oudste heeft zich goed vermaakt en ons kleine kereltje heeft lekker geslapen.. Ze vonden het zulke mooie kinderen Verder vandaag boodschappen wezen doen en morgen vroeg moet ik nog werken. Ik heb er geen zin aan ...pfff maarja! Gelukkig volgend weekend wel vrij. Ben er ook wel aan toe hoor. Ik werk zo ontzettend veel extra de komende maand... ik hoop dat me dat een beetje goed af gaat. Nou ik ga nog even tv kijken...en daarna naar bedje toe... morgen weer vroeg op! Fijne zondag alvast voor iedereen!
Ik hoop dat Nino het lekker vind meis! Hier was het ook geen succes bij Demi..... Heb maar een nieuwe fles gemaakt voor d'r... Kom op Nino je kan het, je lust het! Als je het lust, steek Demi dan even aan!
Ik zie trouwens in het vaccinatieprogramma in de groeigids bij 7 maanden BCG staan. iemand enig idee?
Dat komt mij ook bekend voor. Kan me ook niet goed concentreren in druktes op me werk etc.... 't zal toch wel een keer over gaan? Geniet lekker van je weekje vrij meis! Slaap lekker en jij ook een prettige zondag!
Meis ik zou het niet weten. Heb even hier gekeken in het groeiboekje maar kan er niets over terug vinden. Wat voor groeiboekje heb jij? Die groene?
Haha ik hoop het wel hoor... vind het best lastig.. Was het maar een week... nee ben alleen dinsdag en woensdag vrij en dan het weekend.. Dus nog ff doorzetten
ja ik hoop het ook! twijfel alleen of ik het eerst op bordje zal doen of maar meteen in de fles. Geloof dat ie wel dik is voor een fles toch? Die andere bambix dingen hoef je inderdaad alleen water bij te doen. Ik had toen de bambix avondpap met 'lekker biscuit smaak' gekocht om hem de dag erop dus weer terug te brengen vanwege de standaard opvolgmelk die daar al door zit. misschien vindt demi het wel lekker, het klinkt wel goed toch 'lekkere biscuit smaak...'
ja het is inderdaad lastig. Misschien is het na de 9e maand over 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren? Ow meis ik dacht dat je de hele week vrij was hiih... Nog even volhouden dus
Heb ff gekeken op google maar dat is een vaccin.... iets van tubercolose. Maar ik heb daar nog nooit over gehoord.... en ook niet op het CB... Maandag ga ik toch ff wegen en dan zal ik het eens horen.
Ik had het voor Demi vanmorgen in haar fles gedaan. 2 lepeltjes waar ik normaal flesvoeding mee maakt zeg maar... maar ze vond het niets. Het was ook veel dikker. Dus hop een andere speen erop gezet maar dat ging zo verschrikkelijk hard en mannetje vond het maar eng en Demi hoefde het eigenlijk niet, dus een andere fles gemaakt.... 't is Wel dikker hoor als je het in de fles doet. Ja het klinkt inderdaad goed die avondpap. Maar aangezien Demi een meutje is met eten haha haha.... Heeft ze overigens niet van een vreemde, want mannetje lust ook zowat niets
Ow meis ik zou het echt niet weten. Ik heb geen CB boekje. Ik heb alleen voor Demi dat groeiboekje dat groene boekje zeg maar, de vaccinatie kaartjes en een bewijsje van wanneer Demi geprikt is.... Voor de rest heb ik niets. Wat heb jij allemaal dan?
Heb ik ook altijd als Samantha na een enorme huilbui gulzig toe hapt. Terwijl ik wel wet dat ze eerst geen honger had.