Ja, erg he. Heb niet meer gereden sinds ik rijbewijs heb gehaald. Palief heeft niet lang daarna zijn karretje verkocht.
Tja . De eerste keer sinds elf jaar was twee weken terug, trouwens. Gebeurd wel vaker hoor, dat mensen jarenlang niet rijden . Althans... in onze vriendenkring.... ben niet de enige..... . Wel de laatste..... .
Blauw 0 - 4 jaar. Maar heb ook groene Groeiboekje. Alles behalve de oranje, paars en rood . Maar die krijg ik wel tegen die tijd. Alleen zwangerboekje dus niet. Schijnt amsterdams te zijn. Maar mijn vk zat in landsmeer en deed dus niet aan zwangerboekje.:
ehhhhhhhhhh, ahhhhhhhhh ja dat heb je als je aan t werk bent en aan t internetten, dan gaat er wel eens iets fout... whahahahahah
Oh, misschien hebben wij de BMR ook wel met 14 maanden hoor, ik dacht t uit mijn hoofd te weten met 11 maanden, maar ehhh ben een beetje de weg kwijt
Nee die hebben wij niet. Wij hebben een ander groeiboekje. Ik probeer er iets van te vinden op google maar volgens mij is ie helemaal niet bekend haha