Heb gister BBQ gehad van zwangerschapsgym, was errug gezellig! Leuk om alle b abys ff weer te zien, wat een verschil zit er in zeg, hihi errug leuk. Nora heeft vannacht doorgeslapen enneh we hebben net nog vanaf 8u met zn tweetjes in bed gelegen dommelen en slapen tot hALF 10 en die arme papa is aan het werk hahah Alles goed verder met idereen..moest iets meer dan 20 paginas bijlezen pffieuwww is me niet geluk K ga ff ontbijten nu doei doei, Liefs, Mili
hahaha ja ze hebben de buikspieren beter getrained als wij ach kvind t niet erg dat Alysha "normaal" doet,Jamilia was ook wel heel snel
Hier precies het zelfde, Julen is van de week op de een op andere dag verkouden/snotterig geworde... Vind ie niet leuk als mama zijn neus gaat schoonmaken..
Goedemorgen hier een goede nacht lekker met oordoppen in haha man is vrij dus ik heb ook eens zonder herrie van de buren kunnen slapen ... tim wakker moeten maken om 9 uur ! en dronk zo zijn fles leeg .. heeft nog wat fruithap op en ligt nu nog ff op bedje vanmiddag naar mijn ouders lekker een BBQ ! maar dat gaat heel nl doen volgensmij Boja wat super van het papje dat hij dat wil en toch knap hoor die 80 van de leper weer.... knuffie nona wat gezellie weer op stap haha en loge nog wel ! miekje niet je beste foto ooit hoor haha en probeer maar rustig aan te doen vandaag ! DS wat zonde van je meissie dikke knuf en stoer dat je auto aan het rijden bent mama hier ook nog zo rommelig in een groep . kan dat niet bijhouden af en toe .. hier gelukkig wel haha Mili wat gezellig die BBQ en idd veel verschil in kids dan he ! Tim is natuurlijk de kleinste hier haha en bah is je man aan het werk .. ook niet leuk op zondag divi meid wat shit dat je je verhaal elke keer kwijt bent ! ik word daar zooooo sjaggie van ... en hoe is het met eten met Demi ? MJ vertel hoe was je nacht ?
Bryan is donderdag begonnen met neusverkouden.'s morgens zijn neusje vol met snot.Maar het gaat nu stukken beter.
Nou meiden, jullie hebben het aardig laat gemaakt vannacht. DS superstoer dat je weer met autorijden begint. Voordat je het weet cross je heel Nederland door. Boja, wat fijn dat het eten vanmorgen wel goed ging! En Tim ook alweer zo goed gegeten. Goed zo jongens Miekje en MamaNona niet goed geslapen? Dat wordt dan vanavond geen zsp voor jullie maar op tijd naar bed Hier gaan we ook Barbeknoeien. Inderdaad Emma, volgens mij heb je gelijk dat half Nederland dat gaat doen vandaag. Daarom had ik vrijdag ook al boodschapjes gedaan
Dat is wel handig Emma. Wij hebben het deze keer zelf georganiseerd. Er komen wat vrienden dus zal wel erg gezellig worden
Hahah ja een wasbord om jaloers op te zijn , ja Jamilia was wel erg snel dan ja..hahah ach als ze ooit maar lopen hahah
Haah wij gaan ook weer BBQ-en hihi was nog veel over van gisteren. Wat goed van Tim zeg dat ie zoveel dronk en goed heeft gegeten Nee is niet tof van t werk maar ja hoort bij een verleegkundige, onregelmatigheid. Wel jammer, helemaal de nachtdiensten vind ik niets, hou er niet van om s nachts alleen te zijn