Oke, die dus toch eerst. Dan ga ik die ook nog scoren 8) Net overigens bloemkool (vers) gepoogd ... ook geen succes whahaha wat kan ze vies kijken! Morgen nieuwe poging. Daarna papje gemaakt van een halve liga eerste stap met beetje bv, vond ze lekker! Wilde nog wel meer geloof ik
Haha... kijk maar uit, straks komt iedereen van hier, met aanhang! Hoeveel ruimte heb je, beetje grote tuin?
hey meiden ff snel 20 pagina's bij moeten lezen pff en ik hoor tim al weer dikke knuf voor iedereen ! tim heeft aardig gegeten hij doet zijn best en werk was kei druk druk pffff iedereen denkt dat ik slim ben ofzo ... en dat met die halve hersens van mij ai ai ik kom straks weer ff langs dikke knuf voor jullie allemaal !
Hey meiden, Ben ik héél even. heb geen tijd om veel bij te lezen. Er komt zo weer bezoek. Druk druk dus, maar wel gezellig. Morgen nog één dagje werken en dan weer lekker weekend! Alles goed met jullie? Nog veel verkouden kindjes en wordt er goed gegeten? Liefs Eva
ook niet leuk.... ik had speciaal een plaatje voor je gemaakt,plaats je m niet bij ons ik ff zoeken...... SPECIAAL VOOR DEZE: hahaha doe ik wel zo