Hoi Hoi meiden Is weer even geleden dat ik er was! Hoe is het met iedereen? Hier gaat het prima....Ons kereltje is vandaag alweer 6 maand! Wat gaat het allemaal toch snel zeg! Hij kan al aardig goed zelfstandig zitten...een heerlijke kletskont en lachebekkie is het. Verder ben ik zelf druk druk en nog eens druk.. veel extra werken.. Merk dan nog steeds dat ik last heb van mijn bekken. Zijn er nog meerdere die dit hadden tijdens de zwangerschap hadden en er nu ook nog last van hebben?
Ohw, ze zijn er al en ik moet nog 20 pagina's Misschien straks nog een poging doen en anders morgenavond! Thanks MamaNona enne, leuk gedaan die foto hihi.
zow man heeft lekker gebakje mee genomen dus wij gaan een bakkie doen .... wil nog iemand tim heeft zijn papfles op .... in een keer zonder vechten of mokken hij was moe dus lag al om 8 op bed divi hele fijne vakantie meid ! geniet er lekker van het wordt mooi weer nona ik zag weer een top pica ! en hoe is het verders met je ? betere dag dan gister ? eva jij ook werken morgen ? ik ook maar ben lekker op tijd klaar en dan WEEKEIND ! MJ wat een nacht weer zo te lezen ai ai ik blijf voor je duimen mama fijne vermaanddag vandaag ! het gaat idd te snel zuurjte een knuffie van mij voor jou ! en nr 3500 was een mooie voor all een dikke knuf maar het was zo veel ik weet niet alles meer en nu gebak
\/ tim...... goed man! je leert t nog...... en een gebakje... jaaaa lust ik ook wel..... mijn dag... jah ach...... kheb t naast me neer gelegt,vind t wel best
Hoi girls! Ik ben jullie niet vergeten hoor! Ben zo druk met Alyna en solliciteren ofzo, morgen voor een Pizza Hut die hier binnenkort wordt geopend.(=sowieso YES!) Met mijn kleine prinses gaat alles prima, hoop met jullie beebs ook! Dikke knuffel aan iedereen! Lucia xxx
heb net even geshopt.En winterjas voor bryan gekocht en een pyjama en 2 truitjes. Vanmiddag naar mijn nieuwe werkgever geweest en ik begin daar 27 september.
haha dankzij jou ga ik van het weekeind maar eens een lekkere cake bakken ! haha en voor jou een hapje bewaard ! voor iedereen is er een maar jij mag eerst en goed zo meis ! laat ze maar bla bla bla bla bla bla
Oh ja en de koorts van bryan was gezakt naar 38.1.Hij heeft het ergste weer gehad denk ik.Vanmiddag hadden we bloemkool met aardappelen en hij was nog wakker en ik heb ook een prakje voor hem gemaakt en hij at zo een paar happen.Heb het niet eens gepureerd.Hij vond het erg gezellig bij ons aan tafel want het was steeds lachen en giegelen met zijn broer