ow jeetje dat had jij weer, Dus Julen moest echt ff gewoon onder water. Hadden ze nog foto's gemaakt van Julen onderwater? Meis heb je pb gelezen hoor en weer terug ge pb't haha . Ik heb tegen Nona gezegd dat ze mij ook op kon schrijven, denk wel dat wij gaan, vind ik wel gezellie! Is het vakantiepark waar jullie naar toe gaan ook all inclusive? Mijn collega is ook pas geleden naar een roompot vakantiepark geweest in zeeland en daar was alles all inclusive.
hey toppie van je nieuwe baan ! gaat snel zeg en wat heb je gekocht voor iets ? ook al zo'n grote maat ? hihi
hey divi ik las dat demi beetje moeilijk had gedaan met flessen vandaag ? blijft raar he ! tim had het nu ineens vanochtend dat hij niet wilde en de avond wel werkt je warmhoudbordje ?
nix nieuws hahaha als er nieuws is zal het denk ik zijn van willy met de mededeling dat ik in de bak zit ofzo wegens geweldsmisbruik ofzo
Ja gaat zeker snel.16 en 17 september loop ik metiemand mee en dan 24 september mijn laatste dag bij waar ik nu werk en 27 september begin ik officieel. Heb een creme kleurige jad gekocht in maat 74.Als ik 's morgens de kids naar school breng dan is het te koud voor bryan,dus dacht ik zal een winterjas kopen.En een gestreept shirtje en een blauw shirtje met print.
Jullie gaan het niet geloven! Jadyn heeft Rapley gedaan! Ze wou graag met ons mee-eten, dus heeft ze lekker twee boontjes opgekauwd...