Zoo leuk hoor lekker shoppen. En wanneer stop je bij je huidige werkgever? Heb je nog wat daagjes om bij te komen>?
Meis ik ben blij dat de koorts weer is gezakt van Bryan! hihi wat leuk joh! Dus hij eet nu al echt mee! Super zeg!
Ja klopt meis. Gister en vandaag is het weer een ramp pfff..... Het ging zo goed! Vanmiddag stikte ze weer zowat in haar groente........... En ik moet haar over een paar weken brood gaan geven. NOu ik sch**t er nu al van in me broek..... Moest haar vanmiddag hard op haar ruggetje kloppen zodat het eruit kwam. Ze zat te brabbelen, te eten en te geeuwen te gelijk, nou dat gaat niet he..... Vanmorgen heeft ze ook al geen fruit op. Want vanacht was ze een half uur wakker, lag maar te brabbelen en te brabbelen... Toen heeft ze het vanmorgen weer ff ingehaald van een uur of 10 tot zowat 1 uur vanmiddag.... Ik dacht laat haar lekker liggen hoor! Voor die ene keer...... Dat warmhoudbordje is helemaal super meis! Echt een goede tip van jou! Ik heb het nog geprobeerd om dat ding uit elkaar te halen maar dat gaat echt niet he? Had zowat me nagels er mee gebroken haha haha Welke kleur heb jij? Echt onze kiddies zijn echt eigenwijs he? Dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet.... ow ow ow.....
Slaap lekker meissie! En jij ook een hele dikke knuf terug! Ik neem de laptop mee ff kijken of ik daar internet heb.... en volgens mij op het park is er ook internet, dus ik kan nog ff om een hoekje gluren bij jullie!