nou schoonmoeders volgensmij treffen wij elkaar nog net voordat wij weer weg gaan ! jullie komen volgende week vrijdag toch weer thuis ...? en wij gaan de maandag erop weg ! geniet maar lekker en doe mijn schoondochter een dikke knuf en schoonmoeders ook haha en tim zal zijn meissie missen maar hij zal op haar wachten zei hij pfff hahaha
ja volgende week vrijdag komen wij weer terug. Owwww maar dan spreek ik je nog wel gelukkig Ik geef je schoondochter een hele dikke knuf hoor van jou! En lief dat ik ook een knuffie krijgt van je! Ahhhh het is toch echt een lieverd he die Tim, Demi zei net dat ze NIET met andere jongens gaat sjanzen. Dat ze echt voor Tim gaat! Zie je de liefde zit toch harstikke diep bij die twee!
DOE IK HET FF OPNIEUW! Dit was mijn <<<<<<<<<<<<<<<<< 2000ste bericht >>>>>>>>>>>>>>> Slaap lekker meissie! En jij ook een hele dikke knuf terug! Ik neem de laptop mee ff kijken of ik daar internet heb.... en volgens mij op het park is er ook internet, dus ik kan nog ff om een hoekje gluren bij jullie!