hahaha ja ik zag m ook staan... ik vind hem zo leuk he! ja bij alyshaklein stukje mouw omslaan,maar om dr lijfje zat ie goed
Alysha heeft t meeste nog in maat 62,maar begint echt naar maat 68 te gaan..... jasje maat 74 bijna te klein en Hema shirtje maat 74 past ook prima!
Let toch eens op jij! (ik denk altijd alles te lezen en zie dan quotes voorbij komen die ik niet gezien heb... kortom, aan mij heb je ook niets!)
Het wees zich min of meer vanzelf... En vriendje zat er ook bij... Maar laten we het vooral op tchnisch Boja houden, is leuker
Jippie! Thanks girl, had zelf niet eens in de gaten dat het al na twaalf uur was! Mn schattie toch, zo groot alweer
Wie komt er ook? Ja jullie zullen wel denken, Divi die ff een verhaaltje schrijft, maar dit is met toestemming van MamaNona. Het idee is om zelf spullen mee te nemen. Echt op zijn Amerikaanse Stijl. Maarrrrr er zit nog een staartje aan. Voor de mensen die komen @ Nona's. Is het misschien een idee om iemand het voorgerecht te laten maken, iemand wat vleesjes mee te laten nemen, dit kan natuurlijk ook door twee personen gebeuren, iemand het nagerecht, iemand wat hapjes tussen door? Hebben jullie zin om te komen. Meld je dan nu aan. Schrijf je naam hier onder en of je met of zonder partner komt en niet te vergeten de kiddies! We hopen dat jullie komen! Groetjes MamaNona en Divi * Divi + man + babe * Miekje + beeb * Boja + beeb