**Divi roept over het hek want Mama Nona heeft hem afgesloten. Ik weet niet of ik er morgenochtend nog ben en anders tot volgende week meiden, ik ga jullie missen! Slaap lekker meiden liefs Divi **
** zo volgens mij is iedereen weg,dus kan ik ein-de-lijk afsluiten..... ,ruim ff de spulletjes op en sluit alles af....... hek op slot en wandel rustig naar huis.... ben benieuwd wie er allemaal komen de 20e op onze mega-mini-meeting, zo ik ben thuis.... ik ga lekker slapen....**
goeiemorgen allemaal! NOUW, na al jullie koek-verhaaltjes ben ik gistermiddag betterfoodjes weeste halen en heb ik dat Jesse voor de fruitpap gegeven. Gek kind, hij wist direct waarvoor het diende en vond het leuk en lekker Heb er natuurlijk foto's van ,en een filmpje Verder slechte nacht. Jarne was maar aan t spoken, geen idee waarom. Had geen koorts of koud of zo. Pfffff.... Pas na 1.30 uur in slaap gevallen Gelukkig bleef jesse rustig slapen, ook ondanks dat tandjes nr. 3 en 4 er doorkomen. Flinke knul heb ik Seffes gebroken Laura naar school brengen (al mijn spieren doen zeer van elke dag de buggy te duwen normaal doet men ventje dat, maar tijdens school is ie werken he ) Laatste dagje school en dan is t kermis hier de hele week. Enneuh... Zondag zijn wij één jaar getrouwd Maar ventje zal dat wel niet meer weten ze Fijne dag allemaal! Grts
Goeiemorgen Boja Gfeliciteerd met nino Mamanona Veel succes met Jamillia straks bij de kno.Ben benieuwd wat hij zegt. Sabbe Balen van je nacht.bryan spookt hier al vanaf half 4.Gebeurt ook nooit. Divi en Mamanona Ik vind het erg jammer maar ik kan niet op de mini meeting komen. 's middags ga ik naar een musical en 's avonds is bij ons de optocht weer met versierde wagens.En aangezien Manon op een wagen zit ga ik daar heen.Baal er wel van dat ik er niet bij aanwezig kan zijn.Kunnen jullie ook een andere datum afspreken .Nee hoor gekheid.
Gebeurd mij ook heel vaak. Ik heb alles gemist over warmhoudbordjes, heb er gewoon toevallig een gekocht bij de HEMA maandag. En zie gister ineens dat het een HOT topic is .
hahaha ik hoorde gisteren van MJ over die grijze dikke slaapzak zou hier ook een HOT ITEM zijn.... ik weet nog steeds van nix!
Weet ff niet meer waarom niet. Maar bleod onderzoek en huidtest zijn bij hele kleine kindjes niet betrouwbaar. Pas vanaf 4 jr ong. Er is wel een betrouwbaarder onderzoek.
Die mogelijkheid bestaat. Maar ik wacht nog steeds op het over mijn allergien groeien heen... (is dit nederlands )