hey meissie's ben ik ook weer ff vannacht een rot nacht omdat man en ik het flink in onze keel hadden en snotten pfff maar goed vanochtend tim weg gebracht naar mijn ouders en net opgehaald en op het werk was het zoooooooo ongelooflijk druk ben nog steeds niet helemaal lekker en voel hoofd en keel dus ik ga lekker bankhangen vananvond tim heeft goed gegeten en ligt nu ff mokkend in bedje .. hopelijk slaapt hij zo ! ik heb meegelezen maar ben veel kwijt .. nona ik zag wel dat je meissie buisjes krijgt ! en de ander gewoon aan tafel meer zit te snaaien iets over een slaapzak die in is ? vertel eens meer over haha miekje de kijkers nog niet gekozen hadden en dat je me niet vergeten was haha er een BBQ is de 20e maar ik dan niet kan omdat wij op vakantie zijn ! .. gaan we uit ellende zelf maar uit eten wel jammer eva ik wil ook frietjes hmmmmm lekker mamavanjordy mooie cijfers ! en ach ben maar blij dat hij nog niet rolt .. pff handen vol aan ! Martine leuk te horen dat het goed gaat wel minder van je boobs .. ai ai zuurtje waar blijft de foto ! en leuk bezig ! sabbe wat een prachtige foto's weer ! mooi manneke he ! pooh hoe is het met jou ? en met lieve sam ? nou ff uurtje flexen hoor !
Emma, jullie ook al ziekjes . Is niet fijn zeg. Ben benieuwd wanneer we hier aan de beurt zijn. Geniet maar lekker van je bankhangavondje. Hopelijk kun je vannacht lekkerder slapen en voel je je morgen beter! Frietjes aten wij eerst bijna nooit. Tot mijn schoonouders in de buurt kwamen wonen. Die eten het iedere vrijdag. Ze hebben ons aangestoken. Doe er wel altijd een salade bij. Heb ik het idee dat we nog een beetje gezond bezig zijn. Haha.
emma: slaapzak... ik weet van nix , buisjes jah,hoop dat helpt & Alysha de snaaier.... ze wou daarna geen potvoer meer nu ik de meiden ff douchen ,flessen/ wat drinken doen en na bed
goedeavond hier weer aan t werk 3dagen niels drinkt weer wat beter maar brood wil ie niet verder heb geen tyd om terug te lezen het is een x druk hier
zo nona liggen de meissie's al op bedje hier wel ! tim wou niet slapen en dus oververmoeid en huilen en net fles gegeven die in 1x leeg ging en hij is nu gelijk stil ! wel beetje vroeg maarja wat hij wil he !
haha heb jij de meissie's op bed ja? heeft tim t goed papa brengt de meiden NU naar bed..... normale tijd Fijn dat Tim de fles heeft genomen Alysha heeft 130 laten staan hahaha die zit nog vol van de broccoli,aarappeltjes,gehaktbal en de bloemkool hahaha en de 2 danoontjes.... en een kwart potje gemengde groenten