Oja, mocht het iemand interesseren (en anders doen jullie maar alsof er is 1 fruit dat nino wel wil eten (vandaag dan) MANGO van friso! Jippie, 3/4 potje opgegeten, eureka!
** ik ruim hier de rotzooi een beetje op..sluit de laptop af en ga naar huis..... heb t hek natuurlijk afgesloten en de sleutel op zn plekje gelegd....**
** kom even langslopen... gluur over t hek heen... nee ook niemand meer geweest... ja boja,maar toen was t hel al dicht en ik wist dat ze al weg was.... nou ik wandel weer verder.... **
* Mama loopt naar het hek en merkt dat hij al opslot zit.. en gaat opzoek naar de sleutel....maarja mama komt niet zo vaak langs hier (omdat ze het druk heeft ) en weet daardoor niet waar ze de sleutel verstoppen :-k ... Dus mama neemt een grote aanloop en springt lenig over het hek heen!...zooo ik ben binnen * Hoooi meiden! Hier gaat alles prima... Was nog even mijn mail aan het kijken voor mijn werk van volgende week. Pfff kan er nu al tegenop zien...Moet zo ontzettend veel werken.. Maarja..we zien wel hoe dat gaat Vandaag naar een verjaardag geweest van een goede vriendin van mij. Was erg gezellig! Haar oma pakte meteen ons kereltje bij mijn mannetje uit zijn handen ...ze zegt ahhhh geef hem maar gauw even aan mij ....Ze vond het zo geweldig en lachen dat ons kereltje deed Vanavond zijn we ook nog even bij kennissen op bezoek geweest. En verder heb ik mijzelf verwend met 2 pandora bedels voor aan mijn armband Eindelijk heb ik een weekend helemaal vrij... Heerlijk even helemaal geen verplichtingen....lekker thuis met mijn mannen! Nou ik ga er ook maar eens even vandoor. * mama neemt weer een aanloop...en springt weer lenig over het hek...kijkt nog even achterom of er echt niemand is achtergebleven en loopt weer naar huis * Slaap lekker en een fijn weekend!
**roept over het hek** Jaaaaaa... op msn naar jou komt het niet bij Boja aan natuurlijk En ik durfde niet meer bij jou te tikken ... **en is weer weg**
** Komt toch even terug, opent het hek, zet de koffiepot aan en de waterkoker, gooit een pak koekjes op tafel en vertrekt weer **
** Komt weeeeeer terug, nu van de warme bakker. Heeft lekker even warme croissantjes gehaald, en warme pistoletjes, legt ze op tafel en is weer weg **
** Komt binnenlopen en ziet heerlijke warme croissantjes liggen. Jammie en ondertussen eet ik er eentje op! Kopje thee erbij en de dag is weer goed begonnen! Goeiemorgen! Bedankt Wicjuh! **