Potje, vers, hier maakt het niets uit. Maar fijn dat ze eet toch?! Ik hoop echt voor je dat dat pyjamapapje de oplossing is voor de nachten!
Gedemorgen mama's *Zet een doos zakdoekjes op tafel* Hier een verkouden mama. Het zoontje is ook voor het eerst verkouden. Vandaag verder doen aan Ynse haar kamer. Benieuwd of hij afgeraakt vandaag wat verven enzo betreft. Helemaal af zal ie nog niet zijn want ze heeft nog geen kast. Haar kleertjes liggen nu in 1 van ons kasten. (grote kast met 3 schuifdeuren, zij heeft de middelste mee in gebruik) Zou graag een hoekkast willen omdat haar kamer zo klein is. Iemand enig idee of dit wel handig is? Bianca gefeliciteerd, jij bent officieel de eerste maartmama die terug een wondertje verwacht.
Ik ben er weg van! Mannetje ligt al 20 min te huilen. Kan niet goed poepen de laatste dagen. Even kijken of hij een verrassing voor mama in zijn luier heeft
Succes vandaag met de kamer Zuurtje. Geen idee van die hoekkast. Wij hebben een kleine kast (met één deur). Neemt ook weinig ruimte in beslag. Ben benieuwd naar het resultaat! Beterschap voor jou en zoontje!
Dank je wel meid. Een kast met maar 1 deur is net wat klein. Als de hoekast niet gaat wordt het een kast met 2 deuren en 3 laden. aan een kant kun je kleding ophanden en aan de andere kant heb je dan legplanken en 3 laden eronder. Eens kijken dadelijk of ik een foto vind
hahahah potjes zijn gewoon makkelijker! Alysha wou gisteren na het "met de pot mee eten" eten gee potje meer en het verse nog wel weer
@ Bianca meid super gefeliciteerd!! Als eerste bevallen bij de maartmama's en nu als eerste weer zwanger! Geniet er maar lekker van!! Hoe voel je je? 4800 gemist
Goed voor de 2e keer proberen, net viel m'n internetverbinding weg op t moment van plaatsen van mijn lang geschreven bericht... grrrrrrrrrr @Bianca: Gefeliciteerd!!!, leuk een broertje of zusje voor Doutzen! @DS: stoer hoor die kleine Samantha van jou! een halve rijstwafel op! @ MJ: wat een goede nacht van Jadyn! @ Boja: veel plezier vandaag! Enne een knuffel voor Nino, zeker voor gisteren toen hij zo moest huilen op t KDV! @ Mamanona: Mooie werktijden hoor! hihi, je treft het weer met een vrije dag van DLD.. @ Zuurtje: hoop dat t gesnotter snel over is. Enne, succes met de verbouwing van de kamer van Ynse, een hoekkast is idd misschien een goede oplossing, heb geen idee of je in zo'n kast alle ruimte benut.. @ Eva: mmm jammie frietjes! En, nog een verassing gevonden in Jens zijn luier? @ Emma: Hoest met mister T? Heeft ie lekker gesnaveld gisteren? @ All: gisteren uiteten geweest in A'dam, met (oud) klasgenoten. was erg gezellig, dus was daarom ook niet hier.. Straks naar de skiclub.. Ook gezellig! Kus!
Helaas heb ik weer geen goed nieuws Justin zit sinds gisteren wéér aan de Antibiotica. Hij heeft een fikse blaasontsteking en dat komt haast niet voor bij een jongentje. In de meeste gevallen gaat het hier om een reflux in de urinewegen. Max had dit ook al baby en dat eindigde in bloedvergiftiging en hersenvliesontsteking. Ik zit zo vreselijk in de stress nu Volgende week moet zijn urine op kweek en daarna gaan we verder kijken voor evt verdere onderzoeken. Voel me momenteel zo k*t
Ik wens je heel veel sterkte Nathalie. Hopelijk slaat het kuurtje aan en komt het niet zover als bij Max